Partner serwisu

Zakupy z rabatem.pl - zakładamy platformę zakupów rabatowych

Tysiące sprzedanych karnetów na gokarty, usługi gastronomiczne, karnety na fitness, bieżnie, rowery, usługi hotelowe, bilard czy kręgle, to tylko garstka zadowolonych klientów portalu Rabatem.pl.

Masz więc komputer z dostępem do Internetu, telefon, apetyt na sukces, ale niski budżet? Zarządzaj wirtualną platformą zakupów rabatowych, zostań wydawcą własnej gazety i twórz ogólnopolską grupę medialną!

Rabatem.pl jest pierwszą w Polsce wirtualną platformą zakupów rabatowych oferowanych w systemie franczyzowym. Przepis na sukces jest prosty ? polega na pozyskiwaniu reklamodawców i zamieszczaniu ich ofert w formie kuponów rabatowych na portalu internetowym Rabatem.pl oraz w drukowanej "Gazetce z Rabatem".  

Polacy pokochali kupony rabatowe

- Nasza platforma to połączenie prowadzenia własnego portalu zakupów rabatowych z "Gazetką z Rabatem", zawierająca kupony wydrukowane z serwisu zakupów rabatowych - mówi Michał Janus z Rabatem.pl - Dzięki symbiozie prasy i Internetu osiągnęliśmy sukces na miarę XXI wieku. Połączenie mediów tradycyjnych z Internetem oraz mediami społecznościowymi zagwarantowało nam dotarcie do szerokiej grupy docelowej, co z kolei przełożyło się na efektywność przekazu reklamowego wśród naszych klientów. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu stworzyliśmy najefektywniejszy nośnik reklamowy, który łączy reklamę tradycyjną w prasie, z reklamą w Internecie i w mediach społecznościowych. Dzięki platformie klienci portalu Rabatem.pl zwiększają obroty, zyskują nowych klientów, decydują o sprzedaży.

Według badań od 2010 roku internauci stanowią w Polsce ponad połowę ogółu dorosłych, a w ostatnich latach regularnych użytkowników sieci nadal przybywa. Niemal wszyscy internauci (98%) mają w domu dostęp do sieci. Ponadto od kilku lat coraz bardziej popularny staje się Internet mobilny. W ciągu ostatnich sześciu lat rosła popularność zakupów dokonywanych w sieci. Badania CBOS ze stycznia 2011 r. (BS/5/2011) wskazują, że aż 76% respondentów podczas zakupów kierowała się ceną produktu. Według badania "Monitor Promocji 2012", przeprowadzonego w 2012 r. przez Monitor Promocji ARC Rynek i Opinia aż 88 proc. konsumentów przy wyborze produktu w sklepie sugeruje się ofertą specjalną!

Najczęstszym typem promocji, z których korzystają konsumenci, są obniżki ceny produktu lub usługi. Można więc powiedzieć, że Polacy pokochali kupony rabatowe. Firma E-creative Marketing Promocja Internet poszukuje partnerów biznesowych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców przy tworzeniu ogólnopolskiej grupy medialnej, która wydaje portal Rabatem.pl z "Gazetką z Rabatem".

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły