zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Catering dietetyczny - modny i dochodowy pomysł na biznes

Tak zwana dieta pudełkowa staje się coraz bardziej popularna. Jest to idealne rozwiązanie dla wszystkich tych osób, które albo nie mają czasu na samodzielne gotowanie albo po prostu tego nie potrafią, a chcą jeść smacznie i zdrowo.

Co ważne, catering dietetyczny można dopasować do indywidualnych potrzeb , dzięki czemu można cieszyć się przez cały dzień nie tylko smacznymi, ale przede wszystkim zdrowymi i pełnowartościowymi posiłkami. Nic więc dziwnego w tym, że coraz więcej osób catering dietetyczny upatruje sobie za idealny pomysł na biznes. Tym bardziej, że zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi, oferujące posiłki bardzo różnorodne, jest coraz większe.

Reklama to podstawa

Ze względu na coraz większą konkurencję w tym sektorze biznesowym, dla zwiększenia atrakcyjności nowej firmy prowadzącej catering dietetyczny warto odpowiednio podejść do kwestii reklamowych. Obecnie jednym z najskuteczniejszych kanałów reklamowych są tak powszechnie wykorzystywane media społecznościowe. Swoją kampanię reklamową warto zacząć jeszcze przed rozpoczęciem działalności. Im bardziej oryginalna tym bardziej przyciągająca zainteresowanie potencjalnych klientów. Oczywiście poza reklamą ważne jest przygotowanie (i przedstawienie go w czasie promowania) ciekawego i różnorodnego menu, w którym każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Warto oczywiście zapoznać się również z ofertą konkurencji. Nie po to, by inspirować się ich poczynaniami, ale by samodzielnie wprowadzić coś, czego nie mają inni - unikalność to coś, co do nowopowstałych firm przyciąga wielu potencjalnych klientów.

Istota opakowania

Reklama to nie wszystko, bowiem na ostateczny sukces biznesu wpływ ma wiele różnorodnych czynników - między innymi zastosowanie odpowiednich opakowań, w których umieszczane będą gotowe do dostarczenia klientom posiłki. Opakowania cenione przez klientów firm dietetycznych przede wszystkim:
- powinny być estetyczne i higieniczne,
- powinny być wykonane z solidnych materiałów wysokiej jakości (koniecznie muszą być przystosowane do kontaktu z żywnością),
- powinny być idealnie dostosowane do rozmiaru posiłków w nich umieszczonych,
- powinny zawierać najważniejsze informacje dotyczące posiłku, czyli jego skład, wartość kaloryczną, ilość białka/cukru/tłuszczy/węglowodanów.
Jeśli chodzi o wzornictwo opakowań to warto stawiać na klasyczną i bardzo uniwersalną stylistykę, bądź jeśli posiłki skierowane są do konkretnej grupy odbiorów o wzornictwo związane z ich stylem życia czy formą diety itp.

red.

zdjęcie: Katarzyna Pracuch unsplash

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.42

Udostępnij artykuł:

Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem