Debiut Roku podczas targów Franczyza Expo 2019 - Krowarzywa
Podczas tegorocznych targów Franczyza Expo 2019 Krowarzywa zdobyła tytuł Debiut Roku.Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Zrodziła się z pasji dwóch przyjaciół: Krzysztofa i Huberta, którzy postanowili stworzyć miejsce, jakiego sami nie mogli znaleźć na mapie Warszawy – lokal, w którym mogliby zjeść dobrego roślinnego burgera, przygotowywanego na miejscu, ze świeżych składników, serwowanego w solidnych porcjach i w przystępnej cenie. Opracowali autorskie receptury, zatudnili wegańską załogę i wystartowali z pierwszym lokalem w 2013 roku.
Zainteresowanie wegańskimi burgerami przerosło wszelkie oczekiwania. Od pierwszego dnia Krowarzywa pękała w szwach. Kolejki ciągnęły się daleko poza drzwi lokalu. Wkrótce pojawiły się również pierwsze wyróżnienia, m. in za najlepszą warszawską burgerownię i za najlepszą knajpę streetfoodową w rankingu Gazety Wyborczej.
Najbardziej popularny wsród turystów z całego swiata portal TripAdvisor rok po roku przyznaje nam Certyfikat Jakosci. Pisali o nas m. in. Angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, Forbes i The Economist, włoscy blogerzy kulinarni, a japonska telewizja nakreciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadalismy wielokrotnie równiez w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy prawie 90 tysięcy fanów na Facebooku i prawie 30 tysiecy na Instagramie i ciagle przybywa nowych. Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrzadzane z pasja, naturalne, zdrowe i modne.
W 2017, po wielu miesiącach przygotowań, rozpoczęliśmy ekspansję za pomocą systemu franczyzowego. Obecnie posiadamy 11 lokali: 4 w Warszawie, w Krakowie, Białymstoku, Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Rzeszowie, Bydgoszczy oraz foodtrack’a. Latem, na najbardziej popularnych festiwalach muzycznych: Opener i OFF, ustawiają się do nas długie kolejki fanów wegańskich burgerów. Cieszymy się ogromnym zainteresowaniem wszędzie, gdzie tylko się pojawimy.
Kluczem do naszego sukcesu jest dobre jedzenie. Niezależnie od mody na weganizm i zdrowy tryb życia czy działań marketingowych, najważniejszy jest zawsze dobry produkt. To zawsze się obroni. Sprzedajemy to, co sami lubimy i przygotowujemy nasze produkty tak jak sami chcielibyśmy je otrzymać. Kładziemy największy nacisk na to żeby nasze składniki były świeże, lokalne i codziennie dostarczane do naszych lokali, a sposób przygotowania równie wysokiej jakości. Nasi goście to doceniają i dlatego z każdym dniem przybywa coraz więcej fanów naszych burgerów.
Nasze menu to przede wszystkim burgery – to od nich wszystko się zaczęło. Mamy 5 stałych roślinnych burgerów oraz jeden Smak Miesiąca – co miesiąc inny, z sezonowych składników. Każdego naszego burgera można zamówić w wersji klasycznej – w bułce jasnej, ciemnej lub bezglutenowej, ale również w formie wrapa lub bowla, czyli sałatki z kaszą jaglaną zamiast pieczywa.
Nasze menu uzupełniają wegańskie hot dogi oraz wegański kebab, który stał się hitem. Dla spragnionych mamy smufi – koktajle warzywno-owocowe oraz nasze własne napoje butelkowe, np. na bazie yerba mate.
Za sukcesem każdego przedsięwzięcia stoją ludzie. Nie inaczej jest też w Krowarzywa. Pomysłodawcami i właścicielami od samego początku są Krzysztof Bożek i Hubert Denis, którzy cały czas aktywnie angażują się w funkcjonowanie lokali.
W zespole jest również Kornel – manager ds. Jakości i główny kucharz, odpowiedzialny za receptury i sprawujący pieczę nad smakiem naszych potraw. Marcin, manager ds. franczyzy, dba o sprawne działanie istniejących lokali oraz nadzoruje powstawanie nowych. W biurze rządzą Panie – Ania i Iwona dbają o wszystkie kwestie organizacyjne i administracyjne, bez których firma nie mogłaby funkcjonować. Monika, z działu Marketingu, codziennie z uśmiechem odpowiada na komentarze naszych fanów i gości.
Na co dzień jesdnak nasi goście widzą w lokalach te same uśmiechnięte twarze – obsługa każdego lokalu to wizytówka firmy i staramy się żeby była ona jak najlepsza.

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Sukces w biznesie z myjnią parową

PREMIEROWA EDYCJA TARGÓW FRANCZYZA EXPO ZA NAMI!

Dzierżawa ekspresów do kawy - wygodne rozwiązanie dla przedsiębiorstw

Wtyczki Wordpressa, które warto wykorzystać na stronie WWW

Mail Boxes Etc. – Mądra franczyza

Franczyza bez wkładu własnego - czy to możliwe

Ile zapłacimy za wybrane opcje franczyzowe

W sieci łatwiej niż samemu - 5 powodów dla których warto prowadzić biznes we franczyzie

Na 100 kroków przed konkurencją - LUCART nadal w czołówce motoryzacyjnych konceptów

Czy warto zatrudniać doradcę personalnego

Mini Donuts King Już w Polsce
