Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

jednostki własne: 10

liczba franczyz: 55

Działalność firmy i4-mobile koncentruje się na sprzedaży telefonów i usług telekomunikacyjnych sieci PLAY klientom indywidualnym i instytucjonalnym. Zgodnie z polityką firmy, salony lokowane są w miejscach łatwo dostępnych dla Klientów – w centrach handlowych i przy głównych ulicach. Obok stałych miejsc sprzedaży, i4-mobile posiada również liczne grono Doradców Biznesowych. Firma i4-mobile działa na rynku telefonii komórkowej od 2008 r. Dzisiaj jesteśmy w pierwszej dziesiątce największych agentów P4, operatora sieci PLAY w Polsce. Swoją obecną pozycję firma osiągnęła poprzez systematyczne i konsekwentne zwiększanie liczby salonów sprzedaży. Dziś pod szyldem i4-mobile w całej Polsce działa 65 punktów sprzedaży oraz 39 Doradców Biznesowych. Poprowadź gotowy Salon Play z bazą stałych klientów, doskonale przeszkolonym i doświadczonym personelem: Białystok - woj. podlaskie Bielsk Podlaski - woj. podlaskie Ciechanów – woj. mazowieckie Szczytno – woj. warmińsko-mazurskie Wysokie Mazowieckie – woj. podlaskie Zwoleń – woj. mazowieckie. Poszukujemy także osób dysponujących lokalem, chętnych do otwarcia własnego Salonu Play w następujących lokalizacjach: Barczewo - woj. warmińsko-mazurskie Bełżyce - woj. lubelskie Ciechanowiec - woj. podlaskie Dzierzgoń - woj. pomorskie Józefów - woj. mazowieckie Konstancin Jeziorna – woj. mazowieckie Małkinia Górna – woj. mazowieckie Mszczonów – woj. mazowieckie Orneta – woj. warmińsko-mazurskie Orzysz – woj. warmińsko-mazurskie Pasłęk – woj. warmińsko-mazurskie Różan – woj. mazowieckie Szczuczyn – woj. podlaskie

jednostki własne: 4

liczba franczyz: 20

Franczyza pod marką KANZ, to oferta współpracy oparta o najlepsze wzorce funkcjonujące na rynku polskim, to także gotowa metoda na sprawdzony biznes. Marka KANZ jest obecnie czołowym kreatorem mody dziecięcej w Europie. Wyłącznym dystrybutorem tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej jest firma Hurtimex, która ma prawie 30 letnie doświadczenie w handlu odzieżą dziecięcą. Hurtimex jest częścią międzynarodowego koncernu, Kids Fashion Group (KFG), który w branży odzieży dziecięcej należy do przodujących w Europie. KFG dostarcza na rynek 12 mln sztuk odzieży dziecięcej rocznie, oferując ją w 30 krajach poprzez sieć kilkuset sklepów własnych i ponad 2500 multibrandów. W portfolio koncernu poza marką KANZ znajduje się ponad 10 innych światowych marek. Hurtimex, poprzez wyłączność na handel tymi markami w naszej części Europy, zyskuje znaczącą przewagę w sektorze sprzedaży odzieży dziecięcej. Poza czołową, marką KANZ, Hurtimex oferuje w sklepach franczyzowych także inne równie atrakcyjne marki, m.in. Döll, Konigsmühle i Lemmi. Dzięki czemu oferta sklepowa jest szeroka i atrakcyjna wzorniczo oraz wzajemnie uzupełnia się pod względem cenowym. Jest to nowa jakość na polskim rynku, gdzie do tej pory sieci sklepów z odzieżą dziecięcą dysponują tylko jedną marką o tym samym charakterze wzorniczym i poziomie cenowym. Sieć sklepów KANZ, to dynamicznie rozwijająca się marka na polskim rynku, która pretenduje do czołowych liderów sieci franczyzowych w Polsce. Poszukujemy więc franczyzobiorców chętnych do rozpoczęcia współpracy w całej Polsce i oferujemy wszelką pomoc w tym zakresie, włącznie ze znalezieniem odpowiedniej lokalizacji, negocjacji umowy najmu lokalu czy też aranżacji sklepu.

jednostki własne: 99

liczba franczyz: 37 (19 działających we franczyzie depozytowej).

Sieć sklepów KOMFORT jest marką numer jeden w Polsce w branży sprzedaży podłóg, pokryć podłogowych, środków do ich pielęgnacji oraz akcesoriów do montażu. To również najsilniejsza polska marka handlowa roku 2015 i 2016 według rankingu Rzeczpospolitej. Obecnie pod szyldem sieci funkcjonuje 129 placówek własnych i franczyzowych. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie i wiedza o rynku pozwoliła stworzyć bezpieczny i rentowny model biznesowy oparty na franczyzie depozytowej. Koszty inwestycji w placówkę franczyzową, czyli ekspozycję i zatowarowanie w całości finansuje sieć KOMFORT. Jedynym finansowym kosztem partnera jest opłata za przystąpienie do sieci w wysokości 50 tys. zł netto. Zasady te gwarantują franczyzobiorcy bezpieczeństwo i szansę na stabilny rozwój. Partner odpowiada za wysoką sprzedaż i zarzadzanie sklepem według standardów sieci. KOMFORT oferuje swoim franczyzobiorcom: najwyższej jakości ofertę produktową, atrakcyjną pod względem wzornictwa i ceny – wszystkie rodzaje podłóg i akcesoriów w jednym miejscu – panele podłogowe, podłogi drewniane, dywany, wykładziny dywanowe, wykładziny elastyczne, wycieraczki, chodniki, podkłady do podłóg, kleje, listwy oraz środki pielęgnacyjne. Duża oferta produktów, kupowanych pod wpływem impulsu – wycieraczek, kocyki, poduszki, zapachy itd.), zarządzanie asortymentem: finansowanie w całości zaopatrzenia sklepu Partnera, wydajną logistykę, bieżące dostawy, utrzymanie zapasów, częstą wymianę kolekcji, co przyciąga klientów, kolekcję o stałej dostępności w magazynie centralnym, rozwój oferty o nowe produkty, np. drzwi, analityka, monitoring rynku, dostawców, konkurencji, trendów, optymalizacja dostaw, marketing na najwyższym poziomie: ogólnopolskie kampanie reklamowe w telewizji, radio i internecie, wsparcie wizerunkowe znanych osób - Dorota Szelągowska jest twarzą sieci KOMFORT, współpracę ze znanymi blogerkami: Make Home Easier; Interiors Design, House Loves Blogging, Szaleństwa Panny Matki, promocję w social media - Facebook, Youtube, LinkedIn i Google, kilkadziesiąt w roku szkoleń dla franczyzobiorców i personelu sklepów. Wiedza dotyczy technik sprzedaży, obsługi klienta, doradztwa, a także znajomości produktów, oferowanych w sklepach KOMFORT oraz montażu podłóg i okryć podłogowych,​ produkcję ulotek i banerów dla partnerów, wspierając lokalną promocję,​ wsparcie sprzedaży sklepu franczyzowego poprzez przekierowanie zamówień z e-sklepu www.komfort.pl. Sklepy KOMFORT cechuje: przejrzystość wnętrza z widokiem na cały sklep z podziałem na strefy produktowe, inspiracja – aranżacja witryny sklepu i wnętrza oraz sposób eskpozycji towaru wywołują potrzebę zakupów, czytelna ekspozycja produktu, która skupia uwagę klientów na produkcie, jasna kolorystyka – neutralna biel, czerń oraz jasne drewno tworzy przyjemną i ciepłą atmosferę, prosta komunikacja z klientem na temat produktu, usług i ich cen. Aranżacja sklepów KOMFORT intryguje, wzbudza ciekawość i uświadamia ukryte potrzeby klientów. Projekt został opracowany w oparciu o mechanizmy wywołujące konkretne zachowanie konsumentów, jeszcze zanim wejdą do sklepu. Zdobył nagrodę Best Concept w kategorii Remodeling. Nagroda w kategorii "Najsilniejsza polska marka handlowa w latach 2015 i 2016" według rankingu Rzeczpospolitej

jednostki własne: 7

liczba franczyz: 40

jednostki własne: 25

liczba franczyz: 29

Liquider Poland to jedna z najprężniej rozwijających się marek e-papierosów. Jesteśmy obecni na rynku od 2011 roku. Dysponujemy kilkoma brandami dającymi pełną gamę doznań smakowych i sprawiających, że nie chcesz szukać dalej. W ofercie posiadamy marki, takie jak ID, Liquider, Vapaty, Joyetech, Kangertech, bazy i aromaty i inne akcesoria niezbędne do e-palenia. Produkowane przez nas liquidy są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Najmniejszy i najtańszy system franchisingowy: Display handlowy marki Liquider stanowi kompleksowe uzupełnienie oferty sklepów o e-papierosy i liquidy. Szeroka selekcja dostępnych smaków, najwyższa jakość produktów, popularna marka oraz stale rosnąca grupa e-palaczy gwarantują szybki zwrot z inwestycji i dynamiczny wzrost dochodów. Display handlowy marki Liquider zawiera wybór 144 szt. liquidów 10 ml oraz trzy e-papierosy. Tylko teraz udostępniamy wyjątkowo atrakcyjne metody finansowania i rozpoczęcia współpracy. Lokal handlowy: W wyniku ustawy handel z internetu przenosi się do sklepów stacjonarnych. Koszt uruchomienia sklepu/ stoiska Liquider to ok. 19 tys. zł. W kwocie tej zawiera się pierwsze zatowarowanie punktu a także zakup laptopa i kasy fiskalnej. Liquider to jeden z nielicznych franczyzodawców, którzy nie pobierają opłaty franczyzowej ani marketingowej. Nowe lokale handlowe mają powstawać w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia lokalu/ stoiska to 5-50 m2.

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html