Partner serwisu

Franczyza idealna dla...humanistów

 

KREATYWKA – dla absolwentów pedagogiki, logopedii, psychologii

 

Jesteś absolwentem/absolwentką pedagogiki, logopedii, psychologii? Skończyłaś/eś studia na kierunku „Rytmika i taniec w wychowaniu muzyczno - ruchowym dzieci”, „Animacja kultury”,  „Animacja czasu wolnego i rekreacja ruchowa” lub muzykologii? Zainteresuj się opcją franczyzową KREATYWKI, która wspiera naturalny indywidualny rozwój każdego dziecka już od pierwszych dni jego życia.

 

Branża usług edukacyjnych dla dzieci rozwija się bardzo dynamicznie wraz ze wzrostem liczby świadomych rodziców wspierających rozwój swoich dzieci od pierwszych dni życia.

 

Sieć zaprasza do współpracy zarówno osoby związane z edukacją i rozwojem dzieci, które same mogą prowadzić zajęcia (rytmiczki, muzyków, muzykologów, pedagogów, wokalistów, psychologów, animatorów itp), jak i przedsiębiorców chętnych z takimi osobami współpracować.

 

W tym celu stworzyła autorskie programy i konspekty oparte na muzyce i radosnej zabawie, integrujące wiele dyscyplin nauki m.in. logopedii, kognitywistyki, pedagogiki, psychologii:

  • rozwijające zajęcia muzyczno-ruchowe dla niemowląt i małych dzieci (od 0 do 5 roku życia) z rodzicami z podziałem na 4 grupy wiekowe;
  • zajęcia muzyczno-wokalne (zastępujące rytmikę) dla dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat  (przedszkola, kluby malucha i domy kultury itp.);
  • animacje okolicznościowe „Świętujemy z Kreatywką” dla dzieci od 2 do 6 lat (urodzinki, imieninki i inne ważne wydarzenia w życiu dzieci);
  • Koncerty KREATYWKI

Jeżeli:

  • jesteś (lub rozważasz możliwość zostania) właścicielem biznesu;
  • szukasz sprawdzonego i gotowego pomysłu na własną firmę lub jej rozwój;
  • chcesz rozwinąć swój dotychczasowy biznes;
  • pragniesz elastycznie ustalać swoje godziny pracy;
  • posiadasz pewien kapitał do zainwestowania;
  • kochasz dzieci, wierzysz w ich potencjał i chcesz wspierać ich naturalny rozwój;
  • dbasz o satysfakcję klienta;
  • jesteś samodzielnym przedsiębiorcą szukającym nowych pomysłów w sektorze dla najmłodszych dzieci

… otwórz oddział KREATYWKI w wybranym mieście na zasadach franchisingu.

 

Sieć oferuje możliwość zostania niezależnym Partnerem franchisingowym KREATYWKI.

 

Idealna praca dla mam

Model biznesu sieci jest przyjazny młodym mamom powracającym po urlopie macierzyńskim lub wychowawczym do aktywności zawodowej.

 

Oferta skierowana jest także do placówek edukacji przedszkolnej, klubów malucha i animatorów oraz domów kultury.

 

Oferta w ramach sieci KREATYWKA to aż trzy modele działania w ramach jednej umowy franchisingowej:

  • rozwijające zajęcia muzyczno-ruchowe dla niemowląt i małych dzieci (od 0 do 5 roku życia) z rodzicami z podziałem na 4 grupy wiekowe;
  • zajęcia muzyczno-wokalne dla dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat zastępujące rytmikę (przedszkola, kluby malucha i domy kultury itp.)
  • animacje okolicznościowe „Świętujemy z Kreatywką" dla dzieci od 2 do 6 lat (urodzinki, imieninki i inne ważne wydarzenia w życiu dzieci).

 

Ponadto sieć oferuje:

  • znany, rozpoznawalny logotyp
  • dobrą i jakościową markę;
  • konspekty zajęć;
  • rozwiązania w dziedzinie harmonijnej edukacji niemowląt i małych dzieci;
  • szkolenia on-line w formie warsztatów webinaryjnych z realizacji konspektów - dla Instruktorek prowadzących zajęcia;
  • indywidualne, stacjonarne szkolenia franchisingobiorców;
  • szkolenia on-line prowadzone są na zaawansowanej technologicznie platformie webinaryjnej;
  • materiały szkoleniowe m.in. Podręcznik Operacyjny Franchisingobiorcy Kreatywki i materiały on-line;
  • dalsze indywidualne doradztwo szkoleniowe w odpowiedzi na zapytanie franczyzobiorcy;
  • know-how;
  • gotowy pomysł na zorganizowanie i uruchomienie własnej firmy lub zwiększenie dochodów istniejącej;
  • pełen system organizacji, prowadzenia biznesu i rozwoju oddziału;
  • pakiet aktualnych umów, dokumentów, stosowanych standardów;
  • wzory materiałów reklamowych;
  • dynamiczna, wspólna strona internetowa i indywidualne podstrony oddziałów;
  • wspólny funpage na portalu Facebook;
  • interaktywny panel do zapisów on-line;
  • program do zarządzania oddziałem, kontaktów z rodzicami i monitorowania płatności;
  • doradztwo w zakupie sprawdzonych instrumentów i pomocy dydaktycznych oraz edukacyjnych do prowadzenia zajęć;
  • konsultacje i wymiana doświadczeń na indywidualne życzenie franczyzobiorcy, bowiem szanujemy samodzielność Partnerów;
  • wyłączność terytorialną;
  • brak ograniczeń co do ilości Instruktorów i punktów zajęć.

 

Koszty podstawowe inwestycji:

  • jednorazowa opłata franchisingowa wstępna - zależy od liczby mieszkańców miasta/regionu; 
  • jednorazowy koszty pomocy dydaktycznych i instrumentów ok 2.000-3.000 zł
  • koszty materiałów reklamowych;
  • kaucja zwrotna (3 x opłaty miesięczne).

 

Co jest zawarte w opłacie franchisingowej wstępnej?

  • wyłączność na wybranym terenie;
  • szkolenie organizacyjne Franchisingobiorcy (jednej osoby) i Certyfikat Partnera Franchisingowego Kreatywki (po ukończonym szkoleniu);
  • szkolenie instruktorskie z zakresu aż trzech programów: zajęć muzyczno-ruchowych dla niemowląt i małych dzieci (od 0 do 5 roku życia) z rodzicami (szkolenie jednej osoby), zajęć muzyczno-wokalnych dla dzieci w wieku 3, 4 i 5 lat zastępujących rytmikę (szkolenie jednej osoby);
  • animacji okolicznościowych „Świętujemy z Kreatywną” dla dzieci od 2 do 6 lat (szkolenie jednej osoby) i Certyfikaty Instruktora (po ukończonym szkoleniu)
  • prawo do określonego używania marki i koncepcji Kreatywna;
  • know-how wraz z „Podręcznikiem operacyjnym Franchisingobiorcy Kreatywki" oraz dostępem on-line do CRM (pobieranie materiałów, wzorów umów i dokumentów; katalogi pytań i odpowiedzi; programy do odsłuchu melodii dla Instruktorek);
  • wzory dokumentów firmowych i stosowanych umów;
  • miejsce na stronie internetowej Kreatywki (podstrona);
  • dostęp do panelu internetowego, programu zarządzania oddziałem i zapisów on-line.

 

Koszty miesięczne:

  • stała opłata miesięczna;
  • sieć nie pobiera procentów od osiąganych zysków.

 

Cennik franczyzy Kreatywka

  • obowiązuje od 1.03.2016;
  • zależy od liczby mieszkańców; 
  • dotyczy aż trzech modeli prowadzenia biznesu w ramach jednej umowy;
  • miesięczna opłata płatna od następnego miesiąca po podpisaniu umowy;
  • podane ceny są cenami netto w PLN, należy doliczyć 23% VAT.

 

Opłata jednorazowa wstępna:  4.000 zł licencja + 4.000 zł szkolenia 

Na obszar wyłączności do 100 tysięcy mieszkańców.
 

Cena zawiera szkolenie Partnera oraz jednej Instruktorki z zajęć z rodzicami, jednej z zajęć zastępujących rytmikę i jednej z zajęć animacyjnych.

 

Obszar większy: + 4.000 zł za każde kolejne 100 tysięcy mieszkańców.

Opłata miesięczna: 500 zł

 

Na obszar wyłączności do 100 tysięcy mieszkańców.

Obszar większy + 200 PLN za każde następne 100 tysięcy mieszkańców.

 

Istnieje także możliwość:

  • objęcia wybranej dzielnicy w miastach powyżej 500 tysięcy mieszkańców;
  • sumowania populacji wybranych miast, miasteczek, gmin itp.;
  • objęcia franchisingiem skupisk polonijnych; 
  • rezerwacji do 30 dni miasta, obszaru lub terminu szkolenia: zadatek 1 000 zł brutto (przy podpisaniu umowy franchisingowej opłata wstępna jest umniejszona o kwotę zadatku).

 

Oczekiwania wobec Partnerów:

  • podstawowej wiedzy z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej;
  • dotrzymywania terminów, umów i zobowiązań;
  • umiejętności współpracy z klientami;
  • kreatywności, wytrwałości i konsekwencji w działaniu;
  • umiejętności organizacyjnych, zarządczych i zaangażowania;
  • gotowości do współpracy z Instruktorkami prowadzącymi zajęcia;
  • lokalu lub sali (własnej lub wynajmowanej, także na godziny) o powierzchni 30-60 m²;
  • przystosowanej do prowadzenia zajęć z dziećmi ( bezpieczna, pusta, z wykładziną).

 

Do podpisania umowy franchisingowej potrzebne jest posiadanie zarejestrowanej firmy w CEDIG z Regonem i NIP.

 

Wsparcie dla Partnerów:

  • 10 autorskich programów kursów dopasowanych do wieku dzieci;
  • szkolenia dla Instruktorów;
  • stałą gwarancję wyłączności na określonym w umowie terenie;
  • aktualne wzory umów przygotowanych przez profesjonalą Kancelarię (z klientami, z Instruktorami, o wynajem sali itp.);
  • swobodę w kształtowaniu ostatecznych cen zajęć (sieć służy pomocą w ich ustalaniu);
  • wsparcie merytoryczne – sieć dzieli się wieloletnią wiedzą;
  • logotyp i gotowe wzory materiałów promocyjnych: roll-up, ulotki, plakaty, dyplomy;
  • sugestie dotyczące rozwiązań organizacyjnych (godziny zajęć, długości przerw, harmonogramy Instruktorek itp.);
  • pomoc w ocenie umiejętności wokalnych Instruktorek;
  • doradztwo w wyborze lokali i sal;
  • sugerowane scenariusze Koncertów promocyjnych;
  • samodzielność działania.

 

 

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Dom Finansowy QS