zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza ze znanym logo za jedyne 50 tys. zł

 

NA ZDROWIE CATERING DIETETYCZNY

Firma NA ZDROWIE proponuje nową usługę gastronomiczną, polegającą na kompleksowej obsłudze klienta w zakresie dietetyki oraz dostarczania odpowiednio skomponowanej diety w wybrane przez klienta miejsce. Na podstawie wywiadu żywieniowego ustala indywidualną dietę (uwzględniając cel jaki chce  osiągnąć klient, stan zdrowia, a przede wszystkim preferencje żywieniowe). Na tej podstawie wyszkoleni kucharze przygotowują zestaw dzienny 5 posiłków (standardowo), które są dostarczane codziennie rano we wskazane miejsce.

Indywidualne podejście do klienta oraz jakość przygotowywanych potraw mają znaczący wpływ na sukces jaki odniosła firma. Z usług cateringu dietetycznego korzystają osoby nie mające wiedzy z zakresu dietetyki a także czasu na samodzielne, mozolne przygotowywanie posiłków. Dzięki różnorodności i atrakcyjności potraw sieć zyskała wielu stałych klientów, którzy pomimo osiągnięcia dzięki diecie wyznaczonego sobie celu, nadal z wygody i przyzwyczajenia korzystają z usług firmy. Opracowując specjalne diety dla osób chorych np. na cukrzycę i nadciśnienie firma osiągnęła sukces również w leczeniu tych chorób.

Korzyści z przystąpienia do sieci cateringu dietetycznego Na Zdrowie:

  • prowadzenie zyskownej, nie obciążonej sezonowymi wahaniami popytu, działalności pod marką z sukcesami biznesowymi;
  • szybki zwrot z inwestycji;
  • korzystanie ze sprawdzonych i cieszących się uznaniem konsumentów diet i przepisów;
  • korzystanie z praktycznej wiedzy franczyzodawcy dotyczącej zasad zorganizowania i prowadzenia lokalu gastronomicznego;
  • wszechstronne wsparcie w prowadzeniu lokalu;
  • korzystanie z programu komputerowego ułatwiającego zarządzanie firmą;
  • szkolenia wstępne ułatwiające pracę i pomagające zapewnić jednolity standard obsługi klientów;
  • pomoc w wyborze lokalu oraz uzyskaniu niezbędnych do działalności odbiorów;
  • opieka franczyzodawcy nad lokalami gastronomicznymi franczyzobiorców: wsparcie organizacyjne (obecność doświadczonego personelu franczyzodawcy w lokalu franczyzobiorcy w pierwszych dniach otwarcia), zapewnianie bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa;
  • nadzór franczyzodawcy nad dostarczaniem wybranych, jednolitych opakowań do franczyzobiorcy;
  • wsparcie w działaniach marketingowych oraz zarządzanie stroną internetową;
  • gwarancja terytorialna (na ustalonym terenie nie powstanie inny lokal NA ZDROWIE);
  • korzyść z działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę.

Kto może zostać franczyzobiorcą?

Franczyzobiorcą sieci NA ZDROWIE może zostać każdy, kto chce prowadzić własną działalność gospodarczą i dysponuje środkami koniecznymi do rozpoczęcia działalności (ok. 50 tys. zł)

Sieć nie wymaga doświadczenia gastronomicznego.

Lokal powinien mieć min. 70 m² i nie musi być własnością franczyzobiorcy.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.26

Udostępnij artykuł:

Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem