zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Pomysł na biznes: biuro nieruchomości

Agent nieruchomości to osoba, która musi zrealizować ważną misję- pomóc klientom w wyborze lokum ich marzeń. To bardzo odpowiedzialne zadanie, wymagające komunikatywności, znajomości podstaw psychologii i profesjonalizmu.

 Takimi cechami charakteryzuje się Łukasz Musiał, właściciel biura nieruchomości "Statua Nieruchomości" w Tczewie i Starogardzie Gdańskim.  

Doskonała znajomość lokalnego rynku

 - W życiu bym nie pomyślał, że będę się zajmował tą tematyką - zdradza Łukasz Musiał. - Znajomy namawiał mnie od dłuższego czasu na spróbowanie swoich sił w nieruchomościach. Całe moje życie zawodowe to praca związana ze sprzedażą, marketingiem oraz finansami. Wykorzystałem nabyte wcześniej doświadczenie i zacząłem odnosić powoli małe sukcesy. Praca w nieruchomościach zaczęła dawać mi ogromną satysfakcję i naprawdę ją polubiłem. Po roku postanowiłem założyć własną agencję i po 7 miesiącach działalności otworzyliśmy dodatkowo biuro w Starogardzie Gdańskim. Biuro Nieruchomości Biuro Nieruchomości "Statua" w Tczewie

Biuro nieruchomości pana Łukasza zajmuje się świadczeniem usług w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz doradztwem kredytowym. Każdy z agentów specjalizuje się w określonej dziedzinie, dzięki czemu zagwarantowana jest rzetelna obsługę oraz pomoc w doborze najlepszego rozwiązania dla klienta. Oprócz oczywiście wynajęcia lokalu na biuro z dostępem do Internetu, telefonu, faksu, dobrej reklamy, prowadzenia strony internetowej, dobrej relacji z deweloperami, auta i budżetu na paliwo, a także zatrudnieniu doświadczonych pracowników o sukcesie tej branży decyduje profesjonalizm.

- Proponujemy usługi z zakresu: wynajmu, sprzedaży, kupna nieruchomości oraz tematyki finansowo kredytowej - opowiada Łukasz Musiał. - Jesteśmy do dyspozycji aż do momentu finalizacji transakcji, podczas całego procesu wyszukiwania nieruchomości oraz negocjowania warunków umowy. Nasz zespół tworzą mieszkańcy Tczewa i okolic, charakteryzujący się doskonałą znajomością lokalnego rynku. Posiadamy wiedzę i narzędzia, by klienci byli zadowoleni z naszych usług.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.38

Udostępnij artykuł:

Trendy w branży e-commerce w 2018 roku Trendy w branży e-commerce w 2018 roku
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem