zaloguj

Blue Shadow - twórz z nami polską modę

Wymagania wobec franczyzobiorców

Głównym celem, jaki stawiamy przed franczyzobiorcami jest zaangażowanie w szerzenie naszej misji. Po stronie franczyzobiorcy jest inwestycja w aranżacje lokalu według naszych standardów i jest to koszt około 50 000 zł. Salony marki Blue Shadow charakteryzują się elegancją i minimalizmem. Dominuje klasyczna biel i czerń.

Projekty wykonywane są wewnętrznie, dbamy o każdy szczegół. W wielu naszych salonach wydzielamy strefę kanapową, gdzie można odpocząć, usiąść i porozmawiać ze stylistą. Klientki mogą zobaczyć wizerunki Romy i Sary Barna - twórczyń Blue Shadow. Ich zdjęcia wizerunkowe znajdują się w ramach w strefie kasy. W przestrzeni salonów pokazane są również zdjęcia ukazujące szczegółu produkcji - podkreślamy tym samym, że szyjemy polską odzież w Polsce.

Ekspozycja w salonach Blue Shadow zmienia się szybko i dynamicznie, tak jak nasze kolekcje. Mamy krótkie serie i cotygodniowe nowości. Dbamy o szczegóły i dodatki, aby Klientki miały dostęp do pełnej stylizacji. Na meblach wolnostojących prezentujemy mini gamy, które z czasem przeobrażają się w duży trend. Wszystkie wytyczne i zasady opracowaliśmy sami, tworząc rozbudowany podręcznik VM. Ekspozycja na witrynie zmienia się w każdym tygodniu. Spowodowane jest to częstotliwością pojawiania się nowych modeli. Mocno skupiamy się na estetyce przy jednoczesnym minimalizmie. Charakterystycznym elementem jest wygląd naszych manekinów, które są stylizowane/dostosowywane do naszych standardów. Wielkość zysków w dużej mierze zależy od lokalizacji oraz zaangażowania.   Dobry Pomysł na Biznes

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.14

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odpowiadamy Franczyza bez cięć odpowiadamy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem