zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

blue shadow

Handel Moda
blue shadow

LOKALIZACJA blue shadow
ul. Szpakowa 53, 43-100 Tychy

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 800 zł

JEDNOSTKI WŁASNE 3

LICZBA FRANCZYZ Franczyzowe 24/ partnerskie 35

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Szukasz wyjątkowej marki, która swoim produktem, wizerunkiem oraz sposobem działania na rynku wyróżnia się na tle całej branży? Postaw na rodzinną firmę nastawioną na rozwój i partnerstwo w biznesie. Blue Shadow to nie tylko produkt, to marka z prawdziwą historią i obietnicą dla Klientek. Naszą misją jest by kobiety były świadome siebie i potrafiły bawić się modą, dlatego tak ważny jest dla nas personalny kontakt z naszymi Klientkami.

  • 100% produkt polski;
  • Rozmiary 34-50;
  • Krótkie serie;
  • Obsługa oparta na wiedzy z zakresu stylizacji;
  • Komunikacja marki nastawiona na budowanie relacji z Klientem.
  • Wymagania sieci

  • Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu;
  • Lokal 50-120 m2, optymalnie 80 m2;
  • Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow;
  • Środki na kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

    Pomoc ze stron Franczyzodawcy:

  • pomoc w ocenie potencjału i doborze lokalizacji sklepu;
  • negocjacje z centrum handlowym, na życzenie Partnera;
  • opracowanie adaptacji sklepu zgodnie ze standardami wizerunkowymi Blue Shadow;
  • wsparcie w rekrutacji pracowników oraz pomoc budowaniu skutecznego zespołu sprzedażowego;
  • autorski, specjalistyczny program szkoleń dla pracowników z zakresu technik sprzedaży, stylizacji, rozwoju osobistego i visual merchandisingu powiązany z ścieżką rozwoju;
  • opracowanie i realizacja marketingu dostosowanego do potrzeb lokalnego rynku;
  • udostępnienie obowiązującego w sieci oprogramowania i systemu informatycznego;
  • bieżące dostawy nowych kolekcji, zarządzanie towarem zgodnie z rotacją;
  • program lojalnościowy Klub Blue Shadow;
  • stała opieka i pomoc Managera Regionalnego;
  • narzędzia do komunikacji między sklepami a centralą w celu sprawnego przepływu informacji o potrzebach rynku;
  • Wyłączność terytorialną na sprzedaż marki Blue Shadow zgodnie z założeniami umowy franczyzowej.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Osoba kontaktowa

    Agnieszka Falińska
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem