Liquider Poland Sp. z o.o. Sp.k.
Robakowo, Poznańska 6A, 62-023 Gądki

781 944 770

biuro@liquiderpoland.pl

www.liquider.eu

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Liquider Poland to jedna z najprężniej rozwijających się marek e-papierosów. Jesteśmy obecni na rynku od 2011 roku. Dysponujemy kilkoma brandami dającymi pełną gamę doznań smakowych i sprawiających, że nie chcesz szukać dalej. W ofercie posiadamy marki, takie jak ID, Liquider, Vapaty, Joyetech, Kangertech, bazy i aromaty i inne akcesoria niezbędne do e-palenia. Produkowane przez nas liquidy są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Najmniejszy i najtańszy system franchisingowy: Display handlowy marki Liquider stanowi kompleksowe uzupełnienie oferty sklepów o e-papierosy i liquidy. Szeroka selekcja dostępnych smaków, najwyższa jakość produktów, popularna marka oraz stale rosnąca grupa e-palaczy gwarantują szybki zwrot z inwestycji i dynamiczny wzrost dochodów. Display handlowy marki Liquider zawiera wybór 144 szt. liquidów 10 ml oraz trzy e-papierosy. Tylko teraz udostępniamy wyjątkowo atrakcyjne metody finansowania i rozpoczęcia współpracy. Lokal handlowy: W wyniku ustawy handel z internetu przenosi się do sklepów stacjonarnych. Koszt uruchomienia sklepu/ stoiska Liquider to ok. 19 tys. zł. W kwocie tej zawiera się pierwsze zatowarowanie punktu a także zakup laptopa i kasy fiskalnej. Liquider to jeden z nielicznych franczyzodawców, którzy nie pobierają opłaty franczyzowej ani marketingowej. Nowe lokale handlowe mają powstawać w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Optymalna powierzchnia lokalu/ stoiska to 5-50 m2.

Wymagania sieci

  • Posiadanie lub chęć rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.
  • Doświadczenie w handlu.
  • Mile widziane doświadczenie w handlu e-papierosami.

Jednostki własne

25

Jednostki franczyzowe

29

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Opieka managera ds. rozwoju sieci detalicznych.
  • Wsparcie marketingowe i operacyjne/ biznesowe.
  • Wsparcie finansowe w kampaniach regionalnych.
  • System szkoleniowy w postaci prezentacji w formie e-learningowej oraz tradycyjnej katalogowej.
  • Szkolenie terenowe.
  • Wsparcie prawne po wejściu dyrektywy tytoniowej.

Przewidywana suma inwestycji

  • 1,5 tys. zł/ display,
  • 19 tys. zł/ lokal,
  • bark opłaty licencyjnej.
  • Osoba Kontaktowa

    Robert Gorwa

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Stara Mydlarnia
    Szkoła Matematyki 2plus2