Franczyza z myślą o niemowlętach
KANZ– modne ubrania dla dzieci i niemowląt
KANZ to renomowana niemiecka marka z 65 letnią tradycją, czołowy kreator mody dziecięcej w Europie, liczna kolekcja około 400 modeli na sezon dla chłopców i dziewczynek w 3 grupach rozmiarowych: noworodki (56-92 cm), przedszkolaki (80-128 cm), większe dzieci (80-152 cm). Obejmuje kolekcje z modelami zarówno casual, jak i na specjalne okazje - połączenie najnowszych trendów mody i wysokiej jakości.
KANZ należy do Kids Fashion Group (KFG), której częścią jest Hurtimex. To międzynarodowa firma z siedzibą w Plietzhausen w Niemczech, działająca na rynku odzieży dziecięcej na całym świecie. KFG posiada ponad 170 letnie doświadczenie w branży odzieży dziecięcej, co przy obecnym poziomie sprzedaży stawia ją na pozycji jednego z liderów w Europie.
Marka KANZ to modne wzornictwo, atrakcyjne i barwne kolekcje, dobrane detale oraz sprawdzone konstrukcje. Trzon asortymentu stanowi grupa rozmiarowa 80-152 cm uzupełniona ofertą basic oraz kolekcją bielizny.
Sklepy pod szyldem KANZ to kompleksowa oferta, wzbogacona także innymi europejskimi markami z portfolio Kids Fashion Group, spełniająca oczekiwania szerokiej grupy klientów.
Sieć posiada spójny wizerunek zewnętrzny i wypracowane standardy obsługi klienta.
Realizując dewizę „Wszystko wokół dziecka” firma pragnie przyczynić się, aby dzieci dorastały nieskrępowane i radosne
Wymagania:
- atrakcyjna lokalizacja w mieście powyżej 20 tys. mieszkańców;
- wymagana powierzchnia lokalu ok. 70 m², przy większych powierzchniach możliwa współpraca z inną marką;
- prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu;
- adaptacja i wyposażenie sklepu zgodnie z wytycznymi i projektem sieci KANZ min. 300 zł/m²;
- jednorazowa opłata licencyjna 5 tys. zł (koszt oprogramowania, drukarki fiskalnej);
- pozytywna, silna motywacja oraz zaangażowanie we wzajemnym współdziałaniu i wypełnianiu standardów sieci KANZ.
Oferta:
- możliwość działania pod znaną europejską marką;
- dostęp do pełnej oferty i ciągłość zatowarowania;
- brak konieczności inwestowania w towar oraz bezpłatne przesyłki towaru;
- liczne akcje promocyjne i marketingowe;
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne;
- korzystanie z doświadczeń i pomocy przy wyborze lokalu;
- szkolenie personelu, wsparcie handlowe i techniczne.
Sprawdź też inne pomysły na biznes