Biznes na solidnych podstawach
Warunki wejścia
Oferta skierowana jest do osób, które dysponują dobrze zlokalizowanymi lokalami - najlepiej własnymi, o powierzchni minimum 250 mkw. Idealnym miejscem dla sklepów Komfort są miasta powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Szczególnie przychylnie sieć patrzy na lokalizacje w skupiskach innych obiektów handlowych. Atutem jest również doświadczenie zawodowe partnera: sprzedaż, obsługa klienta czy prace wykończeniowe.
Dochody partnera... z kilku źródeł
Franczyzobiorca wynagradzany jest prowizyjnie za sprzedaż zarówno towaru, jak i usług związanych m.in. z montażem czy sprzedażą ratalną. Co ważne, w skład wynagrodzenia wchodzą prowizje od sprzedaży w salonie, jak i od zamówień składanych online, które dany sklep realizuje. Może również liczyć na premie za wzorcowe zarządzanie biznesem. Pomagają w tym szkolenia, z których korzystają zarówno partnerzy, jak i ich pracownicy.
Obowiązki i standardy
Jakie są obowiązki franczyzobiorcy? Przede wszystkim ponosi on odpowiedzialność za sprzedaż produktów w sklepie oraz dba o profesjonalną obsługę klienta - doradztwo, dostawę zakupionego towaru do odbiorcy i montaż pokryć podłogowych. W każdej placówce obowiązują jednakowe standardy sprzedaży, które firma regularnie kontroluje.
Wsparcie marketingowe
Komfort wspiera partnerów działaniami marketingowymi, realizowanymi lokalnie oraz w skali całego kraju. Oferta Komfort promowana jest w kampaniach telewizyjnych, radiowych, w prasie i Internecie. W aktualnej kampanii udział bierze ambasadorka marki - popularna dziennikarka Dorota Szelągowska. Komfort jest również partnerem jej programu "Polowanie na mieszkanie", który emitowany jest w telewizji TVN.
Sprawdź też inne pomysły na biznes