zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Otwieramy czekoladziarnię - przystań dla artystów i strudzonych rodziców

2,5 tys. na reklamy

Nie bez znaczenia okazało się usytuowanie nieruchomości blisko centrum miasta - ok. 300 m od rynku miejskiego i węzłowego punktu komunikacyjnego i 300 m do PKS. Fakt ten ma istotne znaczenie, jeżeli zwrócimy uwagę na położenie miasta wzdłuż długiej linii. (Jelenia Góra jest uważana za jedno z najdłuższych miast w Polsce - przyp. red.).

- By rozpocząć działalność konieczne były inwestycje - nie ukrywa pani Urszula. - Odkupiłam sprzęt: ekspres do kawy, czekoladziarkę z podgrzewaczem - uzupełnia właścicielka. Czekolady, kawy ściągamy od polskich i zagranicznych dostawców. M.in. firm Czekolisimo, Pelczar, pierniki z Oleśnicy. Na pewno okres, w którym budynek nie funkcjonował miał wpływ na początkowe obroty. Po otwarciu ?Czekoladziarni? konieczne było zainwestowanie w reklamę i promocję. Działania marketingowę kosztowały nas ok. 2,5 tys. zł. Firma zainwestowała wówczas w reklamę radiową w lokalnym Radiu Jeleniogórskim, gdzie spoty ukazywały się przez trzy tygodnie. W ruch poszły ulotki, bannery i plakaty. Stosowano też upusty i rabaty. 

Jak widać wszystko z dobrym skutkiem.  

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.34

Udostępnij artykuł:

Biznes oparty na miłości do czworonogów. Handel i dystrybucja psich akcesoriów Biznes oparty na miłości do czworonogów. Handel i dystrybucja psich akcesoriów
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem