zaloguj

Sprawdź pomysły na tanie franczyzy

Realizowanie pomysłu na biznes franczyzowy wcale nie musi oznaczać ogromnych nakładów finansowych. Rynek franczyzowy w Polsce oferuje tanie franczyzy, które z powodzeniem przynoszą zysk i zadowolenie z prowadzenia takiego pomysłu na biznes. Sprawdź nasze propozycje.

 

Z tego artykułu dowiesz się:

Z jakich opcji franczyzowych możesz skorzystać posiadając od 5 do 35 tys. zł.

Dla potencjalnych franczyzobiorców tania franczyza mieści się w przedziale od 5 do 35 tysięcy.

 

Tania franczyza - Lodolandia

 

Tania franczyza to także koncept Lodolandii. Jest ona największą i najszybciej rozwijającą się siecią gastronomiczną street food w Polsce. Sieć Lodolandia obejmuje już ponad 600 punktów w Polsce i za granicą, głównie przy popularnych centrach i galeriach handlowych.

 

W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż lodów świderków to nie tylko biznes wpisujący się w aktualne trendy, ale także bezpieczna i tania inwestycja. Warto wykorzystać ich popularność również na imprezach w plenerze - festiwalach, jarmarkach, targach śniadaniowych czy zlotach food trucków.

 

Mobilność i elastyczność daje przyczepom gastronomicznym sporą przewagę biznesową nad stacjonarnymi punktami sprzedaży. Franczyzobiorca może sam decydować o optymalnej lokalizacji, w zależności od kalendarium imprez w danej miejscowości i popularności określonych miejsc w miesiącach wiosennych i letnich. Dodatkowo dzięki wieloletniej współpracy z licznymi sieciami i centrami handlowymi w Polsce, franczyzodawca pomaga w pozyskaniu lokalizacji na terenie całego kraju.

 

Franczyza pod klucz oznacza to, że franczyzobiorca decydując się na franczyzę Lodolandia: kupuje w pełni wyposażoną budkę z lodami, przechodzi szkolenie, otrzymuje know- how, pozwolenie sanepidu na prowadzenie działalności oraz pomoc w pozyskaniu lokalizacji lub otrzymuje gotową lokalizację, co jest kluczową sprawą w prowadzeniu tego typu działalności. Sieć pomaga również w pozyskaniu finansowania (kredyt, leasing) w jednym z największych banków w Polsce. Dzięki temu, przy minimalnej inwestycji 10 tys. zł, przedsiębiorca ma możliwość prowadzenia całorocznego biznesu o wysokiej stopie zwrotu.

 

Lodolandia to wieloletnie doświadczenie franczyzowe oraz dopracowany model współpracy z partnerami biznesowymi. Łączy oryginalny smak z:

  • stylową estetyką punktu sprzedaży (materiały najwyższej jakości, unikalne wzornictwo, nowoczesne technologie, stylowy design);
  • najwyższą jakością produktów;
  • wysokimi standardami obsługi.

 

Sieć wynajmuje przestrzeń, która do tej pory nie była zagospodarowana  to dodatkowy zysk dla Galerii Handlowej i uzupełnienie jej oferty.

 

Tania franczyza - China Box

 

Tanią franczyzę oferuje także China Box. Jej najważniejszą zaletą jest minimalny koszt inwestycji ze strony ajenta w wymagany sprzęt gastronomiczny, a brak doświadczenia w branży gastronomicznej jest tylko zaletą. Jest to więc niewątpliwie tania franczyza, z której wielu może skorzystać i stać się restauratorem bez znajomości branży.

Projekt pod nazwą China Box, został wdrożony w Polsce, gdyż znakomicie sprawdził się w innych krajach.  Projekt jest wart uwagi, gdyż przy odpowiednim zaangażowaniu przynosi nieprzeciętne zyski. Po kontakcie z siecią prześle ona zainteresowanym plan finansowy związany z tym projektem obrazującym rentowność tego przedsięwzięcia. Sieć celuje w to, co jest w tej chwili potrzebne na rynku i co nie wymaga dużych nakładów finansowych.

 

Podobnie jak w innych krajach, w Polsce branża szybkiej gastronomi z jedzeniem z pudełka rozwija się znakomicie, przynosząc stabilne zyski. Szybkość wprowadzenia usług nie jest kłopotliwa, wiąże się tylko z obrandowaniem części lokalu, zaangażowaniem i odbyciem szkoleń.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy / partnera / ajenta od China Box:

  • największa zaletą jest wyliczalność biznesu prowadzonego przez franczyzobiorcę;
  • oferta jednolitego obrandowania;
  • gotowe produkty dostarczane do lokalu;
  • pomoc przy rozpoczęciu działalności;
  • wparcie informatyczne i marketingowe;
  • przeszkolenie personelu i Partnera;
  • wsparcie ze strony dostawców;
  • rozpoznawalność punktu;
  • wyłączność w rejonie.

 

Przewidywana kwota inwestycji (+ opłaty licencyjne). 

Koszty mogą się różnić w zależności od lokalizacji , wielkości lokalu i istniejących już przygotowanych mediów. 
 

Sieć podaje orientacyjne koszty - nowy punkt gastronomiczny to koszt około 10.000 zł.

 

Najważniejszą zaletą  China Box  jest:

  • minimalny wkład inwestycji ze strony franczyzobiorcy w  wymagany sprzęt gastronomiczny;
  • licencja;
  • brak innych opłat.

 

Tania franczyza - SushiRoll

Choć nieco droższa niż dwie wcześniejsze, bez wątpienia SushiRoll także jest przykładem taniej franczyzy. Franczyzdawca SushiRoll oferuje dwie koncepcje - w zależności od lokalizacji, w ramach, których działa marka.

 

Pierwsza opcja to koncept Sushi Roll - (centra handlowe lub ścisłe centra dużych miast) - naczynia jednorazowe, lokal od 20 m².

 

Oferuje sushi jako szybką i zdrową potrawę prosto do ręki.

Wykonywane z najwyższą starannością i według oryginalnej receptury.

Koncept ten, nie wymaga od franczyzobiorców znajomości w zakresie prowadzenia gastronomii, posiadania zaplecza kuchennego czy zatrudniania kucharzy.

 

Druga – nieco droższa opcja - to koncept restauracyjny SushiRoll Bistro - miasta pow. 50 tys. mieszkańców, lokal od 60 m² wzwyż, obsługa kelnerska, dostawa jedzenia na wynos.

Lokale w stylu bistro nie wymagają dużej inwestycji, jak normalna restauracja, ze względu na możliwość zaaranżowania małego lokalu. 

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy:

  • pomoc w wyborze lokalizacji i korzystanie z naszego doświadczenia przy wyposażeniu lokalu;
  • korzystanie z rabatów dotyczących wyposażenia lokali;
  • pomoc w rekrutacji personelu;
  • know - how firmy, księga produkcyjna, system procedur, standardy funkcjonowania;
  • wyszkolenie i wsparcie w profesjonalnym prowadzeniu kontroli finansów;
  • wsparcie marketingowe - zamówienia wszelkich materiałów reklamowych;
  • szkolenia;
  • korzystanie z wynegocjowanych przez nas rabatów u dostawców – firma posiada sprawdzoną listę produktów wysokiej jakości.

 

Kwota inwestycji:

 

Koncept SushiRoll - od 35 tys. zł

opłata licencyjna - 9 tys. zł

 

Koncept SushiRoll Bistro - 80 tys. zł

opłata licencyjna - 15 tys. zł


Miesięczna opłata (netto) franczyzowa: 

  • pierwszy miesiąc - bez opłat;
  • kolejne pięć miesięcy - 1 tys. zł;
  • kolejne sześć miesięcy - 1,5 tys. zł;
  • kolejne miesiące 2 tys. zł.

 

Opłata marketingowa 250 zł miesięcznie

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.60

Udostępnij artykuł:

Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem