zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Świąteczna franczyza

 

 

PIEROGARNIA STARY MŁYN – smak domowych pierogów

 

Pierogi z kapustą i grzybami są jednym z dwunastu tradycyjnych dań na wigilijnym stole. Są jednak pyszną potrawą nie tylko w świąteczne dni. Z borowikami i podgrzybkami, szpinakiem, serem, mięsem, z owocami - ich sekret tkwi w delikatnym cieście otulającym pyszny farsz.

 

Dla wszystkich tych, którzy znają tajemnicę robienia smacznych, swojskich pierogów dobrym pomysłem na biznes będzie otwarcie własnej pierogarni. Według kucharzy i smakoszy na pierogi domowej roboty zawsze będzie zapotrzebowanie.

Zwłaszcza w okresie przed Bożym Narodzeniem, gdzie ludzie nie mają już czasu na własnoręczne lepienie świątecznych pierogów. Jednak ochotę na ten pyszny, swojski specjał ma się niezależnie od pory roku. Przytulnie urządzona pierogarnia może być jednym z najlepiej kojarzonych miejsc w mieście, a jej właścicielowi przynosić duże zyski. Można śmiało powiedzieć, że Polacy kochają pierogi.

 

Pierogarnia Stary Młyn to ciepłe, klimatyczne miejsce pełne pysznych pierogów. Można tam skosztować lepiochy - z wody brane, pierogi tradycyjne, piecuchy - z pieca, czeburki kresowe - smażone, a także podpiekane, na słodko, wegetariańskie, z mięsem, z okrasą, skwarkami... aż trudno się oprzeć, by nie spróbować wszystkich tych pyszności.

A to nie koniec – zupy, rogaliki, placki, sałatki, desery, ciasta, wypieki, różności.... - a wszystko to oparte na tradycyjnych przepisach babcinych, kresowych, przez pokolenia doskonalonych. Jednym z powodów niepowtarzalnego smaku tej kuchni jest „Babciny Certyfikat” – nadany przez autentyczne babcie, które same pomagają w przygotowaniu większości wypieków i pierogów oraz pilnują przestrzegania tradycyjnych przepisów. Pierogi są przygotowywane na miejscu, na świeżo. Po przyjęciu zamówienia od klienta, ciasto jest wałkowane, nakładany jest farsz i pierogi się gotują bądź pieką, by za chwilę pojawić się jako pachnące danie na talerzu. To stanowi o nieprzeciętnym oraz domowym smaku kuchni Pierogarni Stary Młyn.

 

Jeśli szukasz pomysłu na biznes, który pozwoli na…:

  • zwrot inwestycji już po 18-30 miesięcach działania restauracji
  • obroty na poziomie 150-650 tys. zł miesięcznie*
  • zyski na poziomie 10-90 tys. zł miesięcznie*
  • wizytę 5-25 tys. gości miesięcznie*
  • sprzedaż 30-100 tys. pierogów miesięcznie*

… to jesteś w odpowiednim miejscu.

* w zależności od wielkości lokalu i okresu w roku

 

Franczyzobiorcą może zostać każdy inwestor, który posiada wystarczające środki

finansowe i zechce je zainwestować w powstanie Pierogarni Stary Młyn. Szacunkowy

koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, waha się w granicach od 2500 do 3000 złotych za 1 m².

 

Do tego dochodzi:

  • opłata wstępna - 17.500,00 zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni
  • (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 110,00 zł/m²;
  • opłata franczyzowa - 7%.

 

Dzięki umowie franczyzowej franczyzobiorca uzyskuje wieloletnie prawo do prowadzenia działalności pod marką Pierogarnia Stary Młyn oraz korzysta:

• z doradztwa w zakresie optymalnego wyboru lokalu;

• z doradztwa w zakresie wyposażenia lokalu;

• z doradztwa w realizacji inwestycji;

• z rabatów wynegocjowanych przez franczyzodawcę u dostawców usług

i półproduktów;

• z opieki franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkoleń (w tym szkoleń

dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach

– management trainee), korzystania z bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa, itp.,

• z doradztwa w zakresie rekrutacji personelu;

• z projektu aranżacji (sprawdzony i charakterystyczny wystrój architektoniczny);

• z możliwej asysty franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia lokalu

• z wyłączności terytorialnej;

• z wszechstronnego wsparcia ze strony franczyzodawcy – doświadczonego

restauratora specjalizującego się w „pierogowym” menu;

• z przejrzystych zasad rozliczeń finansowych;

• z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na skalę

nieosiągalną dla pojedynczego lokalu

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.37

Udostępnij artykuł:

Animator w bawialni – opieka, bezpieczeństwo i niezapomniana zabawa Animator w bawialni – opieka, bezpieczeństwo i niezapomniana zabawa
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem