Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

jednostki własne: 400

liczba franczyz: 350

eSmoking World to świat znanych i uznanych marek e-papierosów. Jesteśmy obecni na rynku od 2007 roku, czyli od samego początku istnienia e-papierosów. Każda z marek należących do eSmoking World ma swój świat, w którym nasi użytkownicy doskonale się odnajdują i do którego wracają. W ofercie posiadamy wielokrotnie nagradzane i uznane marki, takie jak Mild, Volish, Vype, LiQueen, P1, Provog, Aromativ, Cottien, Aspire, Kangertech, bazy i aromaty - marki eFlavours oraz wiele innych. Oprócz markowych e-papierosów i liquidów, w punkcie eSmoking World znajdą Państwo także wszystkie inne akcesoria niezbędne do e-palenia. Nasze produkty każdego dnia trafiają do tysięcy Polaków dlatego czujemy się zobowiązani do szczególnego dbania o najwyższą jakość naszych produktów. Dba o to m.in. eSmoking Liquids, jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie, specjalizujący się w produkcji płynów nikotynowych. Wszystkie nasze liquidy produkowane są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Sieć franczyzowa eSmoking World to bezpieczeństwo prowadzenia własnej placówki z elektronicznymi papierosami w kontekście nowelizacji ustawy tytoniowej, która istotnie zmieni rynek e-papierosów. Według szacunkowych danych obecnie ok. 1,5 mln Polaków używa papierosów elektronicznych. Spółka CHIC Group właściciel marki eSmoking World sukcesywnie rozwija sieć franczyzową, aktualnie posiada 800 specjalistycznych punktów na terenie całej Polski i liczba ta stale się powiększa. System franczyzowy eSmoking World jest systemem opartym na strategii WIN-WIN. Warunkiem rozwoju firmy franczyzodawcy jest rozwój biznesu franczyzobiorcy. Franczyzodawca przez cały okres wspiera franczyzobiorcę w zakresie dotyczącym prowadzenia placówki eSmoking World.

jednostki własne: 2 (Zakład produkcyjny w Bydgoszczy, Biuro Handlowe w Mogilnie)

liczba franczyz: Obecne Salony Firmowe FreeVolt funkcjonują m.in. w Koninie, Poznaniu, Gryfinie, Toruniu, Sierpcu, Różanie, Warszawie i innych miejscowościach. Więcej informacji na stronie www.freevolt.com

FreeVolt to producent modułów fotowoltaicznych i urządzeń do pozyskiwania energii z odnawialnych źródeł. Świadczymy kompleksowe usługi począwszy od produkcji modułów PV, przez sprzedaż, montaż aż po załatwianie wszelkiej dokumentacji związanej z uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej. Wśród sztandarowych produktów znajdują się elektrownie słoneczne, systemy podgrzewania wody, oświetlenia solarne i hybrydowe. Wszystkie produkty są przeznaczone dla Klienta indywidualnego, przedsiębiorstw i instytucji użyteczności publicznej. Istota systemu franczyzowo-agencyjnego FreeVolt polega na wzajemnym podziale praw i obowiązków między dawcę i biorcę licencji. Firma FreeVolt przyznaje zleceniobiorcy prawo do wykonywania w jej imieniu i na jej rachunek kompleksowych usług sprzedaży i montażu instalacji fotowoltaicznych. Zleceniobiorca obsługuje zarówno klientów przekazanych przez FreeVolt, jak i przez Partnerów Handlowych, a także klientów pozyskanych we własnym zakresie. FreeVolt udziela prawa do korzystania z logo oraz wypracowanego przez lata know-how, dzięki któremu możliwe jest realizowanie usług na najwyższym poziomie. W zamian za wykonanie usług sprzedaży i montażu elektrowni fotowoltaicznych organizator systemu wypłaca franczyzobiorcy wynagrodzenie. Zleceniobiorca na podstawie udzielonych praw i obowiązków prowadzi Salon Firmowy FreeVolt w określonym regionie (na podstawie wyliczenia powiatów następuje przyznanie terenu wyłączności) i pracuje według reguł ściśle określonych przez FreeVolt.

jednostki własne: 0

liczba franczyz: 1430

Groszek jest ogólnopolską siecią samoobsługowych sklepów spożywczych funkcjonującą na rynku od 2000 roku. Obecnie sieć zrzesza ponad 1430 sklepów o zróżnicowanej wielkości. Bez względu na powierzchnię sprzedaży, wszystkie placówki należące do sieci posiadają jednolite standardy, które sprawiają, że odwiedzając dowolny sklep z szyldem Groszka, klienci mają gwarancję profesjonalnej obsługi oraz najwyższej jakości oferowanego asortymentu. Sieć Groszek posiada sprawdzoną ofertę zarówno dla kupców prowadzących samodzielnie sklep, jak i dla tych którzy rozpoczęcie takiej działalności dopiero planują w lokalu w tzw. stanie surowym. Zapewniamy: skuteczną wizualizację sklepu; projekt aranżacji, właściwe rozplanowanie stoisk i optymalizację powierzchni sprzedażowej; dostęp do dostawców wyposażenia i urządzeń sklepowych; optymalizację kosztów przedsiębiorcy poprzez preferencyjne warunki zakupu wyposażenia oraz innych usług związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. ubezpieczenia grupowe, energia elektryczna, usługi gsm, radio Groszek itp.); rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych (m.in. regularne gazetki promocyjne dostosowane objętością do powierzchni sklepów, konkursy, kampanie reklamowe w środkach masowego przekazu, promocje z okazji otwarcia nowych placówek, lokalne akcje sponsorskie, loterie konsumenckie czy indywidualne programy lojalnościowe); profesjonalne szkolenia personelu; opiekę doświadczonych Doradców Klienta. Dla każdej placówki handlowej, specjaliści Groszka opracowują unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej. System aranżacji opiera się na specjalistycznym przygotowaniu oferty towarowej, w dużym stopniu uzależnionej od potrzeb lokalnego rynku i oczekiwań franczyzobiorcy. System aranżacji wewnętrznej opiera się na modelu sklepu samoobsługowego; uwzględnienia strategię sieci; dostosowany jest do specyfiki każdej placówki, jej powierzchni sprzedaży oraz indywidualnych możliwości każdego franczyzobiorcy. Kompleksowe wdrożenie profesjonalnego projektu aranżacji: pozwala na wprowadzenie w sklepie systematyki, porządku i optymalizacji; bezpośrednio przekłada się na jakość sklepu, komfort klientów oraz pracy personelu; pomaga w codziennej pracy min. ułatwia decyzje związane z bieżącym towarowaniem i zarządzeniem sklepem; wpływa na przejrzystość oferty dla konsumenta, łatwość dokonania wyboru, zwiększenie komfortu zakupów. Wszystko to sprawia, że Klienci dobrze czując się w sklepie dokonują większych i lepiej przemyślanych zakupów dzięki czemu ich poziom satysfakcji jest większy co przekłada się bezpośrednio na: zwiększenie wartości koszyka zakupowego; poszerzenie kupowanego asortymentu; lojalność; zwiększenie częstotliwości wizyt w sklepie, a co za tym idzie wzrost obrotów. Kryteria dotyczące placówki handlowej franczyzobiorcy: obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 60 m2; lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu.

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html