FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku
"Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie"
Grupą docelową firmy to praktycznie każdy oglądający telewizję.
- Dodam, że nasz produkt to gazeta dla gospodarstwa domowego - zaznacza Konrad Waszczyk. - Bez względu na to kto ją do domu przyniesie to i tak pozostali domownicy mimowolnie "spotkają" ją na stoliku przed telewizorem...
Zapewne potencjalni franczyzobiorcy zastanawiają się, czy decydując się na taki biznes nie będzie problemów z brakiem zainteresowania reklamodawców?
Konrad Waszczyk rozwiewa ich wątpliwości.
- Ktoś kiedyś powiedział, że reklama jest dźwignią handlu - mówi.- A nasz zysk to sprzedaż reklam. Nasza idea to tworzenie gazety z programem TV i nie tylko. Cały koncept to gazeta, portal Internetowy i aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi. Wszystkie te kanały są jeszcze wspierane reklamą na Facebooku. Klient, który wykupi reklamę otrzymuje wszystkie te kanały. Co najważniejsze każdy z nas kojarzy gazetę z programem TV, ale jako ogólnopolski nośnik. My dajemy możliwość tworzenia jej lokalnie, w mieście i powiecie. Jedyne co zostaje uniwersalne w naszym nośniku to program TV i okładka. Wszyscy w Polsce o tej samej godzinie będziemy oglądać ten sam film... W gestii franczyzobiorców jest pozyskiwanie lokalnych klientów, z których zysk jest w 100 % zyskiem naszych partnerów. Jeśli pojawi się zainteresowana ogólnopolska firma reklamą w naszej sieci, czyli we wszystkich gazetach, wtedy dzielimy zysk pomiędzy wszystkich Partnerów sieci. Zakończę odpowiedź na to pytanie cytatem Pana Eliasa Canetti - Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie.
Konrad Waszczyk zapewnia też, że dystrybucja gazetek to wbrew pozorom najprostszy element tego biznesu.
- Najczęściej wybieranym sposobem jest dystrybucja gazety na punkty partnerskie jak: sklepy, piekarnie, urzędy, przychodnie zdrowia itp. czyli w miejsca o dużym natężeniu klientów - wylicza. - Gazeta jest bezpłatna i bardzo chętnie przeróżne punkty chcą ją u siebie, bo przecież to zawsze "wartość dodatnia". Dziś w wielu miejscach możemy spotkać cukierki dla klientów, baloniki dla dzieci czy już nie wspomnę o dystrybutorach wody a nawet kawy. Gazeta jest dodatkiem, za który np. piekarnia nie musi płacić, a przeciętny Kowalski może do chleba i bułki wziąć gazetę całkowicie za darmo. Wszyscy są zadowoleni. Jest też możliwość bezpośredniej dystrybucji gazety do skrzynek pocztowych. W każdej miejscowości w Polsce działają firmy, które każdego dnia dostarczają nam gazetki marketów do naszych skrzynek pocztowych. Średni koszt takiej dystrybucji to 5 groszy/gazeta. Natomiast decyzję o formie dystrybucji podejmuje zawsze partner.
Sprawdź też inne pomysły na biznes