zaloguj
PRZEWIŃ

Recman. Marka z klasą. Biznes z zyskiem.

Dynamiczny rozwój gwarancją sukcesu

Firmę Recman wyróżnia m.in. ponad 30 lat doświadczenia, kompetentni i wykwalifikowani specjaliści, unikatowe kolekcje, najwyższa jakość wyselekcjonowanych tkanin i dodatków oraz etykieta Made in Poland (większość asortymentu produkowana jest w Polsce). Ponadto firma dynamicznie się rozwija dzięki zaangażowaniu doświadczonych partnerów franczyzowych, którzy z pasją otwierają kolejne salony Recman. Innowacyjna produkcja, spójne działania marketingowe, jednolite standardy VM czy profesjonalna obsługa w salonach powodują, że z roku na roku firma wyprzedza konkurencję. Ponadto od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie, co wyróżnia markę na rynku i świetnie koresponduje z elegancją i stylem Recman. Dobry Pomysł na Biznes

Na jakie korzyści może liczyć Franczyzobiorca Recman?

  1. Brak opłat wstępnych i licencyjnych
  2. Niezbędny Know-how
  3. Pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji oraz negocjacje z galeriami
  4. Gotowy projekt sklepu w 3D i ekspozycji towaru (profesjonalne standardy VM)
  5. Wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży
  6. Stałe doradztwo handlowe dedykowanego Opiekuna
  7. Dostępność i efektywna rotacja towaru
  8. Brak kosztów logistycznych, projektów graficznych, utrzymywania strony internetowej
  9. Wsparcie marketingowe i promocja salonu
  10. Nieodpłatne dostarczenie sprzętu fiskalno-komputerowego oraz brak opłat za usługę
  11. Pomoc i udział w procesie rekrutacji
  12. Regularne szkolenia zewnętrzne oraz badania techniką Tajemniczy Klient
  13. Gwarancja atrakcyjnych cen oraz niskich kosztów
  14. Klub Recman - kilkadziesiąt stałych i lojalnych klientów w całej Polsce
  15. Pierwszeństwo Franczyzobiorców do otwarcia kolejnych salonów

Dobry Pomysł na Biznes Wszystkich kochających modę zachęcamy do podjęcia efektywnej współpracy z firmą Recman, która dzięki obustronnemu zaangażowaniu gwarantuje korzyści finansowe oraz bezcenną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.23

Udostępnij artykuł:

Trendy w branży e-commerce w 2018 roku Trendy w branży e-commerce w 2018 roku
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem