GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes
E-mail marketingowe plany
Przygoda z e-mail marketingiem nie skończyła się na zleconej wysyłce. Na niej właściwie się zaczęła. Zadanie związane z przygotowaniem kampanii okazało się na tyle wciągające, że pan Robert wpadł na pomysł, aby e-mail marketingiem zająć się profesjonalnie. Znając już braki w popularnych narzędziach do e-mail marketingu, chciał zaoferować coś, co będzie w większym stopniu spełniało potrzeby przedsiębiorców. Coś kompletnego i jednocześnie prostego w obsłudze. Coś, co będzie spełniało wymagania osób początkujących i jednocześnie zrealizuje potrzeby profesjonalistów. - Po gruntownym rozpoznaniu rynku najbardziej przemówiła do mnie oferta GraphicMail, którego w Polsce, niestety, jeszcze nie było. Postanowiłem to zmienić - opowiada Robert Mińczyków.
Sprawdź też inne pomysły na biznes