GraphicMail - od zleconego zadania do pomysłu na biznes
Początki i plany
Choć jako nowi partnerzy w pełni mogli liczyć na pomoc przedstawicieli GraphicMail, to początki nie były łatwe. - Samo przygotowanie produktu na nasz rynek zajęło ok. 12 m-cy - tłumaczy Robert Mińczyków. - Był to okres bardzo intensywnych działań związanych z lokalizacją, ustawieniami, programowaniem, testami. Cały zespół ciężko pracował przez rok, ale widząc efekt końcowy jestem przekonany, że było warto. GraphicMail Polska aktualnie rozpoczyna czas intensywnej promocji i przedstawienia produktu potencjalnym klientom. Na początku stycznia zwiększono zatrudnienie, co związane jest z planami GraphicMail Polska na 2015 rok. - Przed nami kolejny etap, związany z prezentacją naszego systemu szerszej publiczności - mówi Robert Mińczyków. - Przedstawienie czas zacząć, zatem kurtyna w górę! Robert Mińczyków i Robert Pusz, to przykład, że marzenia o własnym dobrze prosperującym biznesie nie muszą pozostawać jedynie marzeniami. Teraz również sami oferują współpracę.
Sprawdź też inne pomysły na biznes