zaloguj
PRZEWIŃ

Poznaj 3 sposoby na biznes w ubezpieczeniach

Oferta dopasowana do oczekiwań

Każdy Punkt Partnerski działa pod marką CUK i otrzymuje dostęp do oferty wybranych 18-stu towarzystw ubezpieczeniowych.

Porównanie i wystawianie polis dla klientów ogranicza się do kilku kliknięć dzięki systemowi WebCUK, będącego wygodnym autorskim rozwiązaniem multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Dzięki temu połączenie ubezpieczeń z inną działalnością jest łatwiejsze, a obsługa klientów sprawna.  

Bądź niezależny i buduj własną markę w branży ubezpieczeń

Niezależny Doradca to trzecia możliwość realizowania biznesu w ubezpieczeniach. Daje najwięcej swobody, bo skierowana jest do już działających multiagentów ubezpieczeniowych, którzy działają pod własną marką. Największym atutem współpracy w tym modelu jest możliwość uzupełnienia oferty swojej działającej multiagencji o dodatkowe towarzystwa ubezpieczeniowe. Do wyboru jest 18-stu ubezpieczycieli, którzy dają dostęp do kilkudziesięciu produktów.

Każdy Niezależny Doradca CUK ma dostęp do WebCUK, systemu obsługi klienta dającego możliwość porównywania i wystawiania polis w jednym miejscu. Jego praca jest także wspierana jak w przypadku Placówki Franczyzowej i Punktu Partnerskiego przez Dział Wsparcia Sprzedaży, dostępnego przez dedykowaną infolinię.

Partnerskie relacje to klucz do wspólnego sukcesu

Podejmujący decyzję o współpracy z naszą firmą agenci ubezpieczeniowi jednogłośnie podkreślają, że kluczowe znaczenie ma dla nich uczciwość oraz partnerstwo. Nie ukrywam, że dla naszej firmy są to sztandarowe wartości, na których opieramy codzienne funkcjonowanie. Od samego początku stawiamy na dobre relacje i dbamy o przyjazną atmosferę. Zależy nam na tym, aby nasi współpracownicy mieli poczucie, że stanowią integralną część całego zespołu i są współautorami sukcesu CUK - mówi Monika Grabowska.  

Informacje dotyczące współpracy z multiagencją CUK Ubezpieczenia dostępne są na stronie www.cuk.pl/wspolpraca

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.19

Udostępnij artykuł:

W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem