GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes
Światowy potentat
GraphicMail jest międzynarodową marką specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu e-mail marketingu. Powstał w 2002 roku w Stanach Zjednoczonych, kiedy to e-mail marketing dopiero raczkował. Lukas Hoffer zajmujący się w GraphicMail partnerami krajowymi przyznaje, że początek XXI był czasem, w którym prościej było zacząć. - W 2002 roku na rynku nie było dużego wyboru rozwiązań umożliwiających prowadzenie kampanii e-mail marketingowych, więc nasz produkt był w tym sensie unikatowy i innowacyjny - opowiada Lukas Hofer, Channel Manager w GraphicMail. - Brak dużej konkurencji ułatwił nam wejście na rynek. Tak, jak w przypadku każdej innej marki czy produktu, wprowadzenie czegoś zupełnie nowego wymagało od nas wielu działań komunikacyjnych i marketingowych, które miały przedstawić potencjalnym klientom korzyści z używania GraphicMaila i w ostateczności sprzedać produkt. GraphicMail zdobywał zaufanie coraz większej ilości klientów, dlatego postanowiliśmy wejść również na zagraniczne rynki. W 2005 roku podpisaliśmy pierwszą umowę z partnerem z innego kraju. To był dopiero początek szybkiej ekspansji na kluczowych światowych rynkach. GraphicMail bardzo szybko stał się światową marką z własnymi siedzibami na całym świecie i krajowymi partnerami w 20 krajach.
Sprawdź też inne pomysły na biznes