zaloguj
PRZEWIŃ

Pomysł na dochodowy biznes - Ecomyjnia parowa pod supermarketem

Działalność mobilna i różnego rodzaju usługi sprzątające

Sprzęt, w jaki wyposażona jest myjnia parowa dobrany jest w taki sposób, że bez dokupowania kolejnych urządzeń można prowadzić także działalność mobilną, czyli z dojazdem do klienta. To z kolei zdecydowanie poszerza zakres usług myjni, ponieważ generatory pary umożliwiają nie tylko umycie samochodu w dowolnym miejscu, ale dają również możliwość świadczenia różnego rodzaju usług sprzątających.

- Klient, który skorzysta z naszej usługi umycia auta może skorzystać także np. z mobilnej usługi wyczyszczenia tapicerek aut zostawionych na podwórku przed domem lub prania dywanów w jego domu - informuje Michał Borkowski. - Podobnie jest np. z czyszczeniem fasady budynków, poza tym podpisujemy kontrakty na czyszczenie flot firmowych, tramwajów, autobusów, czy samochodów firm przewozowych. Nie skupiamy się tylko na myciu aut. Miesięczne koszty zużywanych środków czyszczących to ok. 1000 zł, ale jest to sprawą bardzo indywidualną. Uzależnioną od wielu czynników - np. ilości i wielkości mytych aut, innych wykonywanych usług itp.

Michał Borkowski przyznaje, że konkurencja rzeczywiście rośnie. Ludzie coraz bardziej przekonują się do ekologicznych myjni parowych. Na rynku nie brakuje więc usługodawców.

- Rynek jednak szybko weryfikuje, kto rzeczywiście jest specjalistą i świadczy wysoką jakość usług - zapewnia Michał Borkowski. - Gwarantujemy, że nasze myjnie wyróżniają się na tle konkurencji jakością i zaufaniem klientów. Naszymi partnerami są przeszkolone osoby z dużą świadomością i wiedzą, jak profesjonalnie wykonywać każdą usługę. Każdą, bo jak już wspomniałem wcześniej, nie skupiamy się tylko na myciu aut. Naprawiamy także uszkodzenia szyb tzw. oczka po kamieniach, naprawiamy i impregnujemy skórę, dbamy o jej estetykę, naprawiamy też plastiki zewnętrzne, na kokpicie. Wachlarz naszych usług jest naprawdę szeroki. To sprawia, że klienci nam ufają.

Michał Borkowski zapewnia też, że kolejnych klientów wciąż będzie przybywać.

- Nasi klienci są bardzo zadowoleni z dokładniejszego mycia, z wiedzy pracowników, z bogatej oferty, z naszej mobilności - mówi. - Oferta naszych myjni jest skierowana dla każdej grupy odbiorców ?- zamożnych, ale i tych mniej zamożnych, przeważnie korzystających np. z myjni dotykowych. Oni także raz na jakiś czas korzystają z usług naszych myjni, a z czasem całkiem się do niej przekonują.

Materiały Partnera

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.15

Udostępnij artykuł:

W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem