zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Warto być na bieżąco, czyli międzynarodowe targi żywności i napojów WorldFood Poland

WorldFood Poland to międzynarodowe targi żywności. Podczas tego wydarzenia można poznać nowości na rynku, skorzystać z panelu dyskusyjnego czy też nawiązać współpracę z przedstawicielami różnych firm. Co jeszcze warto o nim wiedzieć?

Czym jest WorldFood Poland?

WorldFood Poland to nic innego jak międzynarodowe targi żywności, gdzie spotykają się przedstawiciele sieci handlowych, a także producenci czy inwestorzy z Polski i innych krajów Europy. Podczas wydarzenia można między innymi nawiązać współpracę z firmami z branży spożywczej oraz sprzedać swoje towary lub porozmawiać na temat kondycji sektora spożywczego. Co ciekawe, organizowany jest panel dyskusyjny, podczas którego można porozmawiać na temat struktur technologicznych i poznać różnego rodzaju start upy.

WorldFood Poland to targi o charakterze B2B. W tym wydarzeniu biorą udział producenci, dystrybutorzy, a także dostawcy czy inwestorzy oraz mentorzy. Można skorzystać z pomocy eksperckiej i zaaranżować spotkanie biznesowe z potencjalnymi kontrahentami.

Na pewno ten event wyróżnia fakt, że prowadzone są branżowe konferencje czy debaty, w czasie których przedstawiane są aktualne trendy rynkowe. Można skorzystać również z części nutrafood, czyli targów suplementów diety oraz żywności funkcjonalnej. Przedstawiane będą tam nowości na temat suplementów, farmaceutyków i związanej z tym technologii. 

WorldFood Poland dla wystawców 

Na WorldFood Poland można zaprezentować swoje stoisko i dzięki temu dotrzeć ze swoimi produktami do dużego grona odbiorców. Niewątpliwie biorąc udział w tym wydarzeniu, można sporo zyskać – choćby promocję firmy. Nawet jeżeli jesteś początkującym dostawcą, możesz znaleźć kontrahentów czy też partnerów biznesowych, którzy pomogą Ci rozwinąć firmę.

Zaprezentuj swoje nowości produktowe i utrwal pozytywny wizerunek. Jednocześnie masz szansę na znalezienie nowych dostawców i obniżenie kosztów działalności. Ponadto jest to doskonała okazja, żeby zapoznać się z ofertami konkurencji.

A przy tym wszystkim możesz porozmawiać ze specjalistami i autorytetami z branży spożywczej oraz poznać opinie klientów na temat Twoich produktów. Aby zwiększyć korzyści płynące z uczestnictwa w targach, możesz skorzystać dodatkowo z różnego rodzaju banerów czy roll-upów i zwiększyć rozpoznawalność. 

WorldFood Poland - oferta dla odwiedzających 

Warto poznać nowości w branży żywności nie tylko jako wystawca, ale też jako osoba odwiedzająca. Dzięki uczestnictwu w targach dowiesz się więcej o ciekawych produktach i poszerzysz swoją wiedzę na temat FMCG. Jest to jedna z gałęzi gospodarki, która naprawdę szybko się rozwija. Chcąc zajmować się np. handlem dobrami szybko zbywalnymi, pamiętaj, by zainteresować swoich klientów i zaproponować im wyjątkową ofertę.

Będąc na WorldFood Poland rozwiniesz swoje kompetencje zawodowe, na przykład poprzez system szkoleń. Możesz nawet wziąć udział w programie VIP Buyer. Dzięki tej opcji pożytecznie spędzisz czas na targach.

mat.partnera

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.60

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odpowiadamy Franczyza bez cięć odpowiadamy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem