Partner serwisu

Ile zapłacimy za wybrane opcje franczyzowe

Coraz częściej sieci franczyzowe obniżają koszty inwestycji, likwidują opłaty za wejście do sieci i partycypują w wydatkach na wyposażenie lokalu. W ten sposób zwiększają atrakcyjność inwestycji w swój koncept franczyzowy na tle coraz bardziej atrakcyjnego rynku. Niektórzy twierdzą, że aby wejść w atrakcyjny biznes franczyzową trzeba mieć w kieszeni min. 100 tys. zł. Okazuje się jednak, że pod szyldem znanej firmy można działać za znacznie mniejsze pieniądze.

Jeśli więc zastanawiasz się nad skorzystaniem z któregoś z franczyzowych biznesów, a masz jedynie określoną kwotę pieniędzy – przeczytaj ten artykuł.

 

Franczyza do 40 tys. zł – np. GetinBank Bank, stylizacja paznokci

Czy z kapitałem własnym 40 tys. zł możesz liczyć na dobry sprawdzony, biznes franczyzowy? Możesz.

 

GETIN BANK jest detaliczną marką GETIN NOBLE BANKU, z którego usług korzysta 2,2 mln klientów. Oferta Banku jest dostępna w 277 oddziałach własnych i 197 partnerskich oraz szerokiej sieci pośredników. System franczyzowy GETIN BANKU adresowany jest do osób, które nie boją się trudnych wyzwań, ciężkiej pracy a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów. GETIN BANK chce współpracować z osobami, które mają zarejestrowane własne firmy lub są gotowi rozpocząć działalność gospodarczą i są zainteresowani współpracą z GETIN BANKIEM w ramach sieci franczyzy.

Min. kwota inwestycji: 39 tys. zł

 

Cosmo Group Sp. z o.o. S.K. jako jedna z wiodących firm o zasięgu międzynarodowym w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci, pozostaje blisko klientów, oferując im wyjątkowe i innowacyjne produkty. Produkty sieci kierowane są zarówno do profesjonalistów z branży manicure i pedicure jak i do osób prywatnych. Sieć dociera również do szerokiego grona odbiorców, które stanowią właściciele oraz pracownicy salonów kosmetycznych, salony manicure i pedicure, ośrodki SPA i Wellness.

 

Twój wkład to 36 tys. zł brutto wraz z zatowarowaniem.

 

Franczyza do 60 tys. zł – np. Nest Bank, ośrodek rehabilitacji ruchowej

Inwestycja na poziomie 60 tys. zł daje sporo możliwości uruchomienia franczyzowego lokalu.

 

Wiele osób myśli, że franczyza banku generuje duże koszty inwestycji. A tymczasem średni koszt otwarcia placówki NEST BANKU to 1200–1300 zł za m².

 

NEST BANK to bezpieczna bankowość dla tych, dla których rodzina jest zawsze na pierwszym miejscu.


W przeciwieństwie do innych, NEST BANK nie chce być tylko bankiem. Chce być dla swoich klientów realnym wsparciem w codziennym życiu, dlatego przy tworzeniu oferty bazuje na bezpośrednich rozmowach z klientami i swoich wieloletnich doświadczeniach. NEST BANK oferuje klientom produkty zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorców.

Zgodnie z filozofią banku bliskiego ludziom, dba o całodobowy dostęp do swoich usług poprzez wygodną bankowość mobilną oraz internetową, nie rezygnując przy tym z bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby być jeszcze bliżej ich spraw, bank otworzył już kilkadziesiąt kameralnych, sprzyjających rozmowie placówek w całej Polsce, a z czasem otworzy ich jeszcze więcej.

 

Swoją franczyzę kieruje najchętniej do osób, które zajmowały się już wcześniej podobną działalnością, jak multifranczyzobiorca, agent finansowy, broker ubezpieczeniowy, agent telekomunikacyjny. Od przyszłych Partnerów oczekuje posiadania środków na przygotowanie lokalu zgodnie ze standardem Banku jak również środków na okres startu i rozruchu placówki. Partner powinien posiadać lokal, który będzie spełniał wymogi Banku oraz być gotowy do jego wynajmowania przez okres trwania Umowy Partnerskiej. Powinien również zapewnić pełną obsługę klientów na terenie placówki w godzinach jej otwarcia. NEST BANK oczekuje od Partnera adaptacji i wyposażenia placówki partnerskiej zgodnie z wytycznymi opisanymi w Umowie Partnerskiej oraz w brand booku.

 

Całkowity koszt nie powinien przekroczyć 50 tys. zł, a w kwocie tej zmieści się wszystko: zakup mebli, oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, sprzętu elektronicznego, a także remont lokalu.

 

SALVEO to marka, którą tworzą ludzie z pasją ale też z ponad 30 letnim doświadczeniem  w budowie i nadzorowaniu ośrodków rehabilitacji. Przez ten czas doradzali oni i współtworzyli kilkadziesiąt ośrodków rehabilitacji  w całej Polsce. Są oni wyłącznym dystrybutorem w Polsce wielu cenionych na świecie firm produkujących innowacyjne urządzenia medyczne.

 

Wyróżnia ich INDIBA, która przebojem zdobyła rynki europejskie, Japonię, Singapur, Emiraty Arabskie… nie tylko w wyczynowym sporcie ale również w topowych ośrodkach rehabilitacyjnych.

 

Wiedza i doświadczenie, jakie SALVEO zdobyło przez ten czas, a także innowacje i niecodzienne podejście do rehabilitacji daje solidne podstawy do stworzenia silnej, ogólnopolskiej sieci ośrodków specjalizujących się w rehabilitacji ruchowej.

 

Podstawowe systemy franczyzowe

Franczyzodawca wyróżnia dwa podstawowe systemy, różniące się od siebie wielkością przedsięwzięcia oraz możliwościami zarówno medycznymi  jak i dochodowymi.

 

Oferta skierowana jest zarówno do fizjoterapeutów jak i osób nie posiadających odpowiedniej wiedzy medycznej i umiejętności,  pod warunkiem spełnienia odpowiednich wymogów (między innymi : zatrudnienie fizjoterapeutów, stały nadzór franczyzodawcy itp.)

 

Jednym z podstawowych systemów franczyzowych jest Centrum Rehabilitacji „Salveo” – Aktywna terapia na poziomie komórkowym - Pełno profilowy ośrodek nowoczesnej rehabilitacji.

 

Głównym założeniem tej wersji jest stworzenie pełno profilowego ośrodka rehabilitacji ruchowej dającego szerokie możliwości rehabilitacji.

 

Wyposażenie : zawsze indywidualnie dopasowane do możliwości lokalowych i

ekonomicznych franczyzobiorcy.

 

Preferowany lokal  ok. 200 – 500 m².   -  inwestycja na poziomie ok. 300 – 600 tys. zł.


Wymagany wkład własny w przypadku finansowania kredytem/leasingiem  - min. 60 tys. zł.  (zależny od indywidualnej oceny zdolności kredytowej inwestora. Możliwość finansowania do kwoty 300 tys. zł. bez badania zdolności finansowej franczyzobiorcy).

 

Wkład własny przeznaczony jest na pokrycie pierwszej wpłaty oraz koszty przystosowania lokalu i promocji.

 

Dochód po zakończeniu etapu wdrożenia (ok. 6 miesięcy): 30 – 60 tys. zł. miesięcznie.

Oferta kierowana jest zwłaszcza do osób lub instytucji chcących poszerzyć lub zdywersyfikować portfel swoich inwestycji, stworzyć dochodową i stabilną działalność gospodarczą oraz do doświadczonych fizjoterapeutów, którzy to pragną rozwinąć swoją dotychczasową działalność.

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html