zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes

Wygrała strategia

  Pierwszy kontakt Polaków - Roberta Mińczyków i Roberta Pusza - z centralą GraphicMail miał miejsce w kwietniu 2013 roku. Przekonanie zarządu o tym, że są odpowiednimi osobami do reprezentowania GraphicMaila w Polsce wymagało wielu starań. Polacy oprócz przedstawienia wizji funkcjonowania GraphicMail w Polsce musieli m.in. przedstawić wyniki firmy, którą od lat wspólnie prowadzili. - Początkowo nie byliśmy brani pod uwagę, jako partnerzy GraphicMaila w Polsce - wspomina Robert Mińczyków. - Trafiliśmy na kiepski czas, kiedy prowadzone były rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami. Zaczęliśmy wątpić, że to właśnie nam się uda, ale cały czas staraliśmy się przedstawić naszą wizję najlepiej, jak to tylko możliwe. Mimo konkurencji, udało się. Robert Mińczyków i Robert Pusz zostali polskimi partnerami GraphicMail. O pozytywnym wyniku konkursu zaważyła właśnie wizja i strategia, która na tyle przekonała przedstawicieli GraphicMaila, że zdecydowali się na współpracę właśnie z nimi.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.38

Udostępnij artykuł:

Yasumi z japońską filozofią pielęgnacji Yasumi z japońską filozofią pielęgnacji
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem