zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Dziesięć pomysłów na franczyzę do 35 tys. zł

DANISH DESIGN - markowa odzież w atrakcyjnych cenach

Jeśli chcesz rozpocząć biznes w branży odzieżowej i dysponujesz kwotą 35 tys. zł - możesz zainspirować się franczyzą DANISH DESIGN. Powstał on z myślą o kobietach, które pragną podkreślić swoją indywidualność ubierając się modnie w niepowtarzalne wzory tak, aby odróżnić się od osób kupujących w licznych tzw. sieciówkach.

Dzięki bezpośredniej współpracy z najlepszymi duńskimi fabrykami, sieć oferuje markową odzież wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach. Prowadzi sprzedaż tylko pojedynczych sztuk, a cały asortyment do sklepów jest bardzo starannie wybierany przez zespół selekcjonerów tak, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających klientek.

Wymagania sieci

  • lokal o powierzchni od 40 do 70 m2;
  • miasta pow. 40 tys. mieszkańców;
  • atrakcyjne położenie lokalu centrum handlowe, główna ulica handlowa (deptak) o dużym przepływie klientów;
  • umowa najmu lokalu podpisywana jest na franczyzobiorcę.
  • inwestor musi przygotować lokal do odpowiedniego standardu;
  • wyposażenie i wizualizacja zgodna ze standardami sieci;
  • zaangażowanie w prowadzeniu biznesu.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w doborze lokalu i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu;
  • sprzedaż bieżących kolekcji, najlepszych duńskich marek w outletowych cenach ( od 30 do 80 % taniej od regularnych cen ) oraz modnych dodatków: torebki, szale, paski, biżuteria itp.;
  • gwarantujemy cotygodniowe dostawy - towar dostarczamy i odbieramy na swój koszt;
  • zatowarowanie odbywa się na zasadach komisowych (w formie depozytu);
  • Stała jednolita prowizję od sprzedaży;
  • sklep wyposażony w firmową kasę fiskalną i terminal płatniczy, za które nie pobierana jest opłata;
  • sieć opłaca prowizję od transakcji przeprowadzonych terminalem płatniczym;
  • materiały eksplotacyjno-reklamowe sygnowane logo marki, takie jak reklamówki itp.;
  • pakiet szkoleń.

Przewidywana suma inwestycji Minimum 35 tys. zł, na które składa się wyposażenie sklepu w meble, oświetlenie, manekiny, wieszaki, kasetonony reklamowe oraz kaucja za część towaru.


TELETORIUM - największa ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM

Gastronomia i branża odzieżowa nie dla Ciebie? Zdecydowanie wolałbyś branżę GSM? Jest i coś dla Ciebie.

Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM. Szeroka, unikatowa oferta złożona z wysokiej klasy produktów i usług cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.

Sieć punktów TELETORIUM, która powstała jako główny kanał dystrybucji produktów TelForceOne, szybko przerodziła się w sieć franczyzową. Spowodowane to było olbrzymim zainteresowaniem właścicieli punktów z akcesoriami GSM, którzy chcieli prowadzić swoje stoiska pod znaną i wspólnie promowaną marką.

Sieć TELETORIUM do tej pory osiągnęła już znaczący rozmiar, a jej zasięg wciąż rośnie. Klienci chętnie kupują produkty w punktach, których marka jest im znana.

Korzyści z przystąpienia do sieci:

  • twoja własna działalność w ramach największej sieci w Europie z branży GSM;
  • efektowne stoisko w najbardziej ruchliwej części galerii handlowej;
  • lepsze warunki cenowe i wygodne sposoby rozliczeń;
  • efektywne działania marketingowe wspierające sprzedaż;
  • telefony i akcesoria produkowane przez firmy z grupy kapitałowej dostępne od ręki;
  • oferta produktowa dostosowana do najświeższych trendów;
  • rzeczowe wsparcie ze strony specjalistów pracujących w centrali sieci;
  • informacje dotyczące dostawców telefonów z całej Europy;
  • ułatwienia dotyczące zamawiania towaru i utrzymywania niezbędnych stanów;
  • mobilna platforma sprzedażowa dostępna przez 24h.

Przewidywana suma inwestycji:

  • opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie;
  • minimalna kwota inwestycji to ok. 35-40 tys. zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku;
  • brak opłat wstępnych.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.39

Udostępnij artykuł:

Franczyza na próbę z Północ Nieruchomości Franczyza na próbę z Północ Nieruchomości
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem