Partner serwisu

Franczyza w agrobiznesie

 

 

Cele systemu franczyzowego GRENE to:

  • zapewnienie zyskownej działalności każdego ze sklepów działających w sieci poprzez przekazanie i stały transfer know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu) oraz efektywne wdrożenie koncepcji biznesowej i standardów wypracowanych przez system GRENE;
  • zapewnienie atrakcyjnej i dopasowanej do potrzeb franczyzobiorcy, jak i jego klientów oferty produktów technicznego zaopatrzenia rolnictwa, przemysłu, ogrodnictwa, czy gospodarstw domowych – korzystając z szerokiej oferty dystrybucyjnej Centrali Sieci GRENE;
  • wdrożenie efektywnych i skutecznych standardów obsługi klienta, między innymi w celu utrzymywania długofalowych relacji bezpośrednio wpływających na efektywność ekonomiczną sklepu,
  • wspólne, stałe wzmacnianie pozycji marki GRENE, umożliwianie zwiększenia jej rozpoznawalności na rynku, dzięki czemu każdy ze sklepów działających w sieci odczuwa w zauważalny sposób zwiększone zainteresowanie jego ofertą ze strony klientów.

Misja systemu:

Misją systemu franczyzowego GRENE jest bycie Liderem Innowacji i Efektywności w kanale dystrybucji detalicznej, jakim jest sieć sklepów rolniczo – technicznych Grene.

 

Misja ta jest realizowana poprzez:

  • zarządzanie kategoriami asortymentu sprzedawanego w sklepie rolniczo – technicznym GRENE (category management), dzięki czemu każdy ze sklepów ma niskie koszty zarządzania magazynem oraz finansowania posiadanych zapasów,
  • skuteczna logistyka –towar zawsze dociera na czas;
  • marketing, reklama oraz budowa wizerunku marki GRENE wśród klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

 

Dzięki temu marka kojarzona jest przez klientów z następującymi cechami:

  • kompetencją personelu sprzedażowego oraz odpowiedzialnym doradztwem;
  • indywidualnym podejściem do każdego klienta oraz jego problemów, sieć realizuje bowiem nawet najbardziej nietypowe zamówienia;
  • uczciwością kupiecką;
  • bliskością i niemalże nieograniczoną dostępnością personelu sklepów, nowoczesnością, łamaniem stereotypów o zapóźnionym rolnictwie i przemyśle w Polsce;
  • szybkością i sprawnością działania w każdym obszarze funkcjonowania sklepu rolniczo – technicznego GRENE.

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Free TV