Poznaj 3 sposoby na biznes w ubezpieczeniach
Rynek ubezpieczeń w Polsce jest rynkiem stabilnym, zapewniającym możliwość rozwoju zwłaszcza multiagencjom ubezpieczeniowym, których rola jest coraz istotniejsza. Zarówno z punktu widzenia klientów, jak i towarzystw ubezpieczeniowych, są one najistotniejszym kanałem sprzedaży ubezpieczeń w kraju.
Z tego artykułu dowiesz się:
Dlatego planując otwarcie własnego biznesu, warto wziąć pod uwagę branżę ubezpieczeniową i podjęcie współpracy z multiagencją o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poniżej przedstawiamy trzy modele, które pozwalają na szybki start z biznesem w branży ubezpieczeniowej.
Nie musisz startować od zera?
Wykorzystaj wiedzę tych, którym się udało.
Franczyza to rozwijająca się z roku na rok forma współpracy z firmami, które już odniosły sukces w swojej branży. Osoba, która zdecyduje się na prowadzenie działalności właśnie na tych zasadach, nigdy nie rozpoczyna od zera. Już na starcie może liczyć na dostęp do gotowych, sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które były wykorzystywane przez franczyzodawcę. Otrzymuje dostęp do wiedzy i procesów usprawniających pracę, a co najważniejsze posługuje się znaną już marką dla własnego rozwoju. Dzięki temu może skupić się na klientach, a nie budowaniu struktur własnej firmy. CUK Ubezpieczenia ma największą w Polsce sieć sprzedaży - 155 franczyzowych i 55 własnych placówek. Jest rozpoznawalną marką o ugruntowanej na rynku ubezpieczeń pozycji. -
CUK jest niekwestionowanym liderem pośród czołowych multiagencji w Polsce. Obecnie współpracujemy z ponad 30 ubezpieczycielami. Naszą przewagą jest jednak nie tylko szeroka oferta oraz niepowtarzalny model biznesowy, ale również wysokie standardy obsługi klienta oraz innowacyjne systemy IT. Umożliwiamy zakup najkorzystniejszych ubezpieczeń zarówno przez telefon, online na www.cuk.pl oraz bezpośrednio u doradców w naszych placówkach, co bardzo cenią sobie nasi Klienci - mówi Monika Grabowska, Dyrektor Rozwoju Sieci Zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
Sprawdź też inne pomysły na biznes