zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

La Compagnie des Petits

Handel Art. dziecięce
La Compagnie des Petits

LOKALIZACJA
La Compagnie des Petits

JEDNOSTKI WŁASNE 80

LICZBA FRANCZYZ 120

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

“La Compagnie Des Petits” - wiodąca francuska marka dziecięcej odzieży klasy prêt- -porter. Firma została założona w 1991 roku. Obecnie funkcjonuje już ponad 200 sklepów "La Compagnie des Petits" w Belgii, Francji, Luksemburgu, Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii, Tunezji, Hong Kongu, Makao, Chinach, Rosji, Algierii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce i innych krajach. Nasi klienci na całym świecie doceniają bogate kolekcje, wyjątkową jakość, ekskluzywny styl oraz doskonały stosunek ceny do jakości markowej odzieży "La Compagnie des Petits". W "La Compagnie des Petits" oferujemy pełną gamę odzieży dziecięcej, obuwia i akcesoriów dla chłopców i dziewczynek od 1 miesiąca życia do 12 lat. Ponadto w naszych sklepach można kupić odzież dziecięcą na wyjątkowe okazje, która zadowoli najbardziej wymagających klientów. Na podstawie wyników badań, przeprowadzonych na polskim rynku odzieży dziecięcej potwierdziliśmy, że oferowany przez nas asortyment i ceny są dobrze odbierane przez klientów. Ponadto sklepy "La Compagnie des Petits" wyróżniają się na tle już istniejących w Polsce marek, ponieważ odzwierciedlają francuską elegancję w konkurencyjnych cenach.

Wymagania sieci

Wymagania odnośnie lokalizacji sklepów Każdy sklep projektujemy w taki sposób, aby podkreślać atrakcyjność kolekcji, jej kolory i oryginalność oraz stworzyć atmosferę zabawy. Szczególną uwagę przywiązujemy do merchandisingu. Charakterystyczne cechy lokalizacji naszych sklepów to:

  • Miasta powyżej 100 tys. mieszkańców w najbardziej prestiżowych lokalizacjach tj. przy głównych ulicach handlowych oraz w centrach handlowych.
  • Powierzchnia sprzedażowa powinna wynosić 60-80 m2. Zaplecze to dodatkowe 15-20 m2.
  • Wnętrze sklepu powinno być pełne światła i jasne, z dużą witryną i białą fasadą z kolorowymi napisami.
  • Mały czerwony samochód przy wejściu do sklepu.
  • Modułowe meble oraz wykończenie wnętrza sklepu charakterystyczne dla marki, które nadaje jednolity charakter sklepu.
  • Specjalne oświetlenie ma na celu stworzenie serdecznej atmosfery oraz dodanie prestiżu butikowi.
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

    Kolekcja

  • Dwie linie odzieży w ciągu roku: bogaty asortyment - 1100 pozycji, 7-13 tematów oraz 4 grupy wiekowe w każdej kolekcji.
  • Kolekcja bielizny (dziennej i nocnej) jest stała przez cały rok.
  • Elastyczna polityka zamawiania towaru; 1-2 miesiąca przed rozpoczęciem sezonu oraz możliwość dokonania zmian w zamówieniu w trakcie sezonu.
  • Przewidywana jest zaliczka za każdą zamówioną partię towaru.
  • Po każdym sezonie sprzedaje się średnio 90% zamówionego towaru.
  • Wsparcie biznesowe Nasza dewiza brzmi: "zadowolony franczyzobiorca to zadowolony klient". Pragniemy aby nasi franczyzobiorcy byli zadowoleni ze wspólpracy dlatego szczególną uwagę poświęcamy wspierając ich na każdym etapie prowadzenia binzesu. Oto główne elementy naszego wsparcia:

  • Koncept biznesu "pod klucz". Dostarczamy sprzęt komputerowy, oprogramowanie POS oraz przeprowadzamy wszystkie niezbędne instalacje. Dostarczamy narzędzia marketingowe. Pomagamy w organizacji i uczestniczymy, wraz z franczyzobiorcą, w uroczystym otwarciu sklepu.
  • Prowadzimy szkolenia praktyczne personelu bezpośrednio w sklepie, jak również szkolenia teoretyczne.
  • Stale wspieramy i doradzamy w zakresie sprzedaży, merchandisingu, marketingu oraz komunikacji.
  • Zapewniamy opiekę ze strony kierownika regionalnego i pracowników z "La Compagnie des Petits".
  • Wsparcie marketingowe "La Compagnie des Petits" realizuje kompleksowe i efektywne działania marketingowe. Szeroka gama wykorzystywanych przez nas narzędzi pozwala zbudować lojalność obecnych klientów i pozyskać nowych. Narzędzia te potwierdzają naszą reputację i wzmacniają wizerunek marki. Są to:

  • Kampanie reklamowe w Internecie oraz w prasie.
  • Konkursy.
  • Katalogi z kolekcjami sezonowymi.
  • Promocje i organizacja eventów w sklepie połączona z reklamą.
  • Bezpośrednie działania marketingowe (program lojalnościowy, prezenty dla dzieci, itd.).
  • Kampania reklamowa prowadzona lokalnie: w radio, prasie, na plakatach, ulotkach i innych dostępnych metod.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Osoba kontaktowa

    Irina Kawalska
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem