GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes
Wygrała strategia
Pierwszy kontakt Polaków - Roberta Mińczyków i Roberta Pusza - z centralą GraphicMail miał miejsce w kwietniu 2013 roku. Przekonanie zarządu o tym, że są odpowiednimi osobami do reprezentowania GraphicMaila w Polsce wymagało wielu starań. Polacy oprócz przedstawienia wizji funkcjonowania GraphicMail w Polsce musieli m.in. przedstawić wyniki firmy, którą od lat wspólnie prowadzili. - Początkowo nie byliśmy brani pod uwagę, jako partnerzy GraphicMaila w Polsce - wspomina Robert Mińczyków. - Trafiliśmy na kiepski czas, kiedy prowadzone były rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami. Zaczęliśmy wątpić, że to właśnie nam się uda, ale cały czas staraliśmy się przedstawić naszą wizję najlepiej, jak to tylko możliwe. Mimo konkurencji, udało się. Robert Mińczyków i Robert Pusz zostali polskimi partnerami GraphicMail. O pozytywnym wyniku konkursu zaważyła właśnie wizja i strategia, która na tyle przekonała przedstawicieli GraphicMaila, że zdecydowali się na współpracę właśnie z nimi.
Sprawdź też inne pomysły na biznes