Franczyza drogerii Natura - pomysł na ciekawy biznes
Drogerie wciąż są jednym z najchętniej zakładanych biznesów franczyzowych. Kosmetyki, perfumy, środki czystości - to artykuły, które klienci zawsze będą kupować.
Drogerie Natura od 18 lat wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów, na bieżąco dostosowując ofertę do ich potrzeb i oczekiwań.
Jedna z największych sieci kosmetycznych w Polsce
Wśród produktów dostępnych w sklepach można odnaleźć bogatą gamę marek będących liderami na rynku kosmetyczno-drogeryjnym oraz asortyment dostępny wyłącznie w salonach sieci, w tym marki KOBO Professional, My Secret, Sensique czy Seyo. Klienci ufają sklepom sieciowym, także, jeśli chodzi o branżę kosmetyczną. Spółka Natura (dawniej Polbita Sp. Z o. o.), do której należą Drogerie Natura, jest obecnie jednym z najbardziej liczących się podmiotów na rynku dystrybucji i sprzedaży kosmetyków. Obecnie Drogerie Natura to sieć ponad 277 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju.
- Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających sieci na polskim rynku kosmetycznym - mówi Katarzyna Sidorowicz, menedżer sieci partnerskiej. - Ich wyróżnikiem jest profesjonalne podejście do klientów - zarówno na poziomie jakości obsługi, jak i komfortu robienia zakupów.
Firma systematycznie bada oczekiwania Klientów oraz na bieżąco śledzi trendy na rynku. W roku 2015 Natura dołączyła do Grupy kapitałowej Pelion. Pelion Healthcare Group, dawniej Polska Grupa Farmaceutyczna, w roku 2015 obchodziła 25-lecie działalności. Jest jedną z największych grup kapitałowych działających na rynku ochrony zdrowia w Polsce, na Litwie i w Wielkiej Brytanii. Usługi świadczone przez Grupę obejmują wszystkie segmenty dystrybucji farmaceutycznej (hurtowy, detaliczny i szpitalny) i są skierowane do: pacjentów, aptek, szpitali oraz producentów.
Sprawdź też inne pomysły na biznes