Franczyza idealna dla miłośników sportu
50Style – sklepy z obuwiem i odzieżą sportową
Kolejnym sklepem często odwiedzanym przez miłośników sportu jest 50Style.
Grupa MIG to firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwija między innymi prężnie działające sieci salonów Sizeer oraz 50 style.
System franczyzowy, w ramach którego zorganizowana została sieć 50 style, jest typowym, modelem depozytowym, którego istotą jest zapewnienie franczyzobiorcy sprawdzonego konceptu działania wraz z niezbędnym zatowarowaniem, przy jednoczesnym ograniczeniu ponoszonych przez niego kosztów.
W modelu tym, współpraca opiera się na założeniu, że franczyzobiorca:
- jest w stanie pozyskać odpowiedni lokal użytkowy;
- dostosowuje lokal do standardów wizerunkowych obowiązujących w sieci 50 style;
- nie musi posiadać kapitału na zatowarowanie sklepu - pełny depozyt towarowy.
Przewidywany koszt inwestycji to ok.180 tys. zł netto.
Podstawowe wymagania sieci:
- miejscowości od 25 tys. mieszkańców;
- pow. lokalu - od 200m² do 250m² w centrach handlowych (pomoc w negocjacji warunków najmu).
Korzyści dla Partnera:
- pełny depozyt towarowy;
- możliwość korzystania ze znaku 50 style;
- możliwość korzystania z wypracowanego przez lata doświadczenia w sprzedaży detalicznej know-how MIG GROUP;
- korzystna prowizja od uzyskanego obrotu;
- możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek.
Do obsługi projektu 50 Style sieć deleguje wykwalifikowaną kadrę managerską, zapewniającą Partnerom kompleksowe wsparcie w zakresie:
- wyboru lokalizacji i analizy opłacalności przedsięwzięcia;
- projektu aranżacji i wyposażenia sklepu;
- analiz i alokacji towaru;
- obsługi marketingowej (pakiet startowy, centralne przygotowanie materiałów wizerunkowych, planowanie i organizacja akcji promocyjnych, obsługa strony www);
- organizacji sprzedaży (promocje, wyprzedaże);
- doradztwa VM;
- obsługi IT i systemu sprzedażowego;
- wdrożenia standardów obsługi klienta i systemu zarządzania w sklepach.
Dodatkowo dla wszystkich partnerów zaplanowano szkolenia w zakresie:
- systemu IT;
- produktowe;
- procedur związanych z prowadzeniem sklepu i zarządzania personelem;
- standardów obsługi klienta i technik sprzedaży;
- visual merchandisingu.
Skomentuj (?)