Masz 200 tys. zł Wejdź w znany i sprawdzony biznes
Da Grasso - największa polska franczyzowa sieć pizzerii
Da Grasso to największa polska franczyzowa sieć pizzerii, obejmująca blisko 180 lokali w 120 miastach.
Czynnikiem wyróżniającym Da Grasso jest unikalny system franczyzy oraz oferty franczyzy, zapewniający kompleksowe wsparcie partnerów biznesowych poprzez Centralny System Zakupów, wspólne działania marketingowe, a przede wszystkim wsparcie Opiekuna, który towarzyszy franczyzobiorcy już od momentu pierwszego kontaktu z siecią, poprzez proces uruchamiania lokalu i przez cały okres współpracy z Da Grasso.
Ponadto, skorzystanie z oferty współpracy z Da Grasso to sposób na zarabianie w gastronomii, dzięki zrozumiałym warunkom franczyzy i sprawdzonego modelu biznesowego.
Tajemnicą sukcesu restauracji Da Grasso jest autorska receptura na wyjątkowe ciasto, a znakiem rozpoznawczym sosy – pomidorowy, czosnkowy, ostry i miodowo musztardowy - dwa dodawane do każdej pizzy gratis.
Sieć zdobyła szereg prestiżowych nagród i wyróżnień m.in. Superbrands, wielokrotny Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta, co sprawia, że sieć franczyzowa jest jeszcze bardziej prestiżowa, a biznes franczyzy Da Grasso wciąż się rozwija.
Prowadzenie biznesu gastronomicznego to z pewnością zadanie wymagające pełnego zaangażowania, dlatego oferty franczyzy kierujemy do ludzi przedsiębiorczych, energicznych, sumiennych i pełnych optymizmu.
Sieć zaprasza do współpracy wszystkich, którzy szukają sprawdzonych rozwiązań w prowadzeniu biznesu. Oferta franczyzy z przejrzystą strategią marketingu oraz rozpoznawalnej marki.
Doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej nie jest wymagane, choć z pewnością ułatwi otwarcie pizzerii (oraz pomoże w zakresie zarządzania zespołem pracowników).
Lokale i lokalizacje
Optymalna powierzchnia lokalu, w którym sieć rekomenduje otwarcie pizzerii to 120-150 m², natomiast minimalna to 100 m². Każda propozycja lokalowa jest przez sieć indywidualnie analizowana.
Sieć wspiera także w poszukiwaniach lokalu, aby spełniał on warunki franczyzy. Koncept doskonale wpisuje się zarówno w klimat dużych osiedli mieszkaniowych, jak i centralnych części miast. Franczyza gastronomiczna w Da Grasso to uniwersalny i sprawdzony sposób na prosperujący biznes.
Możliwe jest także otwarcie lokalu Da Grasso w innych miejscowościach. Warunki franczyzy przewidują jednak, że powinny one liczyć sobie min. 20 tys. mieszkańców.
Dlaczego właśnie Da Grasso:
- największa na rynku sieć franczyzowa pizzerii w Polsce;
- polski kapitał;
- wieloletnie doświadczenie;
- przejrzystość strategii marki;
- rzetelne dane finansowe;
- sprawdzony model prowadzenia biznesu;
- współpraca z największymi partnerami: Coca- Cola, Kompania Piwowarska, Eurocash, Wrigley;
- nowoczesne systemy komunikacji i zarządzania gastronomią: strona www, własna platforma online, własna aplikacja mobilna, system sprzedażowy,panel administracyjny dla franczyzobiorców;
- stała miesięczna opłata franczyzową;
- wystrój sali konsumpcyjnej zgodny oczekiwaniami klientów (poparte badaniami);
- miła atmosfera w relacji franczyzodawca – franczyzobiorca.
Wsparcie franczyzy gastronomicznej nie tylko na starcie:
- szczegółowy instruktaż przygotowania placówki franczyza gastronomia;
- projekt aranżacji sali konsumpcyjnej oraz zaplecza gastronomicznego;
- lista sprawdzonych wykonawców i kontaktów handlowych;
- bezpłatne szkolenia dla pracowników i Franczyzobiorców na starcie oraz przez cały okres współpracy dostosowane do potrzeb i umiejętności;
- wsparcie doświadczonych przedstawicieli handlowych partnerów biznesowych w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy;
- pomoc opiekuna;
- działania marketingowe i reklamowe na szczeblu ogólnopolskim, zarządzanie stroną www oraz fanpage’em na portalu Facebook;
- raz do roku wielki zjazd Rodziny Grasso.
Menu w ofercie pakietowej:
- całe menu dostępne dla franczyzobiorców podzielone jest na pakiety tematyczne;
- obowiązkowy „Pakiet Podstawowy” – obejmuje 36 rodzajów pizzy, sałatki,przekąski i napoje.
- pozostałe pakiety(m.in. dania mięsne i rybne, makarony, zupy, naleśniki) do wyboru przez franczyzobiorców w zależności od potrzeb lokalu i specyfiki rynku lokalnego.
Finanse:
- opłata wstępna: 12 000 zł;
- opłata miesięczna: od 1464,10 zł do 2114,10 zł (w zależności od wybranych pakietów menu);
- całościowy koszt inwestycji: od 150 tys. zł – (kwota inwestycji zależy od powierzchni i stanu technicznego lokalu)
Sprawdź też inne pomysły na biznes