Dla piękna ciała i umysłu – franczyza w branży „beauty”
YVES ROCHER - w świecie zapachów i kosmetyków opartych na wyciągach roślinnych
YVES ROCHER jest francuską firmą kosmetyczną. W 1959 roku YVES ROCHER postanowił podzielić się ze światem swoją wiedzą na temat świata roślin i zaczął tworzyć kosmetyki dla kobiet. W ofercie sieć posiada kosmetyki roślinne, hipoalergiczne, kolorowe i ekologiczne. Są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, higieny, pełną paletę makijażu oraz perfumy. Naturalne, oparte na wyciągach roślinnych, nie testowane na zwierzętach i przede wszystkim przystępne cenowo produkty cieszą się dużym powodzeniem wśród klientek.
Dzięki temu sieć sklepów, w których sprzedawane są wyłącznie kosmetyki IVES ROCHER, powiększa się z roku na rok. Sklepy marki często połączone z firmowymi gabinetami kosmetycznymi są obecne w największych miastach w Polsce. YVES ROCHER POLSKA oferuje pomoc w zakresie przygotowania sklepu do otwarcia, dostarcza materiały promocyjne i umożliwia bezpłatne szkolenia personelu.
Jednostki własne:
41 sklepów własnych (m.in.: Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Poznań, Bydgoszcz, Szczecin, Radom, Zabrze, Bielsko-Biała, Mikołów, Katowice,)
Przewidywana suma inwestycji:
Oprócz kosztów związanych z przystosowaniem lokalu do prowadzenia działalności, wkład kapitałowy biorcy określa się na około 110 tys. zł netto (meble + pierwsze zatowarowanie sklepu).
Podstawowe wymagania sieci:
- lokal z witryną w centrach handlowych lub przy głównych ulicach handlowych miast przekraczających 100 tys. mieszkańców;
- minimalna powierzchnia sprzedaży - 30 m² + 10 m² zaplecza + 10 m² jeśli biorca planuje prowadzenie w ramach działalności również gabinetu kosmetycznego;
- podporządkowanie się standardom obsługi klienta i zasadom związanym z działaniami marketingowymi, jednolitymi w całej Polsce.
Sprawdź też inne pomysły na biznes