zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Bierzemy pod lupę franczyzy w granicach 85-90 tys. zł

 

 

 

ZIEMNIAK I SPÓŁKA – witaj w kartoflanym świecie

 

 

A oto inna propozycja biznesu z ziemniakiem jako głównym bohaterem.

 

Główne role w menu grają pieczone ziemniaki wypełniane różnego rodzaju nadzieniem – przygotowywanym codziennie na świeżo przez zespół. Oprócz tego serwowane są smażone na świeżo placki ziemniaczane podane w różnej postaci, domowe frytki własnej produkcji smażone w stylu belgijskim, a także inne ziemniaczane przysmaki.

 

Oferta dla franczyzobiorców:

  • nowy, świeży koncept gastronomiczny, którego głównym produktem są niespotykane, pieczone jak w ognisku ziemniaki wypełniane nadzieniem –menu jest proste, a jednocześnie całkowicie nowatorskie;
  • jako jedyna firma na rynku franczyzowym w Polsce posiada w swojej ofercie smażone na świeżo placki ziemniaczane (pełna standaryzacja i procedury produkcji);
  • prawo do używania logo i nazwy firmy;
  • pomoc sieci w uzyskaniu dostępu do wynajmowania powierzchni w galeriach handlowych, które dziś są najlepszymi dostępnymi lokalizacjami dla rynku gastronomicznego;
  • systemy rekrutacji personelu, systemy szkoleń oraz budowania relacji z personelem;
  • całe know – how firmy, książki produkcyjne, procedury HACCP, standardy funkcjonowania;
  • wsparcie w prowadzeniu profesjonalnej księgowości – sieć korzystała z usług zewnętrznych firm konsultingowych, które pomogły njej stworzyć procedury profesjonalnego zarządzania finansami w gastronomii i pełnej kontroli kosztów;
  • ogromne wsparcie marketingowe, na wszystkich płaszczyznach, od zarządzania profilem na Facebooku po produkcję spotów do radia – wszystko w bardzo konkurencyjnych cenach, będziesz korzystałz wypracowanych przez sieć rabatów;
  • zamówienia wszelkich materiałów reklamowych poprzez platformę zakupową stworzoną na wyłączność marki Ziemniak i Spółka®;
  • szkolenia franczyzobiorców oraz personelu nowo otwieranych lokali, zarówno na początku jak i przez cały okres współpracy;
  • korzystanie z wynegocjowanych przez sieć rabatów u dostawców, sprawdzona lista produktów wysokiej jakości, korzystanie z doświadczenia sieci przy wyposażeniu lokalu oraz korzystanie z rabatów dotyczących wyposażenia lokali.

 

Sieć posiada dwa koncepty, pod którymi można uruchomić lokal z logo firmy:

  • koncept Fast food – (centra handlowe, ścisłe centra dużych miast) – naczynia jednorazowe, samoobsługa, lokal od 40 m² wzwyż;
  • koncept restauracyjny – miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, lokal od 70 m² wzwyż, obsługa kelnerska, dostawa jedzenia do domów oraz firm.

 

Przewidywana suma inwestycji:

  • kwota inwestycji wynosi od 80 do 300 tys. zł netto (jeśli w grę wchodzi najem powierzchni w galerii handlowej);
  • opłata licencyjna – 0 zł;
  • opłata franczyzowa, miesięczna – 1,3 tys. zł netto niezależnie od obrotu.

 

Podstawowe wymagania sieci:

  • pełne zaangażowanie i skupienie uwagi na otwieranej restauracji;
  • gotowość na przejście szeregu szkoleń zgodnie ze standardami marki;
  • posiadanie wyżej wymienionych finansów na dokonanie inwestycji;
  • gotowość na samodoskonalenie swojej osoby jako zarządcy biznesu na wszystkich płaszczyznach;
  • pozytywne nastawienie i optymistyczne usposobienie.

 

Sieć posiada know – how zarówno na koncept skoncentrowany na samoobsłudze w klimacie fast food jak i lokal bardziej restauracyjny, z pełną obsługą kelnerską. Każdy koncept ma opracowane szczegółowe, indywidualne standardy pracy oraz zakres obowiązków. Wszyscy franczyzobiorcy, sprzedawcy, kucharze, kelnerzy oraz dostawcy jedzenia będą przez sieć wyszkoleni do najwyższych, profesjonalnych standardów obsługi gości.

 

Oczekiwania sieci:

  • jednorazowa opłata licencyjna wynosi 0 zł;
  • opłata franczyzowa, miesięczna – 1300 zł netto niezależnie od obrotu;
  • pełna dyspozycyjność, zaangażowanie i skupienie energii na lokalu, który będzie z nami otwierany.

 

Kwota inwestycji w galerii handlowej wyniesie od 200 000 do 300 000 zł, jednak znaczną część tej sumy będzie stanowiło tzw. zabezpieczenie najmu czyli kaucja zwrotna, którą trzeba będzie wpłacić na konto centrum handlowego.

 

Kwota inwestycji w lokal znajdujący się w mieście – od 80 do 140 tysięcy złotych (lokal gastronomiczny).

 

Od 120 000 zł do 150 000 zł – lokal wymagający przystosowania dla gastronomii.

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.27

Udostępnij artykuł:

Al.Capone specjaliści od alkoholu Al.Capone specjaliści od alkoholu
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem