Warto być na bieżąco, czyli międzynarodowe targi żywności i napojów WorldFood Poland
WorldFood Poland to międzynarodowe targi żywności. Podczas tego wydarzenia można poznać nowości na rynku, skorzystać z panelu dyskusyjnego czy też nawiązać współpracę z przedstawicielami różnych firm. Co jeszcze warto o nim wiedzieć?
Czym jest WorldFood Poland?
WorldFood Poland to nic innego jak międzynarodowe targi żywności, gdzie spotykają się przedstawiciele sieci handlowych, a także producenci czy inwestorzy z Polski i innych krajów Europy. Podczas wydarzenia można między innymi nawiązać współpracę z firmami z branży spożywczej oraz sprzedać swoje towary lub porozmawiać na temat kondycji sektora spożywczego. Co ciekawe, organizowany jest panel dyskusyjny, podczas którego można porozmawiać na temat struktur technologicznych i poznać różnego rodzaju start upy.
WorldFood Poland to targi o charakterze B2B. W tym wydarzeniu biorą udział producenci, dystrybutorzy, a także dostawcy czy inwestorzy oraz mentorzy. Można skorzystać z pomocy eksperckiej i zaaranżować spotkanie biznesowe z potencjalnymi kontrahentami.
Na pewno ten event wyróżnia fakt, że prowadzone są branżowe konferencje czy debaty, w czasie których przedstawiane są aktualne trendy rynkowe. Można skorzystać również z części nutrafood, czyli targów suplementów diety oraz żywności funkcjonalnej. Przedstawiane będą tam nowości na temat suplementów, farmaceutyków i związanej z tym technologii.
WorldFood Poland dla wystawców
Na WorldFood Poland można zaprezentować swoje stoisko i dzięki temu dotrzeć ze swoimi produktami do dużego grona odbiorców. Niewątpliwie biorąc udział w tym wydarzeniu, można sporo zyskać – choćby promocję firmy. Nawet jeżeli jesteś początkującym dostawcą, możesz znaleźć kontrahentów czy też partnerów biznesowych, którzy pomogą Ci rozwinąć firmę.
Zaprezentuj swoje nowości produktowe i utrwal pozytywny wizerunek. Jednocześnie masz szansę na znalezienie nowych dostawców i obniżenie kosztów działalności. Ponadto jest to doskonała okazja, żeby zapoznać się z ofertami konkurencji.
A przy tym wszystkim możesz porozmawiać ze specjalistami i autorytetami z branży spożywczej oraz poznać opinie klientów na temat Twoich produktów. Aby zwiększyć korzyści płynące z uczestnictwa w targach, możesz skorzystać dodatkowo z różnego rodzaju banerów czy roll-upów i zwiększyć rozpoznawalność.
WorldFood Poland - oferta dla odwiedzających
Warto poznać nowości w branży żywności nie tylko jako wystawca, ale też jako osoba odwiedzająca. Dzięki uczestnictwu w targach dowiesz się więcej o ciekawych produktach i poszerzysz swoją wiedzę na temat FMCG. Jest to jedna z gałęzi gospodarki, która naprawdę szybko się rozwija. Chcąc zajmować się np. handlem dobrami szybko zbywalnymi, pamiętaj, by zainteresować swoich klientów i zaproponować im wyjątkową ofertę.
Będąc na WorldFood Poland rozwiniesz swoje kompetencje zawodowe, na przykład poprzez system szkoleń. Możesz nawet wziąć udział w programie VIP Buyer. Dzięki tej opcji pożytecznie spędzisz czas na targach.
mat.partnera

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Obowiązki osoby prowadzącej działalność nierejestrowaną

Wyjątkowa lista 10 mobilnych pomysłów na biznes w 2024 roku

Jaki biznes otworzyć na wsi - korzystaj z jej zasobów

Stworzenie własnego pomysłu na biznes

Zainwestuj w kawiarnię ze zwierzętami

Skąd wziąć dobry pomysł na biznes

Jak otworzyć swój biznes…bez pieniędzy cz. 1

TOP 15 WYJĄTKOWYCH KONCEPTÓW FRANCZYZOWYCH

Lista 20 wyjątkowych pomysłów na biznes w 2024 roku

Pomysłowy biznes rękodzielniczy. Unikatowe wzory dla wyjątkowych klientek

Szukasz pomysłu na biznes.Poznaj catering dietetyczny od kuchni
