zaloguj
PRZEWIŃ

Zakupy z rabatem.pl - zakładamy platformę zakupów rabatowych

Wsparcie franczyzobiorcy

Serwis Rabatem.pl to gotowy skrypt nowoczesnego serwisu internetowego, responsywna strona internetowa, dostosowująca się pod urządzenia mobilne, intuicyjny i prosty w obsłudze panel administracyjny. Serwis posiada ustalony układ i szatę graficzną, jedyne, co trzeba zrobić, to wprowadzić oferty Reklamodawców i wygenerować kody rabatowe. Wprowadzanie ofert odbywa się za pomocą przyjaznego dla użytkownika panelu administracyjnego. Wprowadzenie jednej oferty i uruchomienie promocji, w zależności od ilości treści, zajmuje od 5 do 10 minut! Im więcej promocji, tym większe zainteresowanie Użytkowników. dobrepomyslynabiznes

- Wsparcie dla franczyzobiorcy obejmuje kompletny know-how prowadzenia biznesu, wsparcie merytoryczne i sprzedażowe, możliwość skorzystania z naszej wiedzy i doświadczenia, gotową stronę www wraz z utrzymaniem na serwerze, wyłączność terytorialną, aktualizację oprogramowania wraz z dbaniem  o funkcjonalność i rozwijanie aplikacji - wylicza Michał Janus. - Ponadto gwarantujemy zarządzanie kuponami na stronie według naszych wskazań, zarządzanie słowami kluczowymi, gotowe prezentacje, oferty dla klientów, a także formularze zamówień, projekty autoreklam, wizytówek, folderów, ulotek oraz kuponów. Layout "Gazetki" jest gotowy (przygotowane do druku pliki, do których wystarczy wkleić swoje kupony) oraz kuponów. Oferujemy także dostęp do modułów, formatów i szablonów, archiwalnych plików wydanych już gazet, projektów graficznych, koncepcji, zasobów zdjęć i plików przydatnych do prowadzenia Rabatem.pl, a także nieograniczoną ilość egzemplarzy pokazowych "Gazetki z Rabatem". Gwarantujemy także zabezpieczenie prawidłowego działania programu, wsparcie techniczne ? na e-mail i telefon (w godz. od 9:00 do 17:00; czas reakcji i naprawy do 24 godz.), dostęp do drukarni.

Firma zapewnia także prosty i przejrzysty model rozliczeń, a także szkolenie z obsługi panelu administracyjnego i zarządzania nim, szkolenie z obsługi programu PS2, składu gazetki. szkolenia z obsługi i prowadzenia fanpaga na portalu społecznościowym, szkolenie związane ze strategią rozwoju na lokalnym rynku oraz szkolenie z pozyskiwania nowych klientów, a także szkolenie z rozmowy handlowej i marketingu.

Przewidywana suma inwestycji to 7 900 zł.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.16

Udostępnij artykuł:

W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem