zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku

"Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie"

Grupą docelową firmy to praktycznie każdy oglądający telewizję.

- Dodam, że nasz produkt to gazeta dla gospodarstwa domowego - zaznacza Konrad Waszczyk. - Bez względu na to kto ją do domu przyniesie to i tak pozostali domownicy mimowolnie "spotkają" ją na stoliku przed telewizorem...

Zapewne potencjalni franczyzobiorcy zastanawiają się, czy decydując się na taki biznes nie będzie problemów z brakiem zainteresowania reklamodawców?

Konrad Waszczyk rozwiewa ich wątpliwości.

- Ktoś kiedyś powiedział, że reklama jest dźwignią handlu - mówi.- A nasz zysk to sprzedaż reklam. Nasza idea to tworzenie gazety z programem TV i nie tylko. Cały koncept to gazeta, portal Internetowy i aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi. Wszystkie te kanały są jeszcze wspierane reklamą na Facebooku. Klient, który wykupi reklamę  otrzymuje wszystkie te kanały. Co najważniejsze każdy z nas kojarzy gazetę z programem TV, ale jako ogólnopolski nośnik. My dajemy możliwość tworzenia jej lokalnie, w mieście i powiecie. Jedyne co zostaje uniwersalne w naszym nośniku to program TV i okładka. Wszyscy w Polsce o tej samej godzinie będziemy oglądać ten sam film... W gestii franczyzobiorców jest pozyskiwanie lokalnych klientów, z których zysk jest w 100 % zyskiem naszych partnerów. Jeśli pojawi się zainteresowana ogólnopolska firma reklamą w naszej sieci, czyli we wszystkich gazetach, wtedy dzielimy zysk pomiędzy wszystkich Partnerów sieci. Zakończę odpowiedź na to pytanie cytatem Pana Eliasa Canetti - Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie.

Konrad Waszczyk zapewnia też, że dystrybucja gazetek to wbrew pozorom najprostszy element tego biznesu.

- Najczęściej wybieranym sposobem jest dystrybucja gazety na punkty partnerskie jak: sklepy, piekarnie, urzędy, przychodnie zdrowia itp. czyli w miejsca o dużym natężeniu klientów - wylicza. - Gazeta jest bezpłatna i bardzo chętnie przeróżne punkty chcą ją u siebie, bo przecież to zawsze "wartość dodatnia". Dziś w wielu miejscach możemy spotkać cukierki dla klientów, baloniki dla dzieci czy już nie wspomnę o dystrybutorach wody a nawet kawy. Gazeta jest dodatkiem, za który np. piekarnia nie musi płacić, a przeciętny Kowalski może do chleba i bułki wziąć gazetę całkowicie za darmo. Wszyscy są zadowoleni. Jest też możliwość bezpośredniej dystrybucji gazety do skrzynek pocztowych. W każdej miejscowości w Polsce działają firmy, które każdego dnia dostarczają nam gazetki marketów do naszych skrzynek pocztowych. Średni koszt takiej dystrybucji to 5 groszy/gazeta. Natomiast decyzję o formie dystrybucji podejmuje zawsze partner.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.27

Udostępnij artykuł:

Czy długość szkolenia franczyzobiorcy ma znaczenie Czy długość szkolenia franczyzobiorcy ma znaczenie
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem