zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza w spódnicy - idealny biznes dla pań

ESOTIQ&HENDERSON - modelowanie sylwetki przez piękną bieliznę

Kobiety kochają nosić elegancką bieliznę - dla siebie i innych. Współczesne panie są niezależne, świadome swej wartości i piękna, które doskonale wiedzą, jak podkreślać. Bielizna jest nieodłącznym elementem ich garderoby, dlatego też chętnie i często odwiedzają sklepy z bielizną. Także porady brafittingowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenniczek.

Jeżeli więc chciałabyś doradzać innym kobietom w wyborze odpowiedniej bielizny, dobierać odpowiedni rozmiar stanika czy opowiadać o najnowszych trendach - to biznes idealny dla ciebie. ESOTIQ to marka bielizny dla pełnych energii i seksapilu nowoczesnych kobiet.

Misją firmy jest modelowanie kobiecego ciała przy pomocy pięknej bielizny. Marka ESOTIQ aspiruje do lidera rynku damskiej bielizny w Polsce. Posiada najszerszą, wśród obecnych na rynku sieci salonów z bielizną, ofertę bielizny fashion, która reprezentuje najświeższe trendy w modzie.

W portfelu Esotiq&Henderson znajdują się marki Esotiq, Henderson, marek T-Line i Rene Villard, a także szeroki asortyment dodatków odzieżowych. Marka Henderson jest liderem produkcji i sprzedaży bielizny męskiej typu basic, a w swoim asortymencie ma także kąpielówki i skarpetki.

Franczyzobiorca otrzymuje nieodpłatnie optymalną ilość produktów, sprzęt komputerowy, pełne wyposażenie witryn, plakaty i inne materiały reklamowe, opiekę merytoryczną, niezbędne szkolenie i koszulki firmowe dla personelu, wsparcie marketingowe i know how marki. W zamian czerpie zyski z prowizji od ilości sprzedanego towaru.

Zasada jest więc prosta - im więcej towaru sprzeda, tym większe profity czerpie. Informacje dla franczyzobiorcy:

  • koszt adaptacji salonu zależy od stanu lokalu i zakresu koniecznych zmian;
  • koszt inwestycji związany z aranżacją salonu to 600 zł netto/m2 (meble oraz elementy dekoracyjne).

Firma zainteresowania jest uruchamianiem salonów w wybranych miastach, powyżej 20 tys. mieszkańców. Główne wymagania:

  • lokal o powierzchni od 50-70 m2 (w zależności od potencjału handlowego danego miasta);
  • atrakcyjna lokalizacja (punkt o najlepszym potencjale handlowym w danym mieście)
  • gotowość do adaptacji lokalu zgodnie z wymogami sieci;
  • odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej;
  • profesjonalizm i przygotowanie merytoryczne potrzebne do prowadzenia sklepu, doświadczenie w branży jest mile widziane, aczkolwiek nie jest niezbędne.

PERFECT CLEAN - czysty zysk z własną pralnią

Rynek usług pralniczych wciąż jest niedoceniany, a to właśnie on wykreował już kilku polskich milionerów. Właściciele pralni zapewniają, że przy przemyślanych działaniach może przynieść milionowe zyski. Polacy coraz częściej zlecają pranie swoich ubrań profesjonalistom.

Dewizą towarzyszącą firmie PERFECT CLEAN od początku działalności było zapewnienie kompleksowej oferty i najwyższej jakości usług pralniczych na polskim rynku. Sieć liczy niemal trzydzieści pralni własnych oraz kilka franczyzowych - większość usytuowanych w centrach handlowych w dużych miastach Polski - oraz Centrum Renowacji Skór uruchomione w 2003 roku przy centrali w Warszawie, świadczące kompleksowe usługi dedykowane garderobie wykonanej ze skór naturalnych.

 

W 2002 r. PERFECT CLEAN Sp. z o.o. rozpoczęło współpracę na zasadach franchisingu z mniejszymi, solidnymi firmami, umożliwiając im tym samym zaistnienie w branży pralniczej pod logo firmy o ugruntowanej pozycji i mocnej świadomości marki na rynku polskim.

Pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji dla pralni, nadzór nad jej uruchomieniem oraz profesjonalne szkolenie personelu, jakie zapewnia pakiet franchisingowy, stwarza podstawy dla przyszłego sukcesu placówki. Pralnie franchisingowe - jak wszystkie pralnie w sieci PERFECT CLEAN - wyposażone są w urządzenia i maszyny renomowanych producentów. Stanowi to odpowiednią bazę do wypracowania wysokiej reprezentacji marki, jakości usług.

Wymagania techniczne pralni:

  • powierzchnia lokalu 60-70 m2;
  • instalacja elektryczna: 220/380 V 40-60 KW, woda, kanalizacja, telefon;
  • przyłącze wody 1/2";
  • kanalizacja - 100;
  • wentylacja - dziesięć wymian powietrza na godzinę;
  • pokój socjalny;
  • pokój gospodarczy.

Min. kwota inwestycji to 200 tys. zł.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.36

Udostępnij artykuł:

Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy Jaki powinien być stosunek teorii do praktyki podczas szkolenia franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem