10 pomysłów na franczyzę w granicach 65-70 tys. zł
NASZ NALEŚNIK – największa sieć naleśnikarni w Polsce
NASZ NALEŚNIK to sprzedaż na miejscu, na wynos i z dowozem do klienta oraz produkcja naleśników według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie szkolenia w naleśnikarni w Warszawie. Naleśniki są smażone na oczach klienta. Farsze, ciasto, przygotowywane są na świeżo, codziennie. W menu sieć posiada 78 rodzajów naleśników pszennych, gryczanych i pancake (naleśników amerykańskich).
NASZ NALEŚNIK zezwala franczyzobiorcy korzystać z opatentowanego logo firmy i sprzedaży produktów (naleśników), według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie 2-tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy.
Szkolenie jest bezpłatne, natomiast posiłki i nocleg pokrywa franczyzobiorca. Dzięki doświadczeniu i posiadanej wiedzy (know-how) NASZ NALEŚNIK odciąża Cię od wielu obowiązków jako przedsiębiorcy. To pozwala Ci całkowicie skupić się na codziennych działaniach bezpośrednio w Twojej naleśnikarni.
Sieć zapewni Ci stałe, profesjonalne wsparcie dzięki organizacji franczyzy. Bierze też na siebie i pomaga w istotnych kwestiach, takich jak: szkolenie pracowników, wskazanie zaopatrzenia (listy zakupowe) , wyposażenia i wystroju naleśnikarni, ekspozycji produktów, reklamy i promocji.
Przeczytaj, czy ta franczyza jest dla Ciebie
Jako franczyzobiorca powinieneś być wysoce umotywowanym, samodzielnym przedsiębiorca, umiejącym nawiązać dobre relacje biznesowe oraz stałą współpracę z partnerem franczyzy.
Powinieneś posiadać swój własny (lub wynajęty) lokal handlowy i mieć możliwość całkowitego skupienia się na działaniach w swoim biznesie. Możesz cały swój czas pracy poświęcać na to, co robisz najlepiej, skoncentrować się na profesjonalnej, przyjaznej obsłudze klienta oraz na kierowaniu swoją załogą i całą naleśnikarnią.
Współpraca
Istotą współpracy obydwu stron jest to, aby franczyzodawca i franczyzobiorca pracowali w atmosferze wzajemnego zaufania i silnego przekonania, co do obustronnych korzyści takiej formy kooperacji.
W ramach pakietu franczyzowego sieć da Ci:
- sprawdzony pomysł na własną działalność gospodarczą - dzięki zastosowaniu sprawdzonych przez nas procedur, ograniczy do minimum ryzyko Twojej działalności gospodarczej;
- dogodne warunki handlowe – sieć przekaże Ci w toku intensywnego szkolenia całą wiedzę o swoich produktach, sposobie ich przygotowania i sprzedaży, tworząc wierną kopię biznesu, które już odniosło sukces;
- system promocji i reklamy - dzięki uczestnictwu w sieci, Franczyzobiorca minimalizuje niektóre koszty własnej działalności gospodarczej. Otrzymuje np. możliwość umieszczenia danych swojej naleśnikarni, zdjęć, prowadzenia sprzedaży naleśników w systemie on-line na stronie internetowej. W ramach pakietu know-how firma oferuje wszelką pomoc potrzebną do otworzenia naleśnikarni (nawet osobie, która nigdy nie miała styczności z gastronomią).
W ramach opłaty licencyjnej otrzymasz (15.000 zł brutto):
- pomoc w ocenie i znalezieniu lokalu;
- pomoc w projekcie technologicznym potrzebnym do odbioru lokalu przez sanepid;
- pomoc merytoryczną w urządzaniu i aranżacji naleśnikarni;
- pomoc w zakupie potrzebnego sprzętu do naleśnikarni (wskazanie miejsc, kontaktu, gdzie można potrzebny sprzęt kupić taniej);
- bezpłatne szkolenie w naleśnikarni w Warszawie od 7 dni (minimum) do 14 dni (wystarczająco) Ilość osób i długość szkolenia jest dostosowana do potrzeb franczyzobiorcy. Szkolenie musi się odbyć w naleśnikarni w Warszawie, ponieważ osoby szkolone obserwują i uczestniczą we wszystkim, co się dzieje w naleśnikarni od jej otworzenia do zamknięcia. Biorą udział we wszystkich czynnościach jakie później wykonują samodzielnie;
- kolejne szkolenia dla przyszłych pracowników franczyzobiorcy (bezpłatnie);
- bezpłatne szkolenia w momencie wprowadzania nowości w menu;
- projekty : - gotowe projekty karty menu naleśników, menu napojów, ulotek, wizualizacje obrendowania lokalu, profesjonalne zdjęcia naleśników, oraz materiałów reklamowych, które potrzebne będą do uruchomienia naleśnikarni NASZ NALEŚNIK. W momencie , kiedy franczyzobiorca posiada w miejscu zamieszkania swoją agencję reklamową, z którą chce współpracować, może korzystać z jej usług, ale wykorzystane projekty muszą być przekazane lub zaakceptowane przez markę NASZ NALEŚNIK;
- przekazanie kontaktu do agencji reklamowej, która obsługuje firmę i posiada wszystkie potrzebne projekty graficzne potrzebne do uruchomienia naleśnikarni;
- umieszczenie franczyzobiorcy na stronie internetowej firmy. Każde miasto posiada swoją podstronę, a franczyzobiorca dostaje swój login i hasło. Ma również możliwość prowadzenia sprzedaży on-line naleśników, napojów, sałatek, zup/kremów, a klient ma możliwość płatności kartą, szybkim przelewem lub gotówką. Franczyzobiorca ma także możliwość samodzielnego wstawiania zdjęć, dodawania własnych promocji i nowości;
- materiały na maila założonego przez franczyzodawcę - szeroko opisujące standardy obsługi klienta w naleśnikarniach - dokładne opisy (krok po kroku) wszystkich przepisów na naleśniki - przepisy na farsze, ciasto, które stosowane jest w naleśnikarniach NASZ NALEŚNIK;
przekazanie miejsc zakupu towaru wraz z konkretną listą ilościową produktów; - dokładny spis rzeczy potrzebnych do aranżacji naleśnikarni.
Wymagania sieci:
- podpisanie kontraktu - licencji jako umowy cywilno-prawnej;
- podjęcie współpracy na zasadach franczyzy (opłata licencyjna -15.000 zł brutto) + opłata miesięczna 500 zł brutto - pierwsza faktura płatna na podstawie faktury VAT po 1 miesiącu działalności naleśnikarni;
- zainwestowanie środków finansowych - zakup wyposażenia zgodnego z wizerunkiem sieci oraz wskazanego towaru (przewidywana suma inwestycji zaczyna się od 65 tys. zł).
Sieć udziela wszelkiej pomocy merytorycznej przy uruchamianiu i prowadzeniu naleśnikarni.
Sprawdź też inne pomysły na biznes