Dziesięć pomysłów na franczyzę do 35 tys. zł
DANISH DESIGN - markowa odzież w atrakcyjnych cenach
Jeśli chcesz rozpocząć biznes w branży odzieżowej i dysponujesz kwotą 35 tys. zł - możesz zainspirować się franczyzą DANISH DESIGN. Powstał on z myślą o kobietach, które pragną podkreślić swoją indywidualność ubierając się modnie w niepowtarzalne wzory tak, aby odróżnić się od osób kupujących w licznych tzw. sieciówkach.
Dzięki bezpośredniej współpracy z najlepszymi duńskimi fabrykami, sieć oferuje markową odzież wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach. Prowadzi sprzedaż tylko pojedynczych sztuk, a cały asortyment do sklepów jest bardzo starannie wybierany przez zespół selekcjonerów tak, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających klientek.
Wymagania sieci
- lokal o powierzchni od 40 do 70 m2;
- miasta pow. 40 tys. mieszkańców;
- atrakcyjne położenie lokalu centrum handlowe, główna ulica handlowa (deptak) o dużym przepływie klientów;
- umowa najmu lokalu podpisywana jest na franczyzobiorcę.
- inwestor musi przygotować lokal do odpowiedniego standardu;
- wyposażenie i wizualizacja zgodna ze standardami sieci;
- zaangażowanie w prowadzeniu biznesu.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- pomoc w doborze lokalu i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu;
- sprzedaż bieżących kolekcji, najlepszych duńskich marek w outletowych cenach ( od 30 do 80 % taniej od regularnych cen ) oraz modnych dodatków: torebki, szale, paski, biżuteria itp.;
- gwarantujemy cotygodniowe dostawy - towar dostarczamy i odbieramy na swój koszt;
- zatowarowanie odbywa się na zasadach komisowych (w formie depozytu);
- Stała jednolita prowizję od sprzedaży;
- sklep wyposażony w firmową kasę fiskalną i terminal płatniczy, za które nie pobierana jest opłata;
- sieć opłaca prowizję od transakcji przeprowadzonych terminalem płatniczym;
- materiały eksplotacyjno-reklamowe sygnowane logo marki, takie jak reklamówki itp.;
- pakiet szkoleń.
Przewidywana suma inwestycji Minimum 35 tys. zł, na które składa się wyposażenie sklepu w meble, oświetlenie, manekiny, wieszaki, kasetonony reklamowe oraz kaucja za część towaru.
TELETORIUM - największa ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM
Gastronomia i branża odzieżowa nie dla Ciebie? Zdecydowanie wolałbyś branżę GSM? Jest i coś dla Ciebie.
Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM. Szeroka, unikatowa oferta złożona z wysokiej klasy produktów i usług cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.
Sieć punktów TELETORIUM, która powstała jako główny kanał dystrybucji produktów TelForceOne, szybko przerodziła się w sieć franczyzową. Spowodowane to było olbrzymim zainteresowaniem właścicieli punktów z akcesoriami GSM, którzy chcieli prowadzić swoje stoiska pod znaną i wspólnie promowaną marką.
Sieć TELETORIUM do tej pory osiągnęła już znaczący rozmiar, a jej zasięg wciąż rośnie. Klienci chętnie kupują produkty w punktach, których marka jest im znana.
Korzyści z przystąpienia do sieci:
- twoja własna działalność w ramach największej sieci w Europie z branży GSM;
- efektowne stoisko w najbardziej ruchliwej części galerii handlowej;
- lepsze warunki cenowe i wygodne sposoby rozliczeń;
- efektywne działania marketingowe wspierające sprzedaż;
- telefony i akcesoria produkowane przez firmy z grupy kapitałowej dostępne od ręki;
- oferta produktowa dostosowana do najświeższych trendów;
- rzeczowe wsparcie ze strony specjalistów pracujących w centrali sieci;
- informacje dotyczące dostawców telefonów z całej Europy;
- ułatwienia dotyczące zamawiania towaru i utrzymywania niezbędnych stanów;
- mobilna platforma sprzedażowa dostępna przez 24h.
Przewidywana suma inwestycji:
- opłaty licencyjne zależą od wielu czynników i ustalane są indywidualnie;
- minimalna kwota inwestycji to ok. 35-40 tys. zł., przy czym całość franczyzobiorca przeznacza na zakup towaru i podstawowego wyposażenia stoiska (komputer etc.). Dokładna wielkość nakładów zależy od jakości centrum handlowego, wielkości potencjalnego rynku;
- brak opłat wstępnych.
Sprawdź też inne pomysły na biznes