zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Masz 200 tys. zł Wejdź w znany i sprawdzony biznes

 

BOBBY BURGER – sprzedawaj pyszne burgery

 

Spółka Bobby Burger to sieć lokali, w których dominującym elementem menu są burgery. Przez 5 lat swojej działalności BB rozwinął się z jednego warszawskiego food trucka do pierwszej polskiej sieci burgerowni. Obecnie funkcjonuje ponad 30 lokali znajdujących się w dużych miastach, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Gdyni, Sopocie, Bydgoszczy, Toruniu, Katowicach, Rzeszowie, Wrocławiu czy Radomiu. Kolejne otwarcia przed nami, niebawem zawitamy do Szczecina i ponownie do Łodzi.

 

Pod uwagę bierze także inne miasta spełniające przyjęte założenia biznesowe.

Burgery firmy cechuje wysoka jakość, która w połączeniu ze streetfoodowym charakterem pozwala trafić do młodych klientów, szukających alternatywy dla kebabów i stacji benzynowych.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • sieć wspiera operacyjnie na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokali Bobby Burger;
  • wskazuje, w jaki sposób optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną;
  • przekazuje know-how w zakresie prowadzenia lokalu Bobby Burger;
  • przeprowadza szkolenia dla pracowników restauracji oraz franczyzobiorców w oparciu o standardy kompetencyjne Bobby Burger;
  • opracowuje i wdraża ogólnokrajowe kampanie marketingowe;
  • przekazuje franczyzobiorcy projekty graficzne i materiały marketingowe, które umożliwiają działania franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego;
  • dedykuje sprawdzonych dostawców.

 

Przewidywana suma inwestycji:

  • uzależniona jest od formatu i stanu lokalu, wynosi około 200 000 PLN netto;
  • opłata wstępna: 19 950 PLN netto (w tym konsultacja i projekt architektoniczny, opłata licencyjna).
  • Po otwarciu lokalu stała opłata franczyzowa wynosi 8%.

 

Uwaga: W nowym modelu współpracy franczyzowej, w zależności od nakładów inwestycyjnych franczyzobiorcy, Bobby Burger partycypuje w poniesionych kosztach nawet do 100 000 PLN.

 

Podstawowe wymagania sieci Bobby Burger:

Bobby Burger wymaga od franczyzobiorców lokalu, który zostanie zaakceptowany na potrzeby sieci Bobby Burger. Sugerowana wielkość lokalu to 70-120 m²  w dużych miastach, w miejscach opłacalnych biznesowo.

 

Franczyzobiorca powinien:

  • być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym, otwartym i chętnym do współpracy;
  • posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania;
  • posiadać lub być w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną;
  • być chętnym i gotowym uczestniczyć w szkoleniach;
  • być bezwzględnym w kwestii egzekwowania najwyższej jakości produktów oraz poziomu obsługi klienta;
  • być nastawionym na sukces!

 

Bobby Burger jest Członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców POF, spełniając wymogi Europejskiego Kodeksu Etyki Udzielania Franczyzy. Należy do grona wiarygodnych marek franczyzowych. Bobby Burger jest również Członkiem Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.39

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odcinek specjalny Franczyza bez cięć odcinek specjalny
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem