Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
“La Compagnie Des Petits” - wiodąca francuska marka dziecięcej odzieży klasy prêt- -porter. Firma została założona w 1991 roku. Obecnie funkcjonuje już ponad 200 sklepów "La Compagnie des Petits" w Belgii, Francji, Luksemburgu, Hiszpanii, Portugalii, Szwajcarii, Tunezji, Hong Kongu, Makao, Chinach, Rosji, Algierii, Arabii Saudyjskiej, Południowej Afryce i innych krajach. Nasi klienci na całym świecie doceniają bogate kolekcje, wyjątkową jakość, ekskluzywny styl oraz doskonały stosunek ceny do jakości markowej odzieży "La Compagnie des Petits". W "La Compagnie des Petits" oferujemy pełną gamę odzieży dziecięcej, obuwia i akcesoriów dla chłopców i dziewczynek od 1 miesiąca życia do 12 lat. Ponadto w naszych sklepach można kupić odzież dziecięcą na wyjątkowe okazje, która zadowoli najbardziej wymagających klientów. Na podstawie wyników badań, przeprowadzonych na polskim rynku odzieży dziecięcej potwierdziliśmy, że oferowany przez nas asortyment i ceny są dobrze odbierane przez klientów. Ponadto sklepy "La Compagnie des Petits" wyróżniają się na tle już istniejących w Polsce marek, ponieważ odzwierciedlają francuską elegancję w konkurencyjnych cenach.
Wymagania sieci
Wymagania odnośnie lokalizacji sklepów Każdy sklep projektujemy w taki sposób, aby podkreślać atrakcyjność kolekcji, jej kolory i oryginalność oraz stworzyć atmosferę zabawy. Szczególną uwagę przywiązujemy do merchandisingu. Charakterystyczne cechy lokalizacji naszych sklepów to:
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Kolekcja
Wsparcie biznesowe Nasza dewiza brzmi: "zadowolony franczyzobiorca to zadowolony klient". Pragniemy aby nasi franczyzobiorcy byli zadowoleni ze wspólpracy dlatego szczególną uwagę poświęcamy wspierając ich na każdym etapie prowadzenia binzesu. Oto główne elementy naszego wsparcia:
Wsparcie marketingowe "La Compagnie des Petits" realizuje kompleksowe i efektywne działania marketingowe. Szeroka gama wykorzystywanych przez nas narzędzi pozwala zbudować lojalność obecnych klientów i pozyskać nowych. Narzędzia te potwierdzają naszą reputację i wzmacniają wizerunek marki. Są to: