zaloguj
PRZEWIŃ

Dla prawdziwych mężczyzn sklep ze sprzętem survivalowym

Podstawowe wymagania dla franczyzobiorcy

Survival staje się coraz bardziej popularny - jest nie tylko odskocznią od codziennej rutyny i pozwala na bliski kontakt z naturą. Coraz więcej osób prowadzi aktywny tryb życia, a w poszukiwaniu przygód wybiera się na w leśne ostępy czy góry. Survivalowe wyprawy nie obędą się bez urządzeń, które pozwolą szybciej obrać właściwy kierunek i trafić do celu, rozpalić ogień w każdych warunkach, zaspokoić głód, ogrzać się, rozświetlić drogę, a także uniknąć nieplanowanego spotkania z niedźwiedziami lub innymi niebezpiecznymi zwierzętami.

Wyruszając w teren o każdej porze roku potrzebna jest dobra odzież i plecaki. Dlatego też poszukiwacze przygód poszukują także dobrego sklepu, w którym mogą nabyć najwyższej jakości ubrania, profesjonalny sprzęt survivalovy, akcesoria turystyczne i sportowe oraz produkty obronne z którymi ekstremalne wyprawy nie są straszne.

Sklepy Hobby4Men odwiedza także mnóstwo ludzi chcących zakupić prezent dla bliskich i wybrać coś z szerokiego asortymentu lornetek, latarek, scyzoryków, multitoole, ogrzewaczy, krzesiw, książek i wiele innych. DPB

Koszty inwestycji można by określić na zasadzie kosztów na 1 metr kw. I tak: ok. 1.000 na metr kwadratowy to remont lokalu, ok. 1.000 / metr kw. - meble i ok. 3.000 / metr kw -towar.

Firma nie pobiera żadnych miesięcznych opłat. Osoba chcąca otworzyć sklep pod szyldem Hobbyy4Men nie musi też posiadać pełnej wiedzy o produktach. Firma bezpłatnie przeszkoli ekipę sklepu, tak, aby pomogła klientom dobrać ich wyposażenie tak, aby dawało możliwie duże spektrum jego wykorzystania podczas eskapady.

Najlepsze lokalizacje na otwarcie sklepu to miejsca o nasilonym ruchu pieszych w centrach miast, w galeriach oraz pasażach handlowych z dobrym dojazdem i bliskim parkingiem. Wielkość sklepu już od 30 m kw.

Firma zapewnia zaopatrzenie w cenach nieosiągalnych dla konkurencji, procedury operacyjne oraz standardy obsługi klienta, wyposażenie lokalu w elementy graficzno reklamowe, w tym znaki towarowe, wsparcie w wykonaniu aranżacji, zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem sklepu.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.15

Udostępnij artykuł:

Franczyza bez cięć odpowiadamy Franczyza bez cięć odpowiadamy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem