zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes

E-mail marketingowe plany

  Przygoda z e-mail marketingiem nie skończyła się na zleconej wysyłce. Na niej właściwie się zaczęła. Zadanie związane z przygotowaniem kampanii okazało się na tyle wciągające, że pan Robert wpadł na pomysł, aby e-mail marketingiem zająć się profesjonalnie. Znając już braki w popularnych narzędziach do e-mail marketingu, chciał zaoferować coś, co będzie w większym stopniu spełniało potrzeby przedsiębiorców. Coś kompletnego i jednocześnie prostego w obsłudze. Coś, co będzie spełniało wymagania osób początkujących i jednocześnie zrealizuje potrzeby profesjonalistów. - Po gruntownym rozpoznaniu rynku najbardziej przemówiła do mnie oferta GraphicMail, którego w Polsce, niestety, jeszcze nie było. Postanowiłem to zmienić - opowiada Robert Mińczyków.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.38

Udostępnij artykuł:

Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem