zaloguj
PRZEWIŃ

Masz 20 000 zł - opłacalna franczyza jest w zasięgu Twojej ręki!

Dysponując 20 tys. zł możesz też rozpatrzyć branżę gastronomiczną. I to niebanalną. Jeśli znasz się na orientalnych smakach zastanowić się nad siecią...

Himalaya Momo - mobilne wózki z himalajskimi pierogami

"Himalaya momo" promuje sztukę kulinarną Nepalu. Nazwa firmy nawiązuje do najwyższych gór świata oraz do tybetańskich pierogów zwanych "momo". Są one serwowane m.in. z warzywami lub z kurczakiem oraz z sosem sezamowym. Wszystkie dania są przygotowywane są na podstawie receptur opracowanych przez kucharzy z Nepalu, Tybetu i Buthanu.

Dla franczyzobiorców "Himalaya momo" przygotowała trzy koncepty współpracy: restaurację, pierogarnię oraz sprzedaż prowadzoną z wózka.

Mobilne wózki z pierogami momo to koszt inwestycji od 20 tys. zł., pierogarnie momo - koszt inwestycji 100 tys. zł oraz tradycyjne restauracje z zapleczem kuchennym i z nastawieniem na wydarzenia kulturalno - muzyczne - koszt inwestycji 150 tys. zł.

W dobie rozkwitu rynku street food, sprzedaż kołaczy to biznes wpisujący się w aktualne trendy. Modna forma zakupu jedzenia z przyczepy gastronomicznej, w połączeniu z niszowym produktem uczyni taki punkt gastronomiczny niezwykle atrakcyjny dla klientów.

Kołacz na okrągło - biznes o smaku węgierskich kołaczy

Sieć franczyzowa street food "Kołacz na Okrągło" narodziła się z fascynacji smakiem oryginalnych węgierskich kołaczy, chętnie kupowanych w budkach na ulicach Budapesztu.

Ten pomysł na biznes doskonale wpisuje się europejską Kulturę Street Food. Tworzy sieć street fordów usytuowanych w najpopularniejszych punktach polskich miast, co sprawia, że marka staje się coraz bardziej rozpoznawalna.

Firma oferuje całoroczny biznes i własny punkt sprzedaży kołaczy. Dzięki współpracy z największymi w Polsce sieciami handlowymi oraz licznymi galeriami handlowymi w całym kraju jest w stanie zaproponować swoim franczyzobiorcom atrakcyjną lokalizację.

"Kołacz na Okrągło" to franczyza pod klucz, zaprojektowana tak, by sprawnie przekazać pełną wiedzę, jak poprowadzić własny biznes. Oznacza to, że franczyzobiorca decydując się na franczyzę z firmą: kupuje w pełni wyposażoną przyczepę, przechodzi szkolenie, otrzymuje know-how, pozwolenie sanepidu na prowadzenie działalności oraz pomoc w pozyskaniu lokalizacji lub otrzymuje gotową lokalizację, co jest kluczową sprawą w prowadzeniu tego typu działalności.

Firma pomaga również w pozyskaniu finansowania (kredyt, leasing) w jednym z największych banków w Polsce. Dzięki temu, przy minimalnej inwestycji 10 tys. zł, przedsiębiorca ma możliwość prowadzenia całorocznego biznesu o wysokiej stopie zwrotu.

Kołacz na Okrągło to obecnie największa i najprężniej rozwijająca się sieć street food w Polsce. Min. kwota inwestycji to 10 - 20 000 zł.

Jak więc widać, mając 20 tys. zł zaoszczędzonych środków można pokusić się o całkiem ciekawe i opłacalne biznesy franczyzowe.

Pamiętajmy jednak o tym, aby rzetelnie przeanalizować każdą z ofert. Sprawdzić, czy nie zawiera ona dodatkowych szczegółowych wymagań lub kosztów, o których franczyzodawcy nie zawsze informują w swoich podstawowych materiałach informacyjno-promocyjnych.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.15

Udostępnij artykuł:

Podarunkowe gadżety pomysłem na biznes Podarunkowe gadżety pomysłem na biznes
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem