zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Edukido dla małych obszarów – licencja w wersji „Mini”

Edukido Polska – marka działająca w obszarze zajęć edukacyjnych z klockami – wprowadza nowatorską ofertę franczyzową. Jest ona skierowana szczególnie do osób działających na mniejszych obszarach – w gminach, powiatach i małych miasteczkach.

Czym wyróżnia się oferta?

Najważniejsze jest to, że franczyzobiorca nie płaci opłaty wstępnej. Jej koszt wynosi zatem 0 zł.Dodatkowo na start franczyzobiorca otrzymuje pakiet materiałów promocyjnych na pierwszy kwartał działalności.Jednak być może największą innowacją jest Gwarancja Zwrotu z Inwestycji. Na czym ona polega? Jeżeli w ciągu pierwszego roku działalności franczyzobiorca Edukido odnotuje mniejszy przychód z zajęć, niż wynosi suma miesięcznych opłat licencyjnych – wówczas spółka Edukido Polska zwróci franczyzobiorcy powstałą różnicę. Jej kwota zostanie później odjęta od kolejnych opłat miesięcznych wnoszonych przez franczyzobiorcę.

Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu nasz nowy partner jest maksymalnie zabezpieczony przed ryzykiem niepowodzenia. Nie wnosi bowiem opłaty początkowej, kupuje tylko zestaw klocków, który my w razie niepowodzenia możemy odkupić, a dodatkowo otrzymuje zapisaną w umowie gwarancję tego, że opłaty miesięczne w pierwszym roku nie będą wyższe niż jego przychody – mówi Piotr Szczepkowski, dyrektor sprzedaży Edukido Polska.

Licencja „Edukido Mini” opiera się na warsztatach szkolnych i przedszkolnych. Są to wydarzenia jednorazowe, prowadzone zarówno z konkretnych przedmiotów (geografia, przyroda, matematyka, fizyka, religia i inne), jak i na tematy okazjonalne (np. symbole narodowe, pierwszy dzień wiosny, mikołajki itp.). Zajęcia są prowadzone i moderowane przez instruktora, a dzieci realizują scenariusz oczywiście przy pomocy klocków.

Warto zauważyć, że oferta kierowana do klienta końcowego nie wymaga comiesięcznych płatności z jego strony, nie jest to bowiem oferta oparta na abonamencie. Doświadczenie pokazuje, że w takiej sytuacji łatwiej jest klientowi zdecydować się na zakup – twierdzi Szczepkowski.

Codzienna działalność operacyjna przy tego typu licencji przebiega prosto i nie wymaga skomplikowanych procedur. Nie ma tu potrzeby wykorzystania systemu CRM czy rozbudowanych narzędzi marketingowych. Nie są także wymagani pracownicy. Wystarczy jedna osoba – właściciel, który będzie pracował codziennie od 4 do 6 godzin w modelu no office i zajmował się głównie sprzedażą oraz realizacją zajęć. Historia Edukido pokazuje, że raz podjęta współpraca ze szkołą czy przedszkolem trwa latami. Franczyzobiorca otrzymuje pełnowartościowy pakiet szkoleń, stałe wsparcie i wyłączność terytorialną. Może też w przyszłości bezkosztowo przekształcić licencję w wersję pełną.

Zachęcamy do kontaktu osoby, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność w obszarze edukacji, najchętniej na terenie powiatu, gminy lub mniejszego ośrodka. Optymalna wielkość – np. kilku połączonych gmin – wynosi 60 tys. mieszkańców. Na takim obszarze z powodzeniem można wypracować solidne miesięczne zyski – zapewnia Szczepkowski.

Franczyzodawca twierdzi, że zorganizowanie 40 warsztatów miesięcznie daje przychody przekraczające 7000 zł. Koszty wraz z ZUS-em i opłatami miesięcznymi to zaś nie więcej niż 2500–3000 zł. Przed opodatkowaniem zostaje więc 4000 zł miesięcznie. A warsztatów można przecież robić dużo więcej niż 40 w miesiącu.

 

Więcej informacji na temat sieci Edukido znajduje się na stronie: Edukido.com.pl.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.49

Udostępnij artykuł:

Franczyza z Naturhouse Franczyza z Naturhouse
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem