zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes

Światowy potentat

  GraphicMail jest międzynarodową marką specjalizującą się w dostarczaniu rozwiązań z zakresu e-mail marketingu. Powstał w 2002 roku w Stanach Zjednoczonych, kiedy to e-mail marketing dopiero raczkował. Lukas Hoffer zajmujący się w GraphicMail partnerami krajowymi przyznaje, że początek XXI był czasem, w którym prościej było zacząć. - W 2002 roku na rynku nie było dużego wyboru rozwiązań umożliwiających prowadzenie kampanii e-mail marketingowych, więc nasz produkt był w tym sensie unikatowy i innowacyjny - opowiada Lukas Hofer, Channel Manager w GraphicMail. - Brak dużej konkurencji ułatwił nam wejście na rynek. Tak, jak w przypadku każdej innej marki czy produktu, wprowadzenie czegoś zupełnie nowego wymagało od nas wielu działań komunikacyjnych i marketingowych, które miały przedstawić potencjalnym klientom korzyści z używania GraphicMaila i w ostateczności sprzedać produkt. GraphicMail zdobywał zaufanie coraz większej ilości klientów, dlatego postanowiliśmy wejść również na zagraniczne rynki. W 2005 roku podpisaliśmy pierwszą umowę z partnerem z innego kraju. To był dopiero początek szybkiej ekspansji na kluczowych światowych rynkach. GraphicMail bardzo szybko stał się światową marką z własnymi siedzibami na całym świecie i krajowymi partnerami w 20 krajach.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.38

Udostępnij artykuł:

Handel przyprawami Handel przyprawami
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem