zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Masz 200 tys. zł Wejdź w znany i sprawdzony biznes

 

Da Grasso - największa polska franczyzowa sieć pizzerii

 

Da Grasso to największa polska franczyzowa sieć pizzerii, obejmująca blisko 180 lokali w 120 miastach.

Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy oraz oferty franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a przede wszystkim wsparcie Opiekuna, który towarzyszy franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso.

 

Ponadto, skorzystanie z oferty współpracy z Da Grasso to sposób na zarabianie w gastronomii, dzięki zrozumiałym warunkom franczyzy i sprawdzonego modelu biznesowego.

Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy, ostry i miodowo musztardowy - dwa dodawane do każdej pizzy gratis.

Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Superbrands, wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta, co sprawia, że sieć franczyzowa jest jeszcze bardziej prestiżowa, a biznes franczyzy Da Grasso wciąż się rozwija.

 

Prowadzenie biznesu gastronomicznego to z pewnością zadanie wymagające pełnego zaangażowania, dlatego oferty franczyzy kierujemy do ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu.

 

Sieć zaprasza do współpracy wszystkich, którzy szukają sprawdzonych rozwiązań w prowadzeniu biznesu. Oferta franczyzy z przejrzystą strategią marketingu oraz rozpoznawalnej marki.

 

Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością ułatwi otwarcie pizzerii (oraz pomoże w zakresie zarządzania zespołem pracowników).

 

Lokale i lokalizacje

Optymalna powierzchnia lokalu, w którym sieć rekomenduje otwarcie pizzerii to 120-150 m², natomiast minimalna to 100 m². Każda propozycja lokalowa jest przez sieć indywidualnie analizowana.

 

Sieć wspiera także w poszukiwaniach lokalu, aby spełniał on warunki franczyzy. Koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast. Franczyza gastronomiczna w Da Grasso to uniwersalny i sprawdzony sposób na prosperujący biznes.

 

Możliwe jest także otwarcie lokalu Da Grasso w innych miejscowościach. Warunki franczyzy przewidują jednak, że powinny one liczyć sobie min. 20 tys. mieszkańców.

 

Dlaczego właśnie Da Grasso:

  • największa na rynku sieć franczyzowa pizzerii w Polsce;
  • polski kapitał;
  • wieloletnie doświadczenie;
  • przejrzystość strategii marki;
  • rzetelne dane finansowe;
  • sprawdzony model prowadzenia biznesu;
  • współpraca z największymi partnerami: Coca- Cola, Kompania Piwowarska, Eurocash, Wrigley;
  • nowoczesne systemy komunikacji i zarządzania gastronomią: strona www, własna platforma online, własna aplikacja mobilna, system sprzedażowy,panel administracyjny dla franczyzobiorców;
  • stała miesięczna opłata franczyzową;
  • wystrój sali konsumpcyjnej zgodny oczekiwaniami klientów (poparte badaniami);
  • miła atmosfera w relacji franczyzodawca – franczyzobiorca.


Wsparcie franczyzy gastronomicznej nie tylko na starcie:

  • szczegółowy instruktaż przygotowania placówki franczyza gastronomia;
  • projekt aranżacji sali konsumpcyjnej oraz zaplecza gastronomicznego;
  • lista sprawdzonych wykonawców i kontaktów handlowych;
  • bezpłatne szkolenia dla pracowników i Franczyzobiorców na starcie oraz przez cały okres współpracy dostosowane do potrzeb i umiejętności;
  • wsparcie doświadczonych przedstawicieli handlowych partnerów biznesowych w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy;
  • pomoc opiekuna;
  • działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzanie stroną www oraz fanpage’em na portalu Facebook;
  • raz do roku wielki zjazd Rodziny Grasso.


Menu w ofercie pakietowej:

  • całe menu dostępne dla franczyzobiorców podzielone jest na pakiety tematyczne;
  • obowiązkowy „Pakiet Podstawowy” – obejmuje 36 rodzajów pizzy, sałatki,przekąski i napoje.
  • pozostałe pakiety(m.in. dania mięsne i rybne, makarony, zupy, naleśniki) do wyboru przez franczyzobiorców w zależności od potrzeb lokalu i specyfiki rynku lokalnego.

 

Finanse:

  • opłata wstępna: 12 000 zł;
  • opłata miesięczna: od 1464,10 zł do 2114,10 zł (w zależności od wybranych pakietów menu);
  • całościowy koszt inwestycji: od 150 tys. zł – (kwota inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu)

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.39

Udostępnij artykuł:

Podarunkowe gadżety pomysłem na biznes Podarunkowe gadżety pomysłem na biznes
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem