zaloguj / zarejestruj

Żabka Polska

Handel Art. spożywcze i przemysłowe
Żabka Polska

LOKALIZACJA Żabka Polska sp. z o.o.
ul. Stanisława Matyi 8
61-586 Poznań

telefon 800 207 208

www https://www.zabka.pl/franczyza

E-MAIL 800 207 208

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 5 tys.

Opłata wstępna 5 tys.

LICZBA FRANCZYZ Ponad 8500 sklepów Żabka prowadzonych przez franczyzobiorców w całej Polsce.

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Żabka Polska jest właścicielem największej, sformatowanej i scentralizowanej sieci sklepów convenience w Europie Środkowo-Wchodniej pod marką Żabka. W ciągu ponad 20 lat działalności na krajowym rynku firma zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży i obecnie posiada ponad 8500 sklepów w całej Polsce. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, w sklepach Żabka oferowane są najlepsze produkty w konkurencyjnych cenach oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych. Sieć jest blisko klientów, obecnie ponad 12 milionów Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższego sklepu Żabka. Na rynku retailowym jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm handlowych w Polsce.

Placówki sieci prowadzone są przez przeszło 7300 franczyzobiorców, w ramach nowoczesnego modelu franczyzy łączącego przedsiębiorczość franczyzobiorców z zaletami dużej organizacji, jak siła zakupowa czy rozbudowana logistyka. Jesteśmy pewnym partnerem w prowadzeniu biznesu. Nasza oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do osób posiadających wcześniejsze doświadczenie w handlu, jak i całkowicie nowych przedsiębiorców na rynku.

Wymagania sieci

Od kandydata na franczyzobiorcę wymagane jest:

  • przedsiębiorcze podejście
  • gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
  • umiejętności kierowania zespołem
  • pozytywne nastawienia do Klienta
  • zaangażowanie, optymizm i motywacja do pracy
  • podstawowa znajomość obsługi komputera (m.in. Pakiet Office)
  • wkład własny wynoszący ok. 5 tys. zł - przeznaczany na zakup koncesji (refundowanej po 3 miesiącach współpracy), kasy fiskalnej czy produktów regionalnych

Wymagane jest także pomyślne przejście etapu rekrutacji i szkoleń.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Otwierając biznes z Żabką, zyskujesz:

  • wyposażony, umeblowany i zatowarowany sklep w atrakcyjnej lokalizacji
  • przejrzysty system rozliczeń bazujący na trzech filarach: bezpieczeństwie, motywacji oraz partnerstwie. Miesięczny przychód powinien wystarczyć na pokrycie estymowanych kosztów prowadzenia działalności przez franczyzobiorcę w tym realizację zobowiązań podatkowych i ZUS. Franczyzobiorca ma możliwość generowania dodatkowego przychodu poprzez intensyfikację sprzedaży oraz utrzymywanie wysokiej jakości obsługi sklepu i klientów. Po trzech latach współpracy otrzymuje ponadto premię lojalnościową. W drugim kwartale br. ponad 77 proc. franczyzobiorców osiągnęło 22 tys. zł lub więcej przychodu miesięcznie. Z kolei w aglomeracji warszawskiej przeszło 78 proc. franczyzobiorców uzyskało miesięczny przychód wynoszący co najmniej 24 tys. zł
  • szkolenia przygotowujące do prowadzenia sklepu oraz w trakcie współpracy
  • rozpoznawalny szyld – markę Żabka zna 93% konsumentów
  • dostawy towaru bezpośrednio do sklepów
  • wsparcie marketingowe – ogólnopolskie kampanie reklamowe i pakiet działań promocyjnych, na które niezrzeszony przedsiębiorca nie może sobie pozwolić
  • konkurencyjną ofertę przyciągającą klientów – produkty i usługi dostępne tylko w Żabce
  • wsparcie solidnego partnera w prowadzeniu biznesu, w tym opiekę Partnera ds. sprzedaży oraz Partnera i Trenera ds. szkoleń
  • nowoczesne rozwiązania technologiczne ułatwiające codzienną pracą m.in. aplikacja  Cyberstore do zdalnego zarządzania placówką z poziomu smartfona
  • zbiorowe ubezpieczenie tzw. “Polisę na biznes” chroniące na wypadek niepowodzenia Twojego biznesu
  • wsparcie serwisowe, techniczne czy IT
  • dodatkowe benefity takie jak ubezpieczenie LuxMed czy karta Mikroflota Orlen i MultiSport

Przewidywana suma inwestycji

Atutem współpracy z siecią jest niewielki wkład finansowy, jakim musi dysponować przyszły franczyzobiorca. Kwota ok. 5 tys. zł, przeznaczana jest na zakup koncesji (refundowana po 3 miesiącach współpracy), kasy fiskalnej czy produktów regionalnych.

Sieć odpowiada za wyposażenie placówek czy ich obsługę logistyczną. Przedsiębiorcy współpracujący z siecią są dodatkowo zabezpieczeni przed obecną, trudną sytuacją na rynku energii i gazu, ponosząc stałą, zryczałtowaną opłatę za media - pozwala to ograniczyć ryzyko wzrostu kosztów działalność i pewniej planować przyszłość swojego biznesu.

Franczyzobiorcy ponoszą z kolei koszty prowadzenia działalności, przede wszystkim zatrudnienia pracowników, ZUS czy opłaty skarbowe.

Osoba kontaktowa

franczyza@zabka.pl

Zadaj pytanie franczyzodawcy

Przejdź do formularza kontaktowego z franczyzodawcą
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem