zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Atrakcyjny profil to połowa sukcesu

Media społecznościowe  umożliwiają komunikację z innymi ludźmi, na różnych płaszczyznach. Łączą technologię, telekomunikację z obrazem, tekstem oraz dźwiękiem. Ich istotną zaletą jest komunikacja bez ograniczeń przestrzennych, terytorialnych, ponad granicami.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • firmy poszukują specjalistów ds. Mediów Społecznościowych,
  • jaki jest cennik usług firm, które świadczą usługi z zakresu social,
  • kim jest freelancer.

Najczęściej użytkowane serwisy społecznościowe to: Facebook, Google+, You Tube, Twitter.

Zawód Specjalista ds. Social Media

Coraz więcej firm poszukuje specjalistów ds. Mediów Społecznościowych, którzy będą odpowiedzialni za: tworzenie treści na potrzeby działań w mediach społecznościowych, swobodnie poruszają się po FB, Instagramie, Twiterze, znają możliwości tych portali, na bieżąco prowadzą konwersację z użytkownikami w kanałach społecznościowych, redagują wpisy, organizują konkursy, czy budują relacje z innymi użytkownikami.

Jaki jest cennik takich usług?

Social media, stwarzają wiele możliwości rozwoju każdej firmy czy przedsiębiorstwa. Atrakcyjny profil w mediach społecznościowych to połowa sukcesu.

Na rynku jest wiele firm, które świadczą usługi z zakresu mediów społecznościowych. Zakres cen jest różny, wynosi od ok. 100 zł netto do ok. 1900 zł netto/ miesięcznie, agencje oferują rozmaite pakiety, które klient może dostosować do swoich potrzeb.

 Na koszty takiej kampanii składają się różne czynniki:

-założenie lub ulepszenie konta,

-integracja strony firmowej z FB

- ilość wpisów miesięcznie. Liczba ta wpływa na czas pracy grafika komputerowego, na liczbę kupionych zdjęć do kreacji graficznych,

-pozyskiwanie fanów, dyskusja z fanami,

-personalizacja marki,

-czy będą organizowane konkursy,

-czy będą robione np. kupony rabatowe, akcje promocyjne.

Zostań „wolnym strzelcem”

Freelancer to osoba pracująca bez etatu, która realizuje projekty na zlecenie, specjalizująca się w danej dziedzinie, posiada sporą wiedzę oraz praktyczne umiejętności w tym zakresie. Praca taka daje dużo swobody, możliwości kreowania swojej ścieżki rozwoju. Do rozwoju freelancingu przyczynił się wzrost popularności internetu. Freelancer to najczęściej: grafik, copywriter, tłumacz, korektor, dziennikarz, projektant stron internetowych, przedstawiciel branży IT, fotograf. Z badań wynika, że wielu freelancerów łączy pracę zdalną z pracą na etacie. Realizacja dodatkowych zleceń to dodatkowy zarobek. Przy wycenianiu zlecenia brane są dwie rzeczy. Koszt, jaki ponosi taka osoba, oraz czas potrzebny do realizacji zadania.

Media społecznościowe są na tyle istotnym narzędziem, że coraz wiecej firm z nich korzysta. Zarówno te mniejsze, jak i większe przedsiębiorstwa, które skupiają swoją komunikację w obrębie portali społecznościowych. Możliwość  szybkiej reakcji, zapytania użytkowników oraz dystrybucji treści tekstowych i multimedialnych, które zaangażują korzystających z serwisów spowodowały, że social media, traktowane niegdyś z przymrużeniem oka, obecnie są ważnym źródłem komunikacji pomiędzy firmami i klientami.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.26

Udostępnij artykuł:

Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem