zaloguj / zarejestruj

Prowadź profile w Social Media

Strona internetowa firmy to dopiero jej początek istnienia w Internecie. Warto pomyśleć o uzupełnienie jej o inne profile w Social Media. To pomysł dla osób, które są kreatywne, mają inwencję twórczą, i lubią pracować przy komputerze. Dobrze prowadzone profile dają wiele korzyści i możliwości. Prowadzisz salon kosmetyczny Pochwal się w mediach społecznościowych efektami swojej pracy, wprowadzonymi nowościami itp.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.10

Udostępnij artykuł:

Franczyza - pod obcym szyldem, ale na własne konto Franczyza - pod obcym szyldem, ale na własne konto
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem