zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Pod krawatem, w kasku, z brzytwą lub kuflem - idealna franczyza dla panów

Według socjologów podział na zawody męskie i żeńskie bezpowrotnie odchodzi do lamusa. Kobiety są obecne w każdym środowisku zawodowym. W dzisiejszych czasach o wyborze zawodu decyduje już nie płeć, ale przede wszystkim predyspozycje, umiejętności i pasja. Wielu panów twierdzi jednak, że wciąż są biznesy, w których króluje właśnie mocniejsza płeć. Jakie? Przeczytaj.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak poznać inne pomysły na biznes sprawdź tutaj.
  • Jak zadbać o wzrost swojego biznesu w oparciu o franczyzę sprawdź tutaj.

BARBER SHOP POLAND - prawdziwie męski salon fryzjerski

Nikogo już nie dziwi, że to właśnie mężczyźni uznawani są za prawdziwych mistrzów fryzjerstwa i znawców wszelkich gatunków włosów. Nikt też tak jak oni nie operuje fachowo brzytwą. Tymczasem fryzjer męski - barber, zwany potocznie "golibrodą" to jeden z trudniejszych zawodów. Wielu z nich kształci się za granicami naszego kraju. Korzenie barber shopów sięgają początków XIX wieku.

Obecnie moda na spotkania z cyrulikiem wróciła. Możesz to wykorzystać i zostać właścicielem klimatycznego miejsca, do którego wstęp będą mieli tylko prawdziwi mężczyźni. W Polsce powstaje pierwsza sieć barber shopów pod nazwą BARBER SHOP POLAND.

Są to najprościej mówiąc męskie salony fryzjerskie, wyspecjalizowane w strzyżeniu i modelowaniu brody. Tam króluje golibroda w starym stylu, który zajmuje się nie tylko męską głową, ale i brodą oraz bokobrodami.

BARBER SHOP POLAND otwiera salony "pod klucz", czyli wykonuje projekt, a następnie remont i adaptację pomieszczeń, oraz wyposaża je w meble wyprodukowane przez największą polską firmę mebli fryzjerskich - Panda Trzebnica.

Dysponuje ekipą doświadczonych szkoleniowców, którzy realizują indywidualne programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb kandydatów wybranych w procesie rekrutacji. Dzięki takim salonom jak BARBER SHOP POLAND jak za dawnych lat można ostrzyc włosy oraz zaznać prawdziwie męskiego golenia brzytwą.

Warunkiem uczestnictwa we franczyzie jest mieszkanie w miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców oraz bycie fryzjerem lub właścicielem salonu fryzjerskiego. Franczyzodawca, wyłącznie na spotkaniach z potencjalnymi inwestorami, przedstawia szczegóły i zakres współpracy.

ALTEZA - franczyza sufitów napinanych

Jesteś właścicielem firmy budowlanej i wykończeniowej? To może Cię zainteresować. Konkurencja na rynku firm budowlanych i wykończeniowych sprawia, że trzeba coraz intensywniej poszukiwać nowych sposobów nie tylko na pozyskiwanie kolejnych klientów, ale także na zwiększenie opłacalności wykonywanych prac. Jednym z produktów, które to ułatwiają są sufity napinane ALTEZA.

Sufity napinane cieszą się coraz większym uznaniem na rynku, gdyż, w przeciwieństwie do gipsowo-kartonowych, montuje się je szybciej i wyglądają bardziej efektownie. Współpraca franczyzowa skierowana jest do firm i osób, które chcą zajmować się montażem i sprzedażą sufitów napinanych, w ilościach detalicznych.

W odróżnieniu od 1-osobowych firm wykończeniowych, placówka franczyzowa dysponuje szerszą gamą narzędzi reklamowych.

Przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy franczyzowej, zastanów się jednak, czy kontynuować świadczenie wielu różnych usług wykończeniowych czy lepiej skoncentrować się na jednym produkcie, który zaczniesz sprzedawać w profesjonalny sposób.

Dzięki umowie franczyzowej cały czas pozostajesz właścicielem firmy, otrzymasz jednak pomoc w jej organizacji.

Aby otworzyć franczyzowy oddział firmy ALTEZA skontaktuj się z centralą w Łodzi: http://alteza.pl/ Wówczas dowiesz się o szczegółach warunków współpracy i wymaganiach wobec franczyzobiorców.

DetailKing, czyli SPA dla auta

Jesteś pasjonatem aut? A może po prostu wiesz jak utrzymywać auta w stanie najwyższej perfekcji. DetailKing to pierwsza w Polsce sieć profesjonalnych punktów auto detailingu i smart repair, czyli swoistych salonów piękności dla samochodów.

Jak mówią współpracownicy firmy DetailKing, zdecydowana większość klientów to właściciele aut segmentu premium. Bardzo często są to fani motoryzacji, dla których samochód to coś więcej, niż tylko środek transportu. Z drugiej coraz więcej użytkowników indywidualnych i firm rozumie, że bieżąca dbałość nie tylko o stan techniczny pojazdu procentuje, choćby podczas sprzedaży lub zwrotu do leasingodawcy.

Firma kompleksowo pomaga osobom współpracującym na każdym etapie prowadzenia działalności: począwszy od wyboru lokalizacji i pozyskaniu finansowania poprzez doradztwo odnośnie wyposażenia i marketingu, kończąc na profesjonalnych szkoleniach i bieżącym nadzorowaniu pracy punktu.

Więcej na: www.detailking.pl Tam dowiesz się o szczegółach warunków współpracy i wymaganiach wobec franczyzobiorców.

LucArt AUTOMOTIVE - sieć wyspecjalizowanych punktów motoryzacyjnych

Masz doświadczenie w branży motoryzacyjnej? Dysponujesz lokalem o pow. min. 50m2? Może zainteresuje Cię franczyza LucArt AUTOMOTIVE.

Wśród produktów firmy  znajdują się największe marki, takie jak MOBIL, CASTROL, ELF, MOTUL, Shell, Total, Valvoline, Ford oraz Opel. LucArt posiada w swojej ofercie większość dostępnych na rynku europejskim środków smarnych innych producentów. Zaopatruje wielu odbiorców indywidualnych, hurtownie, serwisy, sklepy, jak również dostarcza środki smarne na terenie całej Europy.

Swoim franczyzobiorcom firma oferuje:

  • sprawdzoną strategię, która pozwoli na szybki rozwój biznesu;
  • znaną markę na rynku zapewniającą zaufanie klientów;
  • pełne wsparcie sprzedaży detalicznej;
  • pełną obsługę sprzedaży internetowej;
  • sprawny i rozwinięty łańcuch dostaw;
  • oszyldowanie i oznakowanie obiektu;
  • pełne wsparcie marketingowe zarówno przy otwarciu placówki jak i w czasie jej funkcjonowania.

Faktyczna suma inwestycji uzależniona jest od cen w danym regionie. Należy wziąć pod uwagę:

  • wynajęcie lokalu;
  • wyposażenie (regały, komputer, biurko);
  • towar (w najlepszych cenach w Polsce).

Ryzyko związane z otwarciem placówki franczyzowej jest minimalne - 80% kosztów to towar zakupiony przez państwa na własność w najlepszych cenach w Polsce.

Firma oczekuje:

  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej;
  • gotowość do pełnego zaangażowania w prowadzony biznes;
  • lokal o powierzchni min. 50 m2 (własny lub wynajmowany);
  • mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.

SODABLAST SYSTEMS - innowacyjna technologia oczyszczania

Piaskowanie to od lat jedna z najpopularniejszych metod czyszczenia powierzchni czy też przedmiotów. Problem jednak w tym, że czas świetności tego typu urządzeń przemija w błyskawicznym tempie - teraz pora na nowsze metody, takie jak sodowanie.

To może być szansa dla Ciebie na rozpoczęcie opłacalnego biznesu.

Oczyszczarki firmy SodaBlast Systems wykorzystują biodegradowalne, rozpuszczalne w wodzie czyściwa, takie jak spożywcza soda oczyszczona. Większa prędkość strumienia wyrzutu (965km/h) przekłada się na większą moc uderzenia czyściwa w zabrudzenie, w efekcie zużywasz mniej materiału, czyścisz skuteczniej i oszczędzasz czas i pieniądze.

Zastosowanie sody oczyszczonej zapewnia wysoki standard bezpieczeństwa, zarówno dla operatora i osób postronnych, a także nie uszkadza czyszczonych powierzchni, pozostawia czystą, gładką powierzchnię.

Firma nie pobiera żadnych dodatkowych opłat licencyjnych czy franczyzowych.

Po prostu kupujesz maszynę z niezbędnym oprzyrządowaniem w zestawie, a następnie wykonujesz usługi. Stosujesz czyściwa zakupione od nas lub jakiekolwiek inne dostępne na rynku. Posiadasz pełną swobodę w działaniu.  

HOBBY4MEN - dla prawdziwych mężczyzn

Jesteś miłośnikiem podróży, strzelectwa i survivalu? Poszukujesz własnej ścieżki kariery zawodowej oraz stabilnych, wysokich dochodów? To może być oferta skierowana właśnie dla Ciebie. Zainwestuj, otwórz i prowadź sklep pod szyldem znanej w tej branży marki Hobby4Men.

W ofercie sklepu można znaleźć produkty renomowanych światowych marek: odzież i obuwie survivalowe, artykuły strzeleckie, survivalowe, łucznictwo, scyzoryki, latarki, lunety, noktowizory, artykuły obronne bez zezwoleń i inne produkty które z pewnością zainteresują każdego chłopaka i prawdziwego mężczyznę.

Koszty inwestycji można by określić na zasadzie kosztów na 1 m 2. I tak: ok. 1.000 na m 2 to remont lokalu, ok. 1.000 m 2 - meble i ok. 3.000 m2 - towar.

Firma nie pobiera żadnych miesięcznych opłat. Osoba chcąca otworzyć sklep pod szyldem "Hobbyy4Men" nie musi też posiadać pełnej wiedzy o produktach.

Firma bezpłatnie przeszkoli ekipę sklepu. Najlepsze lokalizacje na otwarcie sklepu to miejsca o nasilonym ruchu pieszych w centrach miast, w galeriach oraz pasażach handlowych z dobrym dojazdem i bliskim parkingiem.

Wielkość sklepu już od 30 m 2.

Firma zapewnia zaopatrzenie w cenach nieosiągalnych dla konkurencji, procedury operacyjne oraz standardy obsługi klienta, wyposażenie lokalu w elementy graficzno reklamowe, w tym znaki towarowe, wsparcie w wykonaniu aranżacji, zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem sklepu.

IMO  - myjnia tunelowa

W Polsce na jedną myjnię przypada około 10 tys. mieszkańców. Obserwuje się wyraźny wzrost popytu na usługi myjni. Według ekspertów mało wykorzystane są lokalizacje w małych miejscowościach i przy centrach handlowych.

Wykorzystaj to i rozkręć swój biznes. IMO to największa na świecie niezależna sieć myjni tunelowych, które cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Cechą charakterystyczną myjni tunelowych jest zwiększona szybkość mycia i przepustowość w stosunku do typowych myjni automatycznych, a także wysoka jakość mycia i pielęgnacji pojazdu oraz doskonały efekt suszenia.

- Nasz system zakłada umowę pomiędzy operatorem a IMO Polska, gdzie praktycznie całość kosztów inwestycji jest po stronie IMO Polska - zapewnia Bartosz Klimek, Country Manager.

Potencjalne koszty- na start i miesięczne  to 5000 PLN + 15000 PLN (kaucja zwrotna), a także koszty miesięczne związane z prowadzoną działalnością gospodarczą. 

- W tym miejscu chciałbym zaznaczyć, iż cały czas poszukujemy działek w dobrych lokalizacjach, które będą spełniały oczekiwanie sieci co do posadowienia myjni na nich - mówi Bartosz Klimek.

Wypozyczalnia 24.net - wypożyczalnia samochodów

Wypozyczalnia24.net to dynamiczna i elastyczna wypożyczalnia samochodów działająca na terenie całej Polski świadcząca również usługę darmowego samochodu zastępczego z OC sprawcy z dostawą samochodu pod drzwi klienta.

Oferta franczyzowa skierowana jest zarówno do osób prywatnych gotowych do założenia działalności gospodarczej jak i firm chcących nawiązać współpracę jako partner biznesowy PROSPECT GROUP Sp. z o.o. prowadzący wypożyczalnię samochodów pod nazwą Wypozyczalnia24.net

Oferta skierowana jest do osób, posiadających zdolności logistyczne w postaci (działki, terenu utwardzonego, biura w atrakcyjnej lokalizacji) położonych w dużych aglomeracjach najlepiej w centrach miast lub na obrzeżach dużych miast z możliwością otworzenie na nich wypożyczalni samochodów. Każdemu partnerowi firma udostępnia narzędzia pracy - samochody, jak również przekazuje do obsługi klientów z szerokiej sieci centralnie zawartych umów handlowych.

Ponadto oferuje know-how oraz bieżące wsparcie w sprawach związanych z prowadzeniem oddziału wypożyczalni samochodów. Dzięki temu wielu partnerów zaczyna zarabiać już od pierwszych miesięcy współpracy. Przewidywana suma inwestycji:

  • opłata licencyjna: jednorazowo 4 tys. zł;
  • comiesięczna opłata za wynajęcie samochodów;
  • opłata franczyzowa 20% od obrotu;
  • kwota inwestycji do ustalenia.

PIWIARNIA WARKI - lokal o charakterze piwno-sportowym

Niejeden smakosz piwa chociaż raz pomyślał o własnej piwiarni. Piwo i sport w niezwykle klimatycznym wnętrzu jednoczy wszystkich mężczyzn. Posiadanie piwiarni to marzenie, które bardzo łatwo jest zrealizować. Wystarczy skorzystać z opcji franczyzowej PIWIARNI.

To pub sportowy z niepowtarzalnym klimatem oraz historią, która toczy się od 2008 roku.

Piwiarnie działają pod patronatem Grupy Żywiec i dedykowane są marce piwa Warka.

PIWIARNIE MARKI to także miejsca z dobrze ułożonym menu na każdą okazję mającym w ofercie nie tylko piwne przekąski, ale także dania restauracyjne. Dodatkowo latem czynny jest ogródek piwny. Na gości czekają sale z telewizorami plazmowymi oraz projektorami, które zapewniają komfort oglądania. Pub transmituje bieżące wydarzenia sportowe.

Min. kwota inwestycji od 150 tys. zł do 200 tys. zł. Wymagania:

  • własny lub wynajęty na co najmniej 5 lat lokal gastronomiczny o pow. 160-300 m2, w atrakcyjnej lokalizacji, z salą konsumpcyjną na poziomie "0";
  • lokalizacje na głównych ulicach lub placach miasta , ulice przylegające do tych miejsc;
  • miejsce na ogródek gastronomiczny;
  • miasta od 38 tys. mieszkańców;
  • zaplecze umożliwiające przygotowanie dań kulinarnych.

BRICOMARCHE - kontrakt równych partnerów

Lubisz majsterkować, a może znasz się na budowlance? Jesteś osobą przedsiębiorczą, mógłbyś identyfikować się z misją firmy i decydować o jej rozwoju?

Grupa Muszkieterów jest największym europejskim zrzeszeniem niezależnych przedsiębiorców, które z sukcesem zarządza siecią prawie 4 tysięcy punktów handlowych.

W Polsce Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 280 niezależnych przedsiębiorców zarządzających łącznie ponad 360 sklepami Bricomarché i Intermarché, będącymi liderami rynku w kategorii supermarketów. W Grupie Muszkieterów nie istnieje, tak jak w innych sieciach franczyzowych, podległość na linii franczyzodawca (centrala)-  franczyzobiorca.

Każdy członek Grupy wypełnia podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony jest szefem przedsiębiorstwa, które sam stworzył, z drugiej - pełni funkcję zarządczą w ramach Grupy. Dzięki temu współdecyduje o polityce rozwoju całej firmy.

W Bricomarché znaleźć można 15-25 tysięcy produktów z działów: majsterkowanie, budowanie, dekoracja i ogród. Zasady przystąpienia:

  •  Wkład min. 400 tys. zł jako kapitał początkowy spółki;
  •  Odbycie 4,5 miesięcznych dedykowanych szkoleń;
  •  Gotowość do ewentualnej relokacji.

Wsparcie Grupy Muszkieterów:

  • Know-how Grupy Muszkieterów i Bricomarche;
  • Współpraca i pomoc doświadczonych właścicieli sklepów
  • Atrakcyjna lokalizacja przyszłego marketu;
  • Merytoryczne wsparcie i zaangażowanie zespołu pracowników Grupy w otwarcie sklepu;
  • Stały dostęp do specjalnych warunków handlowych, działań marketingowych, systemu informatycznego, systemu szkoleniowego, logistyki, platformy komunikacyjnej, systemu ratalnego dla konsumentów.

Benefity finansowe:

  • Dochód oraz dywidenda ze swojej działalności handlowej;
  • Premia od Grupy za realizację celów handlowych;
  • Premia od Grupy za realizację celów wizerunkowych;
  • Możliwość korzystania z preferencyjnych warunków dostępu do narzędzi finansowych jak skonto, faktoring, kredyt obrotowy;
  • Dofinansowanie do działań marketingowych;
  • Redukcja kosztów dzięki specjalnym warunkom dla członków Grupy w ramach umów centralnych m.in. na usługi telekomunikacyjne, energię, usługi kurierskie, transakcje i terminale płatnicze, usługi reklamowe i drukarskie, wyposażenie i materiały eksploatacyjne.

HUMMEL - sklep ze sprzętem sportowym

Jeśli szukasz sposobu na własny biznes, bezpiecznej inwestycji w swoją przyszłość a do tego znasz i cenisz markę hummel - to ta oferta jest dla Ciebie idealna. hummel Polska oferuje możliwość rozpoczęcia własnej działalności lub jej rozszerzenia na bardzo dobrych warunkach franczyzy.

Nie ponosisz żadnych opłat licencyjnych bądź franczyzowych. Zamiast tego, firma zapewnia zaplecze w postaci dwóch magazynów, pełną pomoc przedstawicieli handlowych i zindywidualizowane wsparcie marketingowe.

hummel  ma długą tradycję w projektowaniu innowacyjnego sprzętu sportowego. Jako pierwszy wprowadził korki piłkarskie. Stał się też wiodącą marką dla piłki ręcznej. Od dziesiątek lat współpracuje z najlepszymi projektantami i sportowcami, podnosząc swoją wiedzę na temat sprzętu i pomagając użytkownikom w odnoszeniu coraz większych sukcesów.

- Nasza marka od dziesięcioleci jest obecna na polskim rynku - mówi Przemysław Durlik z Communications Team hummel Polska. - Jesteśmy liderem na krajowym rynku piłki ręcznej; popularne chevrony widać na strojach zawodników począwszy od rozgrywek szkolnych po profesjonalne rozgrywki seniorów. hummel Polska rozpoczynając współpracę z takimi klubami jak Korona Kielce, Effector, Developres Rzeszów czy GKS Tychy wkracza na nowe rynki i otwiera nowy rozdział w historii naszej marki.

Salon firmowy hummel:

  • wkład własny wynoszący od 800-1200zł / m2;
  • lokal o powierzchni użytkowej 60m2;
  • lokalizacja w atrakcyjnej lokalizacji lub w galerii handlowej.

Strefa marki hummel:

  • brak wkładu własnego;
  • dowolność w wyborze oferty;
  • powierzchnia użytkowa min. 15m2.

Hummel w twoim sklepie:

  • dowolność w wyborze oferty;
  • katalog hummel w widocznym i łatwo dostępnym dla klienta miejscu (np. przy kasie);
  • możliwość otwarcia usługi typu Click and Collect i zarabiania dzięki zamówieniom ze strony sklepu.

TELAKCES.COM - telefony i akcesoria

Panowie uwielbiają gadżety. Jeśli także należysz do tej grupy i myślisz o biznesie franczyzowym - sprawdź ofertę TELAKCES.COM. Działalność TELAKCES.COM obejmuje sprzedaż akcesoriów GSM, usługi i produkty VIRGIN MOBILE, sprzedaż telefonów komórkowych i serwis pogwarancyjny. Jej strategicznym partnerem jest VIRGIN MOBILE w Polsce, z którym otwiera nowe punkty i podejmuje wspólne działania marketingowe.

- Nie ograniczamy się jedynie do polskiego rynku. Dynamika naszej branży sprawia, że nasze sklepy powstają  również w Czechach i Norwegii. Planujemy także otworzyć się na kolejne rynki zagraniczne. To bardzo dobra koniunktura dla branży GSM. Dlatego poszukujemy nowych franczyzobiorców, którzy w sprawdzony przez nas sposób będą prowadzić skutecznie salony z akcesoriami GSM w najlepszych lokalizacjach. Nasi franczyzobiorcy mają dużą swobodę w podejmowaniu decyzji biznesowych, Telakces.com służy wiedzą i wsparciem - mówi prezes Telakces.com, Michał Skowronek.

Przewidywana suma inwestycji: 30-200 tys. zł.

GRENE - sklep rolno-techniczny

Mieszkasz na wsi? Rolnictwo jest Twoją pasją? Chcesz łamać stereotypy o opóźnionym rolnictwie i przemyśle w Polsce? Skorzystaj z franczyzy GRENE. Zajmuje się ona dystrybucją szerokiego asortymentu produktów zaopatrzenia rolnictwa, ogrodnictwa, przemysłu, usług oraz produktów wykorzystywanych w gospodarstwach domowych, za pośrednictwem sieci specjalistycznych sklepów rolniczo-technicznych, działających pod marką GRENE na terenie całego kraju.

Wstępna opłata licencyjna w wysokości 20 tys. zł. netto.

W zamian za jej uiszczenie franczyzobiorca otrzymuje prawo do działania pod marką Grene oraz zapewnienie stałego transferu know-how.

Opłata marketingowa w wysokości 1% miesięcznie, liczona od wartości netto miesięcznego obrotu sklepu franczyzowego - w całości przeznaczana na podejmowane przez franczyzodawcę działania w zakresie marketingu i reklamy całej sieci GRENE.

Opłata bieżąca w wysokości  0% - 2% miesięcznie, liczona od wartości netto miesięcznego obrotu sklepu franczyzowego - tytułem prawa do korzystania z marki, koncepcji biznesowej i wizualizacji oraz procedur systemu - stałego transferu know-how (wiedzy o prowadzeniu sklepu rolniczo - technicznego GRENE).

Adaptacja działającego sklepu (lub lokalu gotowego do prowadzenia działalności handlowej o podanym charakterze) do standardów sklepu rolniczo - technicznego GRENE  niesie ze sobą koszty w wysokości od 20 do 130 tys. złotych netto (w zależności od uwarunkowań adaptacyjnych oraz wielkości powierzchni lokalu, w którym prowadzona jest działalność handlowa).

Franczyzodawca w toku indywidualnych ustaleń oferuje również na atrakcyjnych warunkach kredyt kupiecki, który może bezpośrednio wpłynąć na wysokość kwot przeznaczonych na ten cel.

W wariancie adaptacji działającego sklepu rolniczo - technicznego pod marką GRENE okres zwrotu z poniesionej przez franczyzobiorcę inwestycji następuje po upływie od 6 do 18 miesięcy, w zależności od uwarunkowań lokalizacyjnych, poniesionych kosztów i operatywności franczyzobiorcy.

Budowa nowego sklepu rolniczo - technicznego GRENE  niesie ze sobą koszty w wysokości od 130 do 270 tys. złotych netto (w zależności od powierzchni lokalu przeznaczonego na działalność sklepu).

Franczyzodawca w toku indywidualnych ustaleń oferuje również na atrakcyjnych warunkach kredyt kupiecki, który może bezpośrednio wpłynąć na wysokość kwot przeznaczonych na ten cel.

W wariancie budowy nowego sklepu rolniczo - technicznego pod marką GRENE  okres zwrotu z poniesionej przez franczyzobiorcę inwestycji następuje po upływie od 24 do 36 miesięcy, w zależności od uwarunkowań lokalizacyjnych, poniesionych kosztów i operatywności franczyzobiorcy.

A. BLIKLE - dla mistrzów cukiernictwa

"Kobieta gotuje, bo musi, mężczyzna, bo lubi" - mówią co niektórzy. Mężczyźni są rewelacyjnymi kucharzami i szefami kuchni. Świetnie sprawdzają się jako właściciele restauracji. Ofert franczyzowych dotyczących restauracji, pizzerii czy barów jest mnóstwo i naprawdę jest w czym wybierać.

My prezentujemy ofertę franczyzy dla wszystkich panów, którzy są mistrzami w wytwarzaniu słodkich smakołyków.

A.BLIKLE to najbardziej znana, najstarsza i ceniona marka cukiernicza w Polsce. Słynie z wyrobu znanych w całym kraju pączków, luksusowych ciast, ciastek i tortów. Produkty A.BLIKLE są nie tylko smaczne, ale i zdrowe ponieważ robimy wszystko, aby wykorzystywać jedynie naturalne składniki.

Pozyskanie lokalu może nastąpić na 2 sposoby. A.BLIKLE może zaoferować gotowy lokal działający już w sieci lub nowy lokal oferowany przez współpracującą z nami firmę doradczą rynku nieruchomości.

Franczyzobiorca może zaproponować lokal znaleziony przez siebie. W takim przypadku niezbędne jest posiadanie prawa do lokalu w formie własności lub umowy najmu. Nakłady inwestycyjne związane z uruchomieniem własnej cukierni kawiarni wynoszą od 100 do 400 tys. zł netto w zależności od formatu placówki, lokalizacji, powierzchni lokalu oraz jego stanu technicznego.

Oczywiście nie wszystkie nakłady inwestycyjne muszą być pokryte z własnych środków - dość powszechne jest finansowanie poprzez kredyt czy leasing. Przy pełnym zaangażowaniu franczyzobiorcy i dobrej lokalizacji:

  • zysk możliwy już w pierwszym kwartale działalności;
  • zwrot całości zaangażowanego kapitału w 2- 3 roku działalności;
  • atrakcyjne wynagrodzenie właściciela.

ANYTIME FITNESS - całodobowy klub fitness

Mężczyźni uwielbiają spędzać czas na siłowni - dbają o swoje zdrowie i wygląd. Czy Ty także lubisz sport i dbasz o kondycję? Chcesz zostać właścicielem klubu fitness? System obejmuje 24 godzinny dostęp do zdalnie monitorowanych klubów, posiadających osobiste zabezpieczenia, które pozwalają członkom czuć się bezpiecznie i komfortowo, nawet wtedy gdy nie ma nikogo z obsługi.

Co więcej, klubowicze mogą korzystać ze wszystkich klubów ANYTIME FITNESS na całym świecie. Wszystko za sprawą jednego, standardowego członkostwa. Ponadto w większości klubów pracują profesjonalni trenerzy personalni służący radą każdemu potrzebującemu.

Na rynku światowym, ANTTIME FITNESS jest kojarzony z bardzo wysoką jakością przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych. Zarówno opłata początkowa, jak i miesięczne opłaty franczyzowe są korzystne, co w dużej mierze obniża bariery dla potencjalnych właścicieli klubów.

Łączna szacunkowa wartość inwestycji w każdy klub ANTYTIME FITNESS wynosi od 650 000 zł do 1 000 000 zł, w tym ok. 100 000 zł wstępnej opłaty franczyzowej oraz VAT.

Planując swój budżet i określając swoją płynność majątkową możesz zminimalizować koszta początkowe poprzez leasing sprzętu. Ze względu na globalny sukces ANYTIME FITNESS i sprawdzony model biznesowy, firma jest partnerem profesjonalnych instytucji finansowych takich jak HSBC i NatWest. Daje to możliwość dostępu do wsparcia finansowego z minimalnym wkładem własnym w wysokości 400 000 zł.

Kluczową strategią biznesu z ANYTIME FITNESS jest utrzymanie kosztów na niskim poziomie. Firma posiada sprawdzone, proste rozwiązania pozwalające rozsądnie gospodarować dostępnymi środkami, a opłaty franczyzowe są najniższe w porównaniu do innych w branży fitness.

Oczywiście istnieje wiele innych biznesów franczyzowych, w których panowie zdecydowanie lepiej się odnajdują. A może Wy macie jakieś propozycje?

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.29

Udostępnij artykuł:

W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem