zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza do ok. 55 tys. - to jest możliwe

Niektórym potencjalnym franczyzobiorcom wydaje się, że posiadając kwotę ok. 55 tys. nie ma większych szans na skorzystanie z dobrej i przynoszącej dochody franczyzy. Mylą się. Otwieranie biznesów pod znanym szyldem jest coraz tańsze. Coraz więcej franczyzodawców deklaruje, że na inwestycję w ich biznes wystarczy 50 -55 tys. zł. Wielu z nich przyznaje też, że nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Powodem obniżenia kosztów inwestycji jest oczywiście wzrost konkurencji na tym rynku, ale i skala prowadzonego przez nich biznesu. To doskonała okazja dla tych, którzy z 55 tys. zł w kieszeni chcieli rozpocząć własny biznes z renomowanym logo.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • o 10 franczyzach, które otworzysz dysponując kwotą ok. 55 tys. zł;
  • jakie są warunki przestąpienia do konkretnych sieci;
  • jakie są korzyści z przystąpienia do tych sieci;
  • jakie są minimalne kwoty inwestycji.
  • Jak zadbać o wzrost swojego biznesu w oparciu o franczyzę sprawdź tutaj.

Przedstawimy 10 propozycji, które być może okażą się pomocne.

BIO-BEAUTY – kosmetyki naturalne i organiczne

W ostatnim czasie różne kampanie reklamowe przemysłu kosmetycznego podkreśla, jak naturalne są ich kosmetyki - pełne wartości odżywczych i cudownie działające na naszą skórę i włosy. W odróżnieniu od żywności, nigdzie na świecie nie ma uregulowań prawnych definiujących pojęcie kosmetyku naturalnego. Kosmetyki mogą być zatem nazywane naturalnymi (i często są) nawet wtedy, kiedy zawierają mniej niż 1%  składników pochodzenia naturalnego obok koktajlu chemicznych składników.

Stopniowo dociera do Polski coraz więcej ekologicznych środków pielęgnacyjnych i upiększających. Noszą one różne nazwy: biokosmetyki, kosmetyki organiczne, kosmetyki ekologiczne, kosmetyki biologiczne, certyfikowane kosmetyki naturalne.

Trend na produkty ekologiczne i organiczne jest obecnie jednym z najsilniejszych na rynku produktów spożywczych. Już 2/3 konsumentów spożywa takie artykuły lub przynajmniej miało z nimi kontakt. Dzięki działalności edukacyjnej różnych organizacji ekologicznych, ostrzegających przed szkodliwym wpływem chemikaliów, coraz większa liczba konsumentów sięga również po naturalne kosmetyki.

BIO BEAUTY jest wyłącznym dystrybutorem na Polskim rynku certyfikowanych produktów  organicznych. Zaopatrują nie tylko typowe sklepy ekologiczne, ale także tradycyjne drogerie, zielarnie czy apteki, sklepy internetowe umożliwiajac klientowi możliwość szerokiego wyboru w produktach najwyższej jakości EKO i BIO , wytwarzanych przez renomowane firmy z wieloletnią tradycją. Jakość produktów jest potwierdzona jest przez międzynarodowe certyfikaty.

Firma wciąż rozszerza swoją sieć dystrybucji i zaprasza do współpracy oraz nawiązywania umów franczyzowych. Oferuje atrakcyjne warunki umowy  i bardzo korzystny system naliczania marży.

W pakiecie franczyzowym otrzymasz także bogaty system szkoleń. Pozwoli on na sprawne prowadzenie własnego sklepu czy stoiska, nawet jeśli jesteś początkującym przedsiębiorcą lub nie masz doświadczenia w branży.

BIO-BEAUTY gwarantuje:

  • promocje punktu sprzedaży, ciągłość dostaw oraz dostęp do najnowszych produktów, zapewniając optymalizację zatowarowania każdego punktu sprzedaży;
  • pokrycie kosztów logistyki wynikające z obrotu towarem.

Całość procesów związanych z prowadzeniem sklepu lub stoiska z kosmetykami naturalnymi, wsparcie sprzedażowe, marketingowe i logistyczne oraz cykliczne szkolenia ułatwią Ci konkurowanie na lokalnych rynkach. Pozwolą także systematycznie powiększać grono zadowolonych klientów i rozpoznawalność marki.

Przewidywana suma inwestycji:

Stoisko: 15- 25 tys. zł, (zatowarowanie + wstępne wyposażenie);

Sklep : 25 tys.– 40 tys. zł. (zatowarowanie + wstępne wyposażenie)

Podstawowe wymagania sieci:

  • miasto min. 40 tys. mieszkańców w przypadku stoiska;
  • miasto min. 100 tys. mieszkańców w przypadku sklepu;
  • lokal o powierzchni min 20 m² (stoisko);
  • lokal o powierzchni 35 m² (sklep);
  • atrakcyjna lokalizacja;
  • gotowość do adaptacji lokalu zgodnie z wymogami BIO-BEAUTY;
  • zaplecze finansowe pozwalające na poniesienie kosztów inwestycji;
  • zaangażowanie, motywacja i chęć partnerskiej współpracy z BIO-BEAUTY.

 

HAIRCUT EXPRESS – fryzjer przyszłości

HAIRCUT EXPRESS to międzynarodowa sieć salonów fryzjerskich.

Obecnie w skład sieci wchodzi 70 salonów fryzjerskich. Są to zarówno salony własne marki, jak również salony działające na podstawie franczyzy. Liczba ta stale rośnie. I tak:

  • 45 salonów sieci należy do franczyzobiorców;
  • 5-7 salonów - średnio otwiera 1 franczyzobiorca naszej sieci;
  • 25-45 m² to średnia powierzchnia salonu HAIRCUT EXPRESS;
  • 55 tys. zł netto wynosi kwota inwestycji (włącznie z opłatą franczyzową, która wynosi 10 tys. zł);
  • 5% od wartości sprzedaży stanowią bieżące opłaty licencyjne (płatne dopiero po uzyskaniu przez salon rentowności);
  • 12 miesięcy  wynosi okres zwrotu z inwestycji;
  • 100 tys. osób miesięcznie strzyże się w naszych salonach;
  • 28 dni minie od podpisania umowy franczyzowej do otwarcia Twojego Salonu HAIRCUT EXPRESS.

Franczyzobiorcy otrzymują gotowe know-how i korzystają z doświadczeń wszystkich salonów sieci. Międzynarodowa działalność sieci pozwoliła na nawiązanie korzystnych relacji z wiodącymi dostawcami sprzętu i materiałów fryzjerskich. Dzięki temu franczyzobiorcy mogą korzystać ze wszystkich rabatów, które przysługują sieci.

HAIRCUT EXPRESS to fryzjer przyszłości.

Firma wprowadziła unikalny system płatności samoobsługowych. Jako jedyna w Polsce posiada infrastrukturę techniczną, pozwalającą na wyłączenie obsługi salonu z procesu płatności. Specjalny algorytm obsługi klienta pozwala uniknąć kontaktu fryzjera z pieniędzmi, co z kolei ułatwia kontrolę nad finansową działalnością salonu, zapewniając pełną transparentność transakcji płatniczych.

Dodatkowo zapewnia monitoring i rejestrację w każdym salonie, a aplikacja mobilna umożliwia dostęp online.

Sieć stworzyła ergonomiczne stanowiska fryzjerskie, wyposażone w urządzenia do dezynfekcji narzędzi fryzjerskich oraz systemy centralnego odkurzania.

Koncept jest innowacyjny dla branży fryzjerskiej – a to przyciąga zarówno klientów, jak również franczyzobiorców.

Podstawową usługę fryzjerską – strzyżenie wykonuje w jednej niskiej cenie bez względu na długość włosów i lokalizację salonu; strzyże szybko, dobrze i bez zapisów.

Z punktu widzenia przedsiębiorcy wielką zaletą jest to, że salon skupia się na jednej usłudze i dlatego robi ją idealnie. Fryzjerzy pracują na niewielkiej powierzchni, obsługują stały napływ klientów. Przy tym jakość usług i obsługi zawsze stawia na pierwszym miejscu.

STREFA PODRÓŻY - rozwijaj swoje biuro podróży pod silną marką 

STREFA PODRÓŻY to marka wakacyjna, działająca od 2014 roku. Oferuje wycieczki większości polskich (np. Itaka, TUI, Neckermann, Grecos, Exim)  i niemieckich (ITS, Dertour, 5vorFlug, Alltours, FTI, JT) organizatorów turystycznych. Swoich klientów obsługuje różnymi kanałami (mailowo, telefonicznie, poprzez stronę internetową oraz stacjonarnie) przez 7 dni w tygodniu.

Zależy Ci na zwiększeniu przychodów z Twojej dotychczasowej działalności jako biuro agencyjne? STREFA PODRÓŻY to doskonały wybór dla Ciebie.

Przedsięwzięcie zakłada stworzenie nowej na polskim rynku turystycznym grupy zakupowej pod marką STREFA PODRÓŻY. Uczestnicy przedsięwzięcia funkcjonować będą jako sieć franczyzowa. Oferta skierowana jest zarówno do nowych przedsiębiorstw jak i  do istniejących już podmiotów (agencji turystycznych), które zyskają na połączeniu sił.

Sieć podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem, marką oraz know-how – razem zbudujecie silną, ogólnopolską sieć, której celem będzie rozwój biur agencyjnych w całej Polsce, zwiększanie przychodów i budowanie silnej pozycji negocjacyjnej z dostawcami usług turystycznych i touroperatorami krajowymi i niemieckimi.

Wspólna grupa zakupowa:

  • daje możliwość uzyskania umów z touroperatorami „wybrednymi" co do rozwoju sieci agencyjnej, często niedostępnymi dla mniejszych lub nowych biur;
  • pozwala na zwiększenie przychodów przez negocjacje stawek prowizyjnych u największych touroperatorów – wzrost o 1-5%;
  • umożliwia wykonanie limitów sprzedażowych nakładanych przez touroperatorów - nawet przez niewielkie biuro – często sięgających ok. 200.000 zł obrotów rocznie;
  • ogranicza koszty związane z prowadzeniem biura - systemy rezerwacyjne, serwisy www, hostingi, pozycjonowanie – zmniejszenie kosztów z nawet 2.000 zł miesięcznie do 200 zł;
  • ogranicza koszty związane z opłatami aktywacyjnymi za nowe umowy agencyjne oraz za przedłużenie umowy - w razie niewyrobienia limitu - opłaty takie często wynoszą od 250 do 500 zł w skali roku;
  • ogranicza koszty marketingu, działalności operacyjnej – centralne koszty, zarządzanie i korzyści skali.

Co otrzymasz wstępując do Strefy Podróży?

Wsparcie lokalizacyjne:

  • ocena potencjału lokalu prowadzonego przez franczyzobiorcę lub pomoc wyborze nowego lokalu;
  • wsparcie w negocjacjach z galeriami handlowymi;
  • prawo do używania marki STREFA PODRÓŻY;
  • projekt aranżacyjny lokalu przygotowywany dla każdego franczyzobiorcy indywidualnie;
  • możliwość zachowania własnej tożsamości poprzez zachowanie dotychczasowej nazwy biura np. Strefa Podróży Orlica.

Wyposażenie:

  • pełne umeblowanie lokalu z wynegocjowanymi u dostawców konkurencyjnymi warunkami zakupu;
  • sprzęt komputerowy, drukarki, skaner, ksero;
  • szyld zewnętrzny;
  • elementy identyfikacji wizualnej sieci – np. mapa, kolorystyka;
  • system ekspozycji ofert na witrynę;
  • kasa fiskalna, terminal płatniczy.

Jednolite materiały reklamowe:

  • plakaty;
  • wizytówki;
  • ulotki;
  • kieszeń na wizytówki,
  • gadżety reklamowe.

System obsługi biura i klienta:

  • system do rozliczeń wewnętrznych;
  • usługa Call Center;
  • CRM - system do zarządzania zapytaniami, rezerwacjami i klientami.

Marketing i działania PR:

  • gotowe vouchery wakacyjne;
  • wspólna polityka rozwoju;
  • program lojalnościowy „Karta Podróżnika”;
  • promocje i konkursy,
  • ujednolicony system promocyjny.

Działania w Internecie – www.strefapodrozy.eu:

  • silny i wypozycjonowany serwis www;
  • newsletter;
  • promocja w mediach społecznościowych – Facebook, Google+;
  • artykuły na portalach branżowych;
  • skrzynkę mailową w domenie @strefapodrozy.eu;
  • kierowanie klientów do lokalizacji franczyzobiorcy w celu podpisania umowy;
  • zakładka kontaktowa z pełnymi danymi teleadresowymi franczyzobiorców;
  • profil oceny na Opineo.pl.

Najlepsze oferty sprzedaży:

  • oferty największych polskich touroperatorów;
  • oferty kooperacji niemieckich touroperatorów Schmetterling Reisen;
  • możliwość tworzenia oferty własnej grupowej/indywidualnej „szytej na miarę” dzięki wchodzącemu w skład grupy touroperatorowi Orlica, który od lat tworzy tego typu wyjazdy i może je realizować na zlecenie członka sieci;
  • rezerwacje lotnicze, autokarowe, transfery i rejsy;
  • rezerwacje hotelowe, parkingowe i wynajem domów wakacyjnych;
  • pośrednictwo wizowe, zakup polis ubezpieczeniowych.

Przewidywana suma inwestycji:

  • ok. 20 tys. zł aranżacja biura oraz wyposażenie – w przypadku lokalu w galerii handlowej konieczne jest poniesienie dodatkowych kosztów związanych z budową niezbędnych instalacji zgodnie z wymogami wynajmującego oraz przedłożenie kaucji;
  • ok. 300 zł miesięcznie za serwis informatyczny, marketingowy i wysyłkowy
  • 5 tys. zł – opłata licencyjna.

 

KREATYWNE MALUCHY – nauka przez sztukę

Oferta franczyzy KREATYWNE MALUCHY skierowana jest głównie do osób, które chcą rozwinąć swój biznes w przyszłościowej branży kreatywnych zabawek dla dzieci oraz które poszukują nowatorskich, bardziej skutecznych sposobów dotarcia do naszych najmłodszych oraz ich rodziców.

Jako jedyna firma na rynku łączy sprzedaż produktów na wyspach w centrach handlowych z pomysłowymi warsztatami. Pozwalają one wypróbować, przetestować nasze towary i doświadczać wyjątkowo twórczej zabawy, która uczy, rozwija i działa również antystresowo.

Jak to działa na Wyspie?

Ideą stoiska jest połączenie warsztatów plastycznych ze sprzedażą produktów. Część stoiska przeznaczona jest do ekspozycji produktów, podczas gdy druga służy do zabawy z dziećmi. Rodzice mają możliwość przekonać się czy produkt przypadł do gustu ich pociechom.

Centrum handlowe zyskuje darmowy event, dzieci przyjemną i kreatywną zabawę, a właściciel stoiska świetną reklamę i stałą sprzedaż.

Jak to działa dla Instytucji Edukacyjnych?

Dodatkowym filarem działalności firmy jest organizacja warsztatów dla instytucji edukacyjnych. Mając do dyspozycji produkty kreatywne, które pobudzają wyobraźnie, rozwijają umiejętności sensoryczne i działają terapeutycznie firma pozytywnie wpływa na lokalną społeczność i wspiera takie miejsca jak przedszkola, domy dziecka, warsztaty terapii zajęciowej, wszelkie fundacje wspomagające dziecięcy rozwój, także wśród osób niepełnosprawnych. Ta forma aktywności daje wiele radości i satysfakcji z tego, że można dać „coś” od siebie i towarzyszyć najmłodszym w twórczych i rozwojowych chwilach.

Przy okazji wydarzenia takie przynoszą korzyści dla biznesu poprzez możliwość promocji i sprzedaży zabawek bezpośrednio w miejscach, gdzie organizowane są warsztaty.

Zestawienie inwestycyjne:

  • meble 13 000 zł netto;
  • pierwsze zatowarowanie 9 000-15 000 zł netto;
  • pakiet franchisingowy (jednorazowa opłata) 2 500 zł brutto;
  • 400 zł netto – stała opłata miesięczna.

Od franczyzobiorców sieć wymaga:

  • nastawienia na sukces;
  • pełne zaangażowanie oraz do pracy;
  • solidność, kreatywność, komunikatywność, przedsiębiorczość;
  • przestrzegania standardów zawartych w „Poradniku Operacyjnym”;
  • lojalności we współpracy;
  • umiejętności zarządzania personelem;
  • środki finansowe na rozpoczęcie działalności – min. 25 tys. zł netto;
  • nie wymagamy doświadczenia w branży.

WING SPOT Food Truck – amerykańska klasyka w ulepszonym wydaniu

WING SPOT oferuje soczyste skrzydełka i polędwiczki z kurczaka wysmażone na złoto w wykwintnych i różnorodnych sosach autorstwa kucharzy z POT SPOT: mango habanero, teriyaki, czosnek-parmezan, BBQ, i inne, podawane z grubymi frytami i sałatką Coleslaw.

Propozycja współpracy w ramach systemu franczyzowego WING SPOT jest rozwiązaniem skierowanym do przedsiębiorców decydujących się uruchomić swój własny biznes gastronomiczny we franczyzie, przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym.

W przypadku lokali o większej powierzchni, przy bardzo prostym nakładzie finansowym i nieskomplikowanej logistyce menu może zostać uzupełnione o kanapki, wrapy i sałatki. Istnieją również warianty wegańskie oraz bezglutenowe. Menu optymalizowane w oparciu o charakterystykę lokalu i jego otoczenia.

Rozpoczynając współpracę sieć opracowuje projekt technologiczny oraz aranżację wnętrza. Do Ciebie należy przygotowanie punktu do zamontowania sprzętu gastronomicznego.

Sieć zapewnia doradztwo w wyborze lokalizacji. Ponadto po stronie firmy stoi logistyka oraz dostawy towarów niezależnie od miejsca w Polsce.

Franczyzobiorcy WING SPOT muszą liczyć się z kosztami na poziomie 40 – 60 tys. zł (netto) sprzęt i meble kuchenne oraz z kosztami remontu lokalu - zależnymi od wielkości i stopnia przystosowania lokalu.

Lokal zostanie urządzony w sposób prosty i schludny. Kluczowy jest zachowanie spójnego wizerunku pomiędzy wnętrzem lokalu, stroną zewnętrzną, produktem oraz jakością.

Sieć oferuje:

  • działanie pod marką WING SPOT oraz pełne know how;
  • pomoc przy wyborze lokalu;
  • kompletny
  • projekt techniczny (gotowy do odbioru przez SANEPID, wraz z wymaganą dokumentacją i instrukcjami GMP/GHP);
  • stała kampania reklamowa w mediach społecznościach oraz wsparcie dla promocji lokalnych;
  • materiały marketingowe.

Firma zapewnia dostawców produktów, sprzętu gastronomicznego, wsparcie logistyczne większości produktów niezbędnych do funkcjonowania punktu oraz wynegocjowane rabaty. Ponadto dostęp do podstawowych towarów WING SPOT (przygotowanych na wyłączność marki)  - skrzydełka, stripsy oraz sosy, procedury operacyjne i standardy działania oraz obsługi klientów, a także szkolenie franczyzobiorcy i personelu. Ponadto w gestii sieci jest także przekazanie wszelkich instrukcji potrzebnych do skutecznego prowadzenia punktu, obsługa przez opiekuna punktów gastronomicznych, przekazanie standardów punktu WING SPOT.

Minimalna liczba mieszkańców - 20 tys.

Mile widziana łatwo dostępna lokalizacja: ulica handlowa, centrum handlowe, duże osiedla. Preferowane lokalizacje o dużym natężeniu ruchu pieszych.

Minimalna powierzchnia lokalu to 30 m².

Doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane.

Przewidywana kwota inwestycji:

Minimalna kwota inwestycji do otwarcia punktu stacjonarnego to około 40 tys. zł. W

przypadku lokali nieprzystosowanych wcześniej do gastronomii kwota wzrośnie w zależności od stanu technicznego. Istnieje możliwość leasingu sprzętu gastronomicznego.

Jednorazowa opłata wstępna: 4 tys. zł netto. Opłata obejmuje: szkolenia właściciela, personelu, podręcznik  operacyjny, projekty materiałów reklamowych i przygotowanie punktu do uruchomienia.

Opłata miesięczna franczyzowa wyrażona jest w procentach od obrotu.

Opłata marketingowa wyrażona w procentach od obrotu.

Po podpisaniu umowy franczyzowej oraz wniesieniu opłaty licencyjnej franczyzobiorca zostanie przeszkolony z zasad i standardów WING SPOT.

Podczas szkolenia omawiane będą sposoby przyrządzania dań, standardy obsługi klienta, techniki sprzedażowe, porcjowanie składników, zarządzanie magazynem, możliwości promowania punktu, rekrutacja i zarządzanie pracownikami. Praktyczne przygotowanie potraw.

Franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych ze szkoleniem poza kosztami zakwaterowania i dojazdu.

STAVA – pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie

Franczyza od 10 tys. zł

Im wyższa kwota, tym więcej ofert franczyzy na rynku. Naprawdę nie trzeba ogromnych inwestycji, aby cieszyć się zyskami własnej firmy. Za 10 tys. zł możesz mieć swój własny biznes ze Stavą. Jak głosi slogan reklamowy, możesz zwolnić swojego obecnego szefa i mieć samodzielny wpływ na zarządzanie swoim życiem. W Stavie nie występuje opłata wstępna. Nie musisz się martwić wyposażeniem oddziału – franczyzodawca zapłaci za niezbędny sprzęt!

Czym zajmuje się Stava?

Pomaga restauracjom i sklepom rozwijać biznes na dowozach. Obsługuje zamówienia spływające z portali (np. Pyszne.pl, Uber Eats, Glovo), jak również te telefoniczne i ze strony internetowej restauracji czy sklepu. Kwestię dowozu sprowadza do kilku kliknięć na tablecie. Dla klientów oznacza to obniżenie kosztów dostaw, krótszy czas oczekiwania oraz zero kłopotów z kurierami i pojazdami.

Stava stosuje Kodeks Dobrych Praktyk dla franczyzy. O tym, co to oznacza dla biznesu franczyzobiorcy, przeczytasz więcej tutaj.DGE Bruxelles – biura doradcze działające na terenie UE

Sieć rozwija się od 1996 roku, działa w 7 krajach Unii Europejskiej, w których posiada ponad 350 biur. W ramach sieci współpracuje ponad 650 konsultantów i ekspertów. W Polsce sieć jest obecna od stycznia 2005 roku.
Obecnie funkcjonuje 9 biur doradczych DGE położonych w różnych regionach kraju, które pozyskują zarówno kilkumilionowe dotacje dla dużych firmy, jak i kilkudziesięciotysięczne dofinansowanie dla mikro i makro przedsiębiorstw. Od 2009 roku biura franczyzowe świadczą usługi zawiązane z zarządzaniem i rozliczaniem inwestycji dofinansowanych w ramach projektów unijnych.
Wszystkie biura franczyzowe DGE działają na terytorium Unii Europejskiej korzystając z jednego - wspólnego - wizerunku i wspólnej marki oraz mając możliwość oferowania swoim klientom usług świadczonych przez biura centralne.
Biura franczyzowe DGE Bruxelles w Polsce oferują swoim klientom kompleksową pomoc w następujących dziedzinach:

  • doradztwo w zakresie pozyskiwania dotacji unijnych i pozaunijnych;
  • zbieranie informacji o wszystkich aktualnie dostępnych możliwościach współfinansowania projektów - przy pomocy dotacji unijnych, krajowych oraz innych dostępnych źródeł;
  • przygotowanie projektów i wniosków wraz z niezbędną dokumentacją aplikacyjną;
  • pomoc w trakcie procedury aplikacyjnej i po podpisaniu umowy o finansowanie;
  • zarządzenie projektami współfinansowanymi ze środków pomocowych;
  • doradztwo w zakresie rozliczania projektów dotowanych;
  • szkolenia z zakresu dotacji.

Na początek sieć zaoferuje Tobie i Twoim pracownikom kompleksowe Szkolenie Wprowadzające. Trwa ono łącznie dwa tygodnie i prowadzone jest metodą warsztatów. Obejmuje następujące zagadnienia: Środki pomocowe unijne i pozaunijne, Proces Sprzedaży, Obsługa Klienta, Zarządzanie Projektami, Studium Wykonalności oraz Analiza Finansowa, Przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Otrzymasz też wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe. Później będziesz mógł brać udział w organizowanych seminariach aktualizujących.

Franczyzobiorcy korzystają z Bazy Danych należącej do DGE Bruxelles. Baza zawiera informacje o wszystkich dostępnych programach pomocowych na szczeblu unijnym, krajowym i regionalnym. Każde nowe biuro franczyzowe otrzymuje ponadto na początek bazę potencjalnych klientów.
W każdej chwili - pomoc techniczna
Biuro centralne, bez względu na rodzaj Twojego problemu, gwarantuje stałą pomoc w prowadzeniu działalności. Dotyczy to szczególnie pomocy technicznej przy opracowywaniu wniosków o dotację i dokumentacji aplikacyjnej oraz pomocy w trakcie procedury aplikacyjnej.

Koszt licencji to 40 000 zł netto opłaty wstępnej i 10 000 zł netto opłaty rocznej, ryczałtowej, niezmiennej przez cały czas trwania umowy. Opłata wstępna może zostać rozłożona na raty, a w zależności od aktywności biura istnieje możliwość redukcji opłaty wstępnej.
Korzyści płynące ze współpracy z DGE:

  • przynależność do grupy biur doradczych, które - od 1996 roku - działają na terenie UE;
  • korzystanie z zalet pracy w sieci - współpraca pomiędzy poszczególnymi biurami;
  • stała opieka i doradztwo biura centralnego;
  • kompleksowa pomoc od samego początku prowadzenia działalności;
  • wsparcie procesu sprzedaży - przekazanie bazy potencjalnych klientów, zorganizowanie 20 spotkań handlowych, możliwość uczestniczenia w spotkaniach handlowych prowadzonych przez pracowników biura centralnego;
  • Szkolenie Wprowadzające - wiedza oraz warsztat pracy z obszarów związanych z zagadnieniami dotacji + materiały szkoleniowe;
  • seminaria aktualizujące;
  • dostęp do Bazy Danych DGE Bruxelles - programy pomocowe na szczeblu europejskim, krajowym i regionalnym;
  • baza potencjalnych klientów;
  • możliwość korzystania z CRM - systemu służącego do zarządzania relacjami z klientami;
  • własna strona internetowa oraz adresy mailowe;
  • zindywidualizowane materiały firmowe;
  • broszury informacyjne;
  • wielojęzyczna strona internetowa;
  • korzystanie z marki DGE Bruxelles;
  • pomoc marketingowa;
  • promocja międzynarodowa.

Oczekiwania od franczyzobiorcy:

  • przedstawienie zaświadczenia o niekaralności;
  • wykształcenie wyższe;
  • podpisanie umowy o współpracy;
  • wniesienie opłaty wstępnej;
  • wnoszenia rocznej opłaty ryczałtowej;
  • poszanowanie wizerunku i marki franczyzodawcy.

Opłata wstępna pokrywa:

  • przyjęcie do sieci biur DGE Bruxelles;
  • prawo do używania marki;
  • pomoc w rozpoczęciu działalności;
  • korzystanie ze strategii marketingowej od początku działalności;
  • intensywne szkolenie wprowadzające w biurze centralnym dla Franczyzobiorcy i pracowników;
  • materiały Szkoleniowe i Podręcznik Operacyjny;
  • pomoc przez cały czas obowiązywania umowy, włącznie z pomocą telefoniczną on line ze strony konsultantów i ekspertów sieci;
  • wzory logo, nagłówków - do drukowania papieru firmowego, kopert i wizytówek;
  • korzystanie ze zindywidualizowanej strony internetowej (np. www.dge.pl/olsztyn);
  • korzystanie z adresów i kont poczty elektronicznej (np. olsztyn@dge.pl);
  • hasło umożliwiające logowanie się na stronę internetową DGE Bruxelles Polska Restricted Area gdzie na bieżąco aktualizowane są informacje o wszelkich możliwościach finansowania oraz o programach dostępnych na szczeblu unijnym, krajowym i regionalnym.

SILCARE – profesjonalna stylizacja paznokci

Szukasz dobrego, stabilnego i dochodowego pomysłu na biznes? Interesujesz się urodą, pielęgnacją ciała i paznokci? Otwórz punkt franczyzową SILCARE.

Silcare  to doświadczony producent kosmetyków do stylizacji paznokci oraz importer całej gamy akcesoriów do stylizacji paznokci. Wprowadza na rynek kosmetyki o wysokiej jakości, które stosowane są zarówno przez stylistów-wizażystów, jak i konsumentów.

Franczyza SILCARE jest bezpieczną formą biznesu. Przynosi korzyści obydwu stronom umowy, ułatwia wejście na rynek początkującym przedsiębiorcom, którzy niekoniecznie muszą posiadać wysoki kapitał, ale również partnerom działającym na rynku od wielu lat. Z jednej strony franczyza zapewnia swobodę działania. Z drugiej strony - poprzez wykorzystanie „know-how” franczyzodawcy oraz sprawdzonej wiedzy marketingowej i reklamowej - wpływa na wzmocnienie marki. Silna marka i stabilny partner daje poczucie bezpieczeństwa i zwiększa możliwości biznesowe.

System franczyzowy SILCARE to przede wszystkim gwarancja niższych kosztów prowadzenia działalności, mniejszego zaangażowania kapitału, przy wysokiej marży i rosnących obrotach w otoczeniu współzawodniczących firm.

Program franczyzowy producenta kosmetyków SILCARE jest:

  • sprawdzony;
  • dochodowy;
  • dostosowany do różnych form współpracy.

Sieć propponuje otwarcie franczyzy w  formie Wyspy Drogeryjnej lub Luksusowej Drogerii Silcare.

Otrzymasz wsparcie marketingowe, merytoryczne i handlowe. Celem sieci jest wypromowanie produktów dobrych jakościowo a zarazem tanich, dostępnych dla szerokiej rzeszy stylistów i hurtowni specjalistycznych. Zaproponuje Ci nawiązanie korzystnej współpracy – oferując rabat nawet do 50% na swoje produkty umieszczone w  sklepie internetowym.

Sklepy działające pod  szyldem SILCARE zyskują korzystne dla obu stron warunki współpracy, oferując nawet do 55% marży. Jako licencjodawca SILCARE dba o jednolitą wizualizację sklepów. W trosce o wysoką jakość usług organizuje kursy i szkolenia zarówno dla właścicieli sklepów, jak i personelu. Sklepy otoczone są stałą opieką profesjonalnych doradców, którzy pomagają w odpowiednim zagospodarowaniu przestrzeni, ekspozycji towaru na półkach. Udziałem franczyzobiorcy są również korzyści płynące z działań marketingowych i promocyjnych prowadzonych przez sieć.

Podstawowe wymagania przystąpienia do Sieci Franczyzowej Silcare:

  • gotowość do prowadzenia własnej działalności, przedstrzegając zasad współpracy franczyzowej popartej umową i regulaminem;
  • gotowość do podjęcia długoletniej współpracy;
  • zaangażowanie i lojalność wobec franczyzodawcy;
  • kapitał inwestycyjny na rozpoczęcie prowadzenia biznesu.

Firma SILCARE istnieje od 11 lat i jest największym w Europie producentem żelu UV. Jako producent gwarantuje stałą wysoką jakość oferowanych produktów. Koncept biznesowy jest sprawdzony i jego rentowność została wykazana.  

System SILCARE to najbardziej korzystna i elastyczna oferta franczyzy na polskim rynku.

Ponadto:

  • szybki proces otwarcia drogerii, inwestycja już od 40.000 zł;
  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną ogólnopolską marką SILCARE, dobrze kojarzoną przez klientów indywidualnych oraz profesjonalistów;
  • na cały okres współpracy franczyzobiorca otrzymuje stoisko SILCARE;
  • gwarancja atrakcyjnych marży potwierdzających dochodowość;
  • franczyzobiorca zapewnia brak opłat miesięcznych;
  • 2 i 3 letni okres trwania umowy z możliwością jej przedłużenia co jest wyrazem bezpiecznej i stabilnej współpracy;
  • gotowy Biznes Plan;
  • pełne wsparcie franczyzodawcy przez cały okres trwania umowy;
  • know-how, który przyczynia się do zwiększenia obrotów;
  • franczyzodawca zapewnia materiały marketingowe oraz zapewnia systematyczny plan promocji. Bieżąca ogólnopolska reklama i promocja w placówkach;
  • prestiżowy desing wyspy drogeryjnej.

Model I - Wyspa Drogeryjna SILCARE

  • 19 500 zł netto – opłata licencyjna;
  • 25 000 zł netto - zatowarowanie wyspy;
  • Opcjonalne wyposażenie sprzętowe.

W skład opłaty licencyjnej wchodzi: udzielenie licencji na korzystanie ze znaku towarowego SILCARE, wyspa handlowa z nośnikami reklamowymi, pełen pakiet marketingowy.

Model II – Drogeria Silcare Basic Dla pomieszczenia o wielkości ok. 40 m²

  • 25 000 zł netto – opłata licencyjna
  • 25 000 zł netto – zatowarowanie drogerii
  • 5 500 zł netto – opcjonalne wyposażenie sprzętowe.

W skład opłaty licencyjnej wchodzi: udzielenie licencji na korzystanie ze znaku towarowego SILCARE, system meblowy dostosowany specjalnie pod konkretne pomieszczenie wraz z nośnikami reklamowymi, pełen pakiet marketingowy.

Franczyzobiorcą SILCARE można zostać już od 40 tys. zł.

Franczyzodawca gwarantuje rentowność inwestycji już po 6 miesiącach od rozpoczęcia aktywnej sprzedaży. Jednak przy pełnym zaangażowaniu franczyzobiorcy w prowadzeniu wyspy drogeryjnej, okres ten może być jeszcze krótszy.

Sieć proponuje również osobiste zaangażowanie się w sprzedaż, gdyż obniży to koszty zatrudnienia i ubezpieczenia.

PIEKARNIA OSKROBA – w krainie chleba

Oferuje wypiek pieczywa na miejscu, przez co jest w stanie zaproponować klientowi szeroką gamę wysokiej jakości produktów.

Swój sukces zawdzięcza umiejętnemu łączeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i wieloletniego doświadczenia. Doskonałym przykładem tego, jak można łączyć tradycję i nowoczesność, jest nowa linia do produkcji chleba formowego na naturalnym zakwasie, wykorzystująca rewolucyjną technologię czystych pomieszczeń (clean room). Jest to najnowocześniejsza a przy tym naturalna metoda przedłużania trwałości pieczywa.

Wypieki sieci dostępne są w hipermarketach i hurtowniach spożywczych, supermarketach, dyskontach, sklepach detalicznych oraz w punktach firmowych, należących do naszej własnej sieci franczyzowej, która obejmuje w tej chwili około 150 placówek.

Oferta sieci:

  • sprawdzony system franczyzową;
  • umowa na czas nieokreślony;
  • pomoc w weryfikacji lokalu;
  • pomoc w zakresie przygotowania lokalu pod wymogi Sanepidu;
  • projekt sali sprzedażowej zatwierdzonego punktu;
  • kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy);
  • cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków, sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania punktu;
  • codzienne dostawy asortymentu;
  • dostęp do elektronicznego systemu zamówień;
  • bogata analityka prowadzonej sprzedaży.

Wymagania:

  • własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia;
  • możliwość osobistego zaangażowania, poświęcenia czasu na zarządzanie i pracę w sklepie firmowym;
  • posiadanie lokalu wynajmowanego lub własnego o powierzchni min. 40-50 m²;
  • możliwość podłączenia w lokalu prądu trójfazowego, siły 22 kW;
  • posiadanie wkładu własnego potrzebnego do wykonania aranżacji i technicznego dostosowania lokalu w wysokości 30 000 - 50 000 zł;
  • możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej, jako jedynego kosztu przystąpienia do sieci, w wysokości 12 000 netto;
  • posiadanie książeczki sanepidu z aktualnymi badaniami na nosicielstwo;
  • brak przeciwwskazań do pracy z produktami zawierającymi mąkę i drożdże;
  • posiadanie aktualnego zaświadczenia o niekaralności;
  • posiadanie silnego zaangażowania w rozwój własnej działalności.

 

WESTERN TORTILLA – street food, tortilla w różnych smakach

Chrupiący kurczak, kolorowa kompozycja sałat i warzyw, pyszne sosy, a całość zamknięta w delikatnym wrapie.

WESTERN TORTILLA to nowy koncept gastronomiczny inspirowany panującą obecnie modą street food. Sieć specjalizuje się w sprzedaży tortilli w różnych odsłonach smakowych, oferowanych na wynos. Bazą dania jest chrupiący kurczak w panierce z dodatkiem świeżych warzyw, ziół, aromatycznych przypraw i sosów. Oprócz standardowych propozycji, w menu znajdują się również tortille świata o egzotycznym, orientalnym smaku.

Atutem konceptu jest oryginalność smaku tortilli, krótki czas przygotowania i oczekiwania na posiłek oraz pełna mobilność usługi. Ponadto jest to najtańsza franczyza dostępna na rynku gastronomicznym, co umożliwia osiągnięcie szybkiego zwrotu z inwestycji.

WESTERN TORTILLA można otworzyć na kilka sposobów:

  • zakup mobilnej przyczepy gastronomicznej wraz z pełnym wyposażeniem. Koszt zakupu wynosi 38 tys zł.;
  • otworzenie lokalu z okienkiem podawczym o powierzchni min. 10m². Koszt otwarcia tego typu Western Tortilla zaczyna się od 15 tys. zł.;
  • otwarcie lokalu z miejscami siedzącymi o minimalnej powierzchni 30 m². Koszt wynosi od 20 tys. zł.

Marzysz o własnym biznesie? Jesteś przedsiębiorczy i chcesz osiągnąć sukces? Sieć pomoże Ci zrealizować Twój cel.

WESTERN TORTILLA to koncept przystępny dla każdego. Współpracę z siecią może rozpocząć każdy. Dział szkoleniowy w pełni przygotuje Ciebie oraz personel do prowadzenia własnej gastronomii. Ponadto zaoferuje Ci pełne wsparcie profesjonalnych managerów na każdym etapie współpracy oraz brak opłaty wstępnej i marketingowej.

 

 

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.31

Udostępnij artykuł:

W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców W jakich obszarach sieć powinna wspierać swoich franczyzobiorców
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem