Paczki, pieczątki, reklama - zakładamy firmę kurierską i poligraficzną
Max 23 500 zł na start
Jak przystąpić do franczyzy?
- Każdy franczyzobiorca, który przystępuje do sieci przechodzi odpowiednie szkolenie, które przygotowuje go prowadzenia tego typu działalności - informuje Łukasz Osyra. - Dodatkowo cały czas ma do dyspozycji opiekuna, który pomaga w rozwiązywaniu ewentualnych problemów oraz pomaga w rozwoju.
Osoby chcące przystąpić do sieci powinny wiedzieć, że koszt uruchomienia placówki to maksymalnie 23 500 zł brutto.
- W kwocie tej zawarliśmy pełne umeblowanie biura, reklamę, stronę internetową, szkolenie, sprzęt, oprogramowanie, reklamę zewnętrzną i wewnętrzną oraz pierwsze zatowarowanie - wylicza Łukasz Osyra. - Można więc powiedzieć, że wspomniana kwota pozwala na uruchomienie punktu kurierskiego pod naszym brandem. Oczywiście dla osób, które już prowadzą działalność również mamy możliwość nawiązania współpracy jako partner. W takim przypadku kwota inwestycji to jedyne 3600 zł brutto. Pozwala ona na dodanie do aktualnie prowadzonej działalności naszych usług zarówno kurierskich jak i poligraficznych.
Lokal powinien mieć od 20 do 40 metrów kwadratowych i być usytuowany na parterze, dodatkowo posiadać witrynę oraz miejsce parkingowe w okolicy. Placówka firmy Ship Center
- Średni przychód po około 12 miesiącach działalności to 12 - 15 tys. miesięcznie, z czego zysku zostaje od 8 do 10 tyś zł - mówi pan Łukasz. - Same koszty prowadzenia tego rodzaju działalności w pierwszym okresie to od 3 do 4 tys. zł. Jeśli natomiast chodzi o opłatę miesięczną to jest ona pobierana od 7 miesiąca współpracy i w przypadku franczyzy wynosi 300 zł, a w przypadku partnera - 149 zł netto.
Pan Łukasz dodaje, że osoby zainteresowane współpraca powinny wiedzieć, iż współpraca z firmą pozwoli na oferowanie szerokiej gamy usług w placówce Ship Center takich jak wysyłki kurierskie, przesyłki paletowe, usługi reklamowe, ekspresowe pieczątki oraz innowacyjne wydruki 3D.
W punktach Ship Center klienci doceniają pełną i profesjonalną obsługę, zapewnioną zarówno klientom firmowym, jak i indywidualnym.
- Dzięki naszemu rozwiązaniu klienci nie muszą szukać kilkunastu miejsc, w których wykonają reklamę, ulotki, wizytówki, czy też wyślą paczkę - ponieważ wszytko znajdą pod jednym dachem Ship Center.
Sprawdź też inne pomysły na biznes