Stylista nieruchomości - przepis na sprzedaż mieszkania
Przekonać ludzi, że to nie fanaberia
W przypadku takich pionierskich biznesów nie można żałować na reklamie i to w każdej formie: estetycznej, przejrzystej strony internetowej ze swoim portfolio (ok. 3500 zł), ulotkach, reklamach w lokalnej prasie i TV, ogłaszaniu się na różnych forach tematycznych, blogach itp.
- Trzeba pokazać ludziom jak wygląda mieszkanie przed i po metamorfozie - mówią osoby, które chcą zajmować się tym biznesem w Polsce. - Mówić o tym w wywiadach w lokalnej prasie i radio. Ludzie muszą się przekonać o umiejętnościach danego stylisty, ale przede wszystkim, jak bardzo odmienią one ich mieszkanie. Muszą się przekonać, że będzie im zdecydowanie łatwiej je sprzedać lub wynająć, kiedy będzie estetyczne, zadbane, modnie udekorowane, profesjonalnie sfotografowane. Musi się wyróżniać. Home staging to nie żadna fanaberia, lecz coraz częściej konieczność. Do tego przekonać ma ich nasza strona internetowa i wywiady.
Według nich prowadzenie tego typu biznesu nie wiąże się z koniecznością szukania dobrego lokalu pod biuro, najważniejsze są więc koszty założenia działalności, kursy, skuteczna reklama, a także nawiązanie współpracy z kilkoma najlepiej agencjami nieruchomości.
- Najlepiej taka działalność sprawdzi się w ponad 100 tys. mieście - dodają.
Sprawdź też inne pomysły na biznes