zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

NOWE RABATEM.pl - nowoczesne oprogramowanie

Rabatem.pl to nowoczesna platforma multimedialna, będąca połączeniem reklamy w mediach tradycyjnych z promocją na portalu internetowym i w mediach społecznościowych.

Nie jest to jednak typowa reklama, ale to, co ludzie kochają - kupony rabatowe. W ten sposób powstał innowacyjny, ale skuteczny i tani nośnik reklamowy. Decydując się na rabatem.pl prowadzisz własny portal zakupów rabatowych  oraz zostajesz wydawcą kolorowej "Gazetki z Rabatem" z perforowanymi kuponami na terenie Twojego Miasta i powiatu.

Dobry Pomysł na Biznes - Mijają właśnie  trzy lata od kiedy zaczęliśmy prowadzić stronę www.rabatem.pl w Nowym Sączu - informuje Michał Janus z Rabatem.pl. - Pierwsze kupony pojawiły się pod koniec sierpnia 2013 roku, nikt jednak wtedy nie myślał o rozwijaniu portalu za pomocą franczyzy.

Stali klienci, współpraca z coraz większymi partnerami

Obecnie firma prowadzi 2 jednostki własne, ponad 20 franczyzowych i generuje razem kilkaset tysięcy odsłon. Do końca roku planuje mieć łącznie 40 punktów.

- Rozpoczynając nasz biznes stworzyliśmy stronę Rabatnowysacz.pl, a następnie prostą gazetkę z perforowanymi kuponami. - opowiada Michał Janus. - Przeznaczona była do starszej grupy odbiorców, które niekoniecznie wiedzą, czym są media społecznościowe, nie są fanami smartfonów, tabletów czy innych nowoczesnych rozwiązań.

Gazetka z 16 atrakcyjnymi kuponami ważnymi miesiąc trafia do nich przede wszystkim ze skrzynki pocztowej lub przynoszą ją np. z instytucji, które odwiedzają.

Michał Janus od 11 lat stale zajmuje się reklamą i marketingiem. Przez 7 lat pracował w dużej korporacji i sprzedawał reklamy do prasy lokalnej, ogólnopolskiej oraz na strony www. Pracował również w portalu zakupów grupowych, był także Dyrektorem w Domu Mediowym. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych czy działalności agencji reklamowych. Jego życie zawodowe to sprzedawanie i kupowanie reklam.

- Moim celem i pomysłem było wprowadzenie innego nośnika reklamowego na rynek - mówi. - Nie chciałem kolejnej gazety - płatnej lub bezpłatnej, kolejnej radiostacji, stawiania billboardów, opiniotwórczego portalu, etc. To wszystko już było. Szukałem nośnika z niskimi kosztami stałymi w prowadzeniu biznes, formy reklamy która jest tania na lokalnym rynku, ale efektywna.  

Nowe Rabatem - przede wszystkim portal, nowa funkcjonalność, nowe możliwości

Dobry Pomysł na Biznes - W Polsce ponad 28 mln użytkowników korzysta z Internetu, (źródło: http://antyweb.pl/gemius-kto-w-polsce-korzysta-z-facebooka-i-twittera/), dlatego też postanowiliśmy rozbudować portal i w największym stopniu skupić się na nim, jako naszym najważniejszym medium - mówi Michał Janus. - W maju tego roku oddaliśmy najnowszy "silnik" rabatem.pl, nad którym pracowaliśmy prawie rok. Poprawił się wygląd strony, zwiększyliśmy ruch na stronie o ponad 250 %. Rozbudowaliśmy też statystyki portalu. Każdy franczyzobiorca może badać, która oferta jest najbardziej przeglądana, która jest najbardziej popularna, która mniej. Ma dostęp do dokładnych informacji, o której godzinie, jaki adres mailowy i jaką konkretną ofertę pobrał.

Portal udoskonalił także panel użytkownika, który pobiera kod. Dzisiaj każdy może się zarejestrować na stronie rabatem.pl, śledzić historię kodów, gromadzić je wszystkie w jednym miejscu bez potrzeby drukowania.

-Wystarczy się zarejestrować, pobierać kody i pokazywać je na telefonie w sklepach czy punktach usługowych- zapewnia Michał Janus. - Podam prosty przykład: Pani X chciałaby iść do kosmetyczki na godz. 14, na godz. 16 do fryzjera, a potem pójść na pizzę. Dzwoni, umawia godziny, informuje, że ma kod na mikrodermabrazje, na koloryzację włosów oraz pizzę. Pobiera te kody rejestrując się i na miejscu pokazuje je oszczędzając np.60 zł.

Tylko w maju 2016 roku zarejestrowało się ponad 400 użytkowników.

- Wzmocnienie reklamy online poprzez drukowania Gazetki z Rabatem spowodowane jest nie tylko dotarciem do grupy osób starszych np. 50 plus, ale jest to również forma reklamy - wyjaśnia Michał Janus. - W każdej Gazetce znajduje się cenna dla użytkowników informacja: "zabrakło Ci kuponów, wejdź na stronę i pobierz więcej."

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.33

Udostępnij artykuł:

Franczyza - pod obcym szyldem, ale na własne konto Franczyza - pod obcym szyldem, ale na własne konto
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem