zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Debiut Roku podczas targów Franczyza Expo 2019 - Krowarzywa

Podczas tegorocznych targów Franczyza Expo 2019 Krowarzywa zdobyła tytuł Debiut Roku.Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Zrodziła się z pasji dwóch przyjaciół: Krzysztofa i Huberta, którzy postanowili stworzyć miejsce, jakiego sami nie mogli znaleźć na mapie Warszawy – lokal, w którym mogliby zjeść dobrego roślinnego burgera, przygotowywanego na miejscu, ze świeżych składników, serwowanego w solidnych porcjach i w przystępnej cenie. Opracowali autorskie receptury, zatudnili wegańską załogę i wystartowali z pierwszym lokalem w 2013 roku.

Zainteresowanie wegańskimi burgerami przerosło wszelkie oczekiwania. Od pierwszego dnia Krowarzywa pękała w szwach. Kolejki ciągnęły się daleko poza drzwi lokalu. Wkrótce pojawiły się również pierwsze wyróżnienia, m. in za najlepszą warszawską burgerownię i za najlepszą knajpę streetfoodową w rankingu Gazety Wyborczej.

 

Najbardziej popularny wsród turystów z całego swiata portal TripAdvisor rok po roku przyznaje nam Certyfikat Jakosci. Pisali o nas m. in. Angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japonska telewizja nakreciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadalismy wielokrotnie równiez w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy prawie 90 tysięcy fanów na Facebooku i prawie 30 tysiecy na Instagramie i ciagle przybywa nowych. Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrzadzane z pasja, naturalne, zdrowe i modne.

 

W 2017, po wielu miesiącach przygotowań, rozpoczęliśmy ekspansję za pomocą systemu franczyzowego. Obecnie posiadamy 11 lokali: 4 w Warszawie, w Krakowie, Białymstoku, Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Rzeszowie, Bydgoszczy oraz foodtrack’a. Latem, na najbardziej popularnych festiwalach muzycznych: Opener i OFF, ustawiają się do nas długie kolejki fanów wegańskich burgerów. Cieszymy się ogromnym zainteresowaniem wszędzie, gdzie tylko się pojawimy.

 

Kluczem do naszego sukcesu jest dobre jedzenie. Niezależnie od mody na weganizm i zdrowy tryb życia czy działań marketingowych, najważniejszy jest zawsze dobry produkt. To zawsze się obroni. Sprzedajemy to, co sami lubimy i przygotowujemy nasze produkty tak jak sami chcielibyśmy je otrzymać. Kładziemy największy nacisk na to żeby nasze składniki były świeże, lokalne i codziennie dostarczane do naszych lokali, a sposób przygotowania równie wysokiej jakości. Nasi goście to doceniają i dlatego z każdym dniem przybywa coraz więcej fanów naszych burgerów.

 

Nasze menu to przede wszystkim burgery – to od nich wszystko się zaczęło. Mamy 5 stałych roślinnych burgerów oraz jeden Smak Miesiąca – co miesiąc inny, z sezonowych składników. Każdego naszego burgera można zamówić w wersji klasycznej – w bułce jasnej, ciemnej lub bezglutenowej, ale również w formie wrapa lub bowla, czyli sałatki z kaszą jaglaną zamiast pieczywa.

 

Nasze menu uzupełniają wegańskie hot dogi oraz wegański kebab, który stał się hitem. Dla spragnionych mamy smufi – koktajle warzywno-owocowe oraz nasze własne napoje butelkowe, np. na bazie yerba mate.

 

Za sukcesem każdego przedsięwzięcia stoją ludzie. Nie inaczej jest też w Krowarzywa.  Pomysłodawcami i właścicielami od samego początku są Krzysztof Bożek i Hubert Denis, którzy cały czas aktywnie angażują się w funkcjonowanie lokali.  

W zespole jest również Kornel – manager ds. Jakości i główny kucharz, odpowiedzialny za receptury i sprawujący pieczę nad smakiem naszych potraw. Marcin, manager ds. franczyzy, dba o sprawne działanie istniejących lokali oraz nadzoruje powstawanie nowych. W biurze rządzą Panie – Ania i Iwona dbają o wszystkie kwestie organizacyjne i administracyjne, bez których firma nie mogłaby funkcjonować. Monika, z działu Marketingu, codziennie z uśmiechem odpowiada na komentarze naszych fanów i gości.

Na co dzień jesdnak nasi goście widzą w lokalach te same uśmiechnięte twarze – obsługa każdego lokalu to wizytówka firmy i staramy się żeby była ona jak najlepsza.

 

 

 

 

 

 

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.21

Udostępnij artykuł:

Fastfood z foodtrucka pomysłem na biznes Fastfood z foodtrucka pomysłem na biznes
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem