zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

10 pomysłów na franczyzę w granicach 65-70 tys. zł

 

NASZ NALEŚNIK – największa sieć naleśnikarni w Polsce

 

NASZ NALEŚNIK to sprzedaż na miejscu, na wynos i z dowozem do klienta oraz produkcja naleśników według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie szkolenia w naleśnikarni w Warszawie. Naleśniki są smażone na oczach klienta. Farsze, ciasto, przygotowywane są na świeżo, codziennie. W menu sieć posiada 78 rodzajów naleśników pszennych, gryczanych i pancake (naleśników amerykańskich).

 

NASZ NALEŚNIK  zezwala franczyzobiorcy korzystać z opatentowanego logo firmy i sprzedaży produktów (naleśników), według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie 2-tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy.

 

Szkolenie jest bezpłatne, natomiast posiłki i nocleg pokrywa franczyzobiorca. Dzięki doświadczeniu i posiadanej wiedzy (know-how) NASZ NALEŚNIK odciąża Cię od wielu obowiązków jako przedsiębiorcy. To pozwala Ci całkowicie skupić się na codziennych działaniach bezpośrednio w Twojej naleśnikarni.

 

Sieć zapewni Ci stałe, profesjonalne wsparcie dzięki organizacji franczyzy. Bierze też na siebie i pomaga w istotnych kwestiach, takich jak: szkolenie pracowników, wskazanie zaopatrzenia (listy zakupowe) , wyposażenia i wystroju naleśnikarni, ekspozycji produktów, reklamy i promocji.
 

Przeczytaj, czy ta franczyza jest dla Ciebie
Jako franczyzobiorca powinieneś być wysoce umotywowanym, samodzielnym przedsiębiorca, umiejącym nawiązać dobre relacje biznesowe oraz stałą współpracę z partnerem franczyzy.

 

Powinieneś posiadać swój własny (lub wynajęty) lokal handlowy i mieć możliwość całkowitego skupienia się na działaniach w swoim biznesie. Możesz cały swój czas pracy poświęcać na to, co robisz najlepiej, skoncentrować się na profesjonalnej, przyjaznej obsłudze klienta oraz na kierowaniu swoją załogą i całą naleśnikarnią.

 

Współpraca
Istotą współpracy obydwu stron jest to, aby franczyzodawca i franczyzobiorca pracowali w atmosferze wzajemnego zaufania i silnego przekonania, co do obustronnych korzyści takiej formy kooperacji.

 

W ramach pakietu franczyzowego sieć da Ci:

  • sprawdzony pomysł na własną działalność gospodarczą - dzięki zastosowaniu sprawdzonych przez nas procedur, ograniczy do minimum ryzyko Twojej działalności gospodarczej;
  • dogodne warunki handlowe – sieć przekaże Ci w toku intensywnego szkolenia całą wiedzę o swoich produktach, sposobie ich przygotowania i sprzedaży, tworząc wierną kopię biznesu, które już odniosło sukces;
  • system promocji i reklamy - dzięki uczestnictwu w sieci, Franczyzobiorca minimalizuje niektóre koszty własnej działalności gospodarczej. Otrzymuje np. możliwość umieszczenia danych swojej naleśnikarni, zdjęć, prowadzenia sprzedaży naleśników w systemie on-line na stronie internetowej.  W ramach pakietu know-how firma oferuje wszelką pomoc potrzebną do otworzenia naleśnikarni (nawet osobie, która nigdy nie miała styczności z gastronomią).    

 

W ramach opłaty licencyjnej otrzymasz (15.000 zł brutto):

  • pomoc w ocenie i  znalezieniu lokalu;
  • pomoc w  projekcie technologicznym  potrzebnym do odbioru lokalu przez sanepid;
  • pomoc merytoryczną w urządzaniu  i  aranżacji naleśnikarni;
  • pomoc w zakupie potrzebnego sprzętu do naleśnikarni (wskazanie miejsc, kontaktu, gdzie można potrzebny sprzęt kupić taniej);
  • bezpłatne szkolenie w naleśnikarni w Warszawie od 7 dni (minimum) do 14 dni (wystarczająco)  Ilość osób i długość szkolenia jest dostosowana do potrzeb franczyzobiorcy. Szkolenie musi się odbyć  w naleśnikarni w Warszawie, ponieważ osoby szkolone obserwują i uczestniczą we wszystkim, co się dzieje  w naleśnikarni od jej otworzenia do zamknięcia. Biorą udział we wszystkich czynnościach jakie później wykonują samodzielnie;
  • kolejne szkolenia dla przyszłych pracowników franczyzobiorcy (bezpłatnie);
  • bezpłatne szkolenia w momencie wprowadzania nowości w menu;
  • projekty : - gotowe projekty karty menu naleśników, menu napojów, ulotek, wizualizacje obrendowania lokalu, profesjonalne zdjęcia naleśników, oraz materiałów reklamowych, które potrzebne będą do uruchomienia naleśnikarni NASZ NALEŚNIK. W momencie , kiedy franczyzobiorca posiada w miejscu zamieszkania swoją agencję reklamową, z którą chce współpracować, może korzystać z jej usług, ale wykorzystane projekty muszą być przekazane lub zaakceptowane przez markę NASZ NALEŚNIK;
  • przekazanie kontaktu do agencji reklamowej, która obsługuje firmę i posiada wszystkie potrzebne projekty graficzne potrzebne do uruchomienia naleśnikarni;
  • umieszczenie  franczyzobiorcy na stronie internetowej firmy. Każde miasto posiada swoją podstronę, a franczyzobiorca dostaje swój login i hasło. Ma również możliwość prowadzenia sprzedaży on-line naleśników, napojów, sałatek, zup/kremów, a klient ma możliwość płatności kartą, szybkim przelewem lub gotówką. Franczyzobiorca ma także możliwość samodzielnego wstawiania zdjęć, dodawania własnych promocji  i  nowości;
  • materiały na maila założonego przez franczyzodawcę - szeroko opisujące standardy obsługi klienta w naleśnikarniach -  dokładne opisy (krok po kroku) wszystkich przepisów na naleśniki  -  przepisy na  farsze, ciasto, które stosowane jest w naleśnikarniach NASZ NALEŚNIK; 
    przekazanie miejsc zakupu towaru wraz z konkretną listą ilościową produktów;
  • dokładny spis rzeczy potrzebnych do aranżacji naleśnikarni.

Wymagania sieci:

  • podpisanie kontraktu - licencji jako umowy cywilno-prawnej;
  • podjęcie współpracy na zasadach franczyzy (opłata licencyjna -15.000 zł brutto) + opłata miesięczna 500 zł brutto - pierwsza faktura płatna na podstawie faktury VAT po 1 miesiącu działalności naleśnikarni;
  • zainwestowanie środków finansowych - zakup wyposażenia zgodnego z wizerunkiem sieci oraz wskazanego towaru (przewidywana suma inwestycji zaczyna się od 65 tys. zł).

 

Sieć udziela wszelkiej pomocy merytorycznej przy uruchamianiu i prowadzeniu naleśnikarni.

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.25

Udostępnij artykuł:

Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej Jakie są zalety oraz wady przynależności do sieci franczyzowej
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem