zaloguj
PRZEWIŃ

Sprawdź pomysły na tanie franczyzy

Realizowanie pomysłu na biznes franczyzowy wcale nie musi oznaczać ogromnych nakładów finansowych. Rynek franczyzowy w Polsce oferuje tanie franczyzy, które z powodzeniem przynoszą zysk i zadowolenie z prowadzenia takiego pomysłu na biznes. Sprawdź nasze propozycje.

 

Z tego artykułu dowiesz się:

Z jakich opcji franczyzowych możesz skorzystać posiadając od 5 do 35 tys. zł.

Dla potencjalnych franczyzobiorców tania franczyza mieści się w przedziale od 5 do 35 tysięcy.

 

Tania franczyza - Lodolandia

 

Tania franczyza to także koncept Lodolandii. Jest ona największą i najszybciej rozwijającą się siecią gastronomiczną street food w Polsce. Sieć Lodolandia obejmuje już ponad 600 punktów w Polsce i za granicą, głównie przy popularnych centrach i galeriach handlowych.

 

W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów świderków to nie tylko biznes wpisujący się w aktualne trendy, ale także bezpieczna i tania inwestycja. Warto wykorzystać ich popularność również na imprezach w plenerze - festiwalach, jarmarkach, targach śniadaniowych czy zlotach food trucków.

 

Mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Franczyzobiorca może sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach wiosennych i letnich. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, franczyzodawca pomaga w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju.

 

Franczyza pod klucz oznacza to, że franczyzobiorca decydując się na franczyzę Lodolandia: kupuje w pełni wyposażoną budkę z lodami, przechodzi szkolenie, otrzymuje know- how, pozwolenie sanepidu na prowadzenie działalności oraz pomoc w pozyskaniu lokalizacji lub otrzymuje gotową lokalizację, co jest kluczową sprawą w prowadzeniu tego typu działalności. Sieć pomaga również w pozyskaniu finansowania (kredyt, leasing) w jednym z największych banków w Polsce. Dzięki temu, przy minimalnej inwestycji 10 tys. zł, przedsiębiorca ma możliwość prowadzenia całorocznego biznesu o wysokiej stopie zwrotu.

 

Lodolandia to wieloletnie doświadczenie franczyzowe oraz dopracowany model współpracy z partnerami biznesowymi. Łączy oryginalny smak z:

  • stylową estetyką punktu sprzedaży (materiały najwyższej jakości, unikalne wzornictwo, nowoczesne technologie, stylowy design);
  • najwyższą jakością produktów;
  • wysokimi standardami obsługi.

 

Sieć wynajmuje przestrzeń, która do tej pory nie była zagospodarowana  to dodatkowy zysk dla Galerii Handlowej i uzupełnienie jej oferty.

 

Tania franczyza - China Box

 

Tanią franczyzę oferuje także China Box. Jej najważniejszą zaletą jest minimalny koszt inwestycji ze strony ajenta w wymagany sprzęt gastronomiczny, a brak doświadczenia w branży gastronomicznej jest tylko zaletą. Jest to więc niewątpliwie tania franczyza, z której wielu może skorzystać i stać się restauratorem bez znajomości branży.

Projekt pod nazwą China Box, został wdrożony w Polsce, gdyż znakomicie sprawdził się w innych krajach.  Projekt jest wart uwagi, gdyż przy odpowiednim zaangażowaniu przynosi nieprzeciętne zyski. Po kontakcie z siecią prześle ona zainteresowanym plan finansowy związany z tym projektem obrazującym rentowność tego przedsięwzięcia. Sieć celuje w to, co jest w tej chwili potrzebne na rynku i co nie wymaga dużych nakładów finansowych.

 

Podobnie jak w innych krajach, w Polsce branża szybkiej gastronomi z jedzeniem z pudełka rozwija się znakomicie, przynosząc stabilne zyski. Szybkość wprowadzenia usług nie jest kłopotliwa, wiąże się tylko z obrandowaniem części lokalu, zaangażowaniem i odbyciem szkoleń.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy / partnera / ajenta od China Box:

  • największa zaletą jest wyliczalność biznesu prowadzonego przez franczyzobiorcę;
  • oferta jednolitego obrandowania;
  • gotowe produkty dostarczane do lokalu;
  • pomoc przy rozpoczęciu działalności;
  • wparcie informatyczne i marketingowe;
  • przeszkolenie personelu i Partnera;
  • wsparcie ze strony dostawców;
  • rozpoznawalność punktu;
  • wyłączność w rejonie.

 

Przewidywana kwota inwestycji (+ opłaty licencyjne). 

Koszty mogą się różnić w zależności od lokalizacji , wielkości lokalu i istniejących już przygotowanych mediów. 
 

Sieć podaje orientacyjne koszty - nowy punkt gastronomiczny to koszt około 10.000 zł.

 

Najważniejszą zaletą  China Box  jest:

  • minimalny wkład inwestycji ze strony franczyzobiorcy w  wymagany sprzęt gastronomiczny;
  • licencja;
  • brak innych opłat.

 

Tania franczyza - SushiRoll

Choć nieco droższa niż dwie wcześniejsze, bez wątpienia SushiRoll także jest przykładem taniej franczyzy. Franczyzdawca SushiRoll oferuje dwie koncepcje - w zależności od lokalizacji, w ramach, których działa marka.

 

Pierwsza opcja to koncept Sushi Roll - (centra handlowe lub ścisłe centra dużych miast) - naczynia jednorazowe, lokal od 20 m².

 

Oferuje sushi jako szybką i zdrową potrawę prosto do ręki.

Wykonywane z najwyższą starannością i według oryginalnej receptury.

Koncept ten, nie wymaga od franczyzobiorców znajomości w zakresie prowadzenia gastronomii, posiadania zaplecza kuchennego czy zatrudniania kucharzy.

 

Druga – nieco droższa opcja - to koncept restauracyjny SushiRoll Bistro - miasta pow. 50 tys. mieszkańców, lokal od 60 m² wzwyż, obsługa kelnerska, dostawa jedzenia na wynos.

Lokale w stylu bistro nie wymagają dużej inwestycji, jak normalna restauracja, ze względu na możliwość zaaranżowania małego lokalu. 

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • pomoc w wyborze lokalizacji i korzystanie z naszego doświadczenia przy wyposażeniu lokalu;
  • korzystanie z rabatów dotyczących wyposażenia lokali;
  • pomoc w rekrutacji personelu;
  • know - how firmy, księga produkcyjna, system procedur, standardy funkcjonowania;
  • wyszkolenie i wsparcie w profesjonalnym prowadzeniu kontroli finansów;
  • wsparcie marketingowe - zamówienia wszelkich materiałów reklamowych;
  • szkolenia;
  • korzystanie z wynegocjowanych przez nas rabatów u dostawców – firma posiada sprawdzoną listę produktów wysokiej jakości.

 

Kwota inwestycji:

 

Koncept SushiRoll - od 35 tys. zł

opłata licencyjna - 9 tys. zł

 

Koncept SushiRoll Bistro - 80 tys. zł

opłata licencyjna - 15 tys. zł


Miesięczna opłata (netto) franczyzowa: 

  • pierwszy miesiąc - bez opłat;
  • kolejne pięć miesięcy - 1 tys. zł;
  • kolejne sześć miesięcy - 1,5 tys. zł;
  • kolejne miesiące 2 tys. zł.

 

Opłata marketingowa 250 zł miesięcznie

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.54

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odcinek specjalny Franczyza bez cięć odcinek specjalny
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem